1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'RC Sourcing gerelateerde subforums Reddit' masaal gebanned

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Jmths, 21 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Een paar uur geleden zijn vrij plots vrijwel alle subforums gerelateerd aan RCs op Reddit verbannen van de site. De grote RC discussie sub staat nog wel maar vrijwel alle andere kleinere RC subs zijn geschrapt lijkt het. Het bestaande beleid omtrent RCs lijkt vrij rap omgeslagen.

Ik heb de popcorn er maar bij gepakt, tranen vloeien op het forum, er wordt brand en moord geschreeuwd, etc, etc. Veel mensen die zich uitspreken over de eventuele risico's die hierbij komen kijken: de verhoogde kans op vervuilde, versneden en dan wel bewust of onbewust foutief geadverteerde substanties. Andere 'kwaliteit controle sites' zoals SafeorScam en Scamlogs zijn immers ook al uit de lucht gehaald en er lijkt nog weinig alternatief te bestaan op het internet.

Andere mensen ook die juist weer zeggen dat dit een positieve ontwikkeling is, dat dit veel ongewenste aandacht rond de RC scene ontneemt en dat dit juist in deze tijden misschien wel hard nodig is. Persoonlijk kan ik er wel mee leven al begrijp ik de tegenargumenten wel. Vervelend vind ik dat plots een deel van mn schrijfwerk weg valt maar goed, die schade valt wel te overzien.

Ongeacht het als positief of negatief wordt beschouwd, het is wel een impact- en betekenisvolle gebeurtenis waarbij ik het gevoel heb dat het wel een topic verdient, bij deze.

Gerelateerd RC Reddit Topic

Laatst bewerkt: 22 mrt 2018
  2. fuby

fuby Experimenterende gebruiker

Elke gebande sub verhuisd naar een niet nader te noemen website. Dus ook de RC sourcing subs hebben vrijwel geen downtime gekend. Uiteraard moet je wel van het bestaan afweten.

3. Jmths

Ik weet niet hoe het voor andere mensen is maar https://www.reddit.com/r/researchchemicals is ondertussen ook voor mij gecensureerd van de google search al bestaat de subreddit nog wel als je rechtstreeks via de hyperlink gaat.

4. cyrilio

cyrilio Newbie

Je kunt altijd nog kijken op het forum DREAD. Deze is te vinden via het tor netwerk. Er zijn ondertussen al meer dan 20k gebruikers

Tijdloos vindt dit leuk.
  5. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Dank voor de tip! Ga er morgen eens kijken.

6. Jmths

Het is ondertussen al zo'n 3 weken geleden maar de /r/researchchemicals/ sub Reddit is ondertussen ook niet meer te vinden via google search en wordt dus bewust gecensureerd.

Je kunt de subreddit nog wel vinden via de directe hyperlink https://www.reddit.com/r/researchchemicals/