• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Rebirth on Paddos

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hey iedereen.

Ik zit hier nu, ben nu ff uit mn trip en kan weer normaal functioneren, maar ik wilde gewoon ff vertellen wat er gebeurt is deze avond en of iemand dit kan herkennen..

Ik was in mn trip, al een paar piekjes gehad, en zat lekker op de bureaustoel te kijken naar mijn vrienden die lekker zaten te genieten. En plots voel ik me heel vies en misselijk, echt een golf kwam over me heen. En het volgende moment word ik wakker helemaal uitgestrekt op de stoel terwijl mn vrienden om me hen zaten.

Bleek dat ik gewoon ben weggezakt voor een paar seconden en toen zo stijf werd als een plank. Dit zou in theorie gewoon flauwvallen moeten zijn. Maar wat ik erna ervaarde was zo vreemd.

Zodra ik wakkerf werd, trok een vriend van me me af de stoel en op de matrassen op de grond en heeft me daar gewoon vastgepakt en beginnen te knuffelen. Want ik was totaal in shock en wist niet wat me pverkwam. aan het huilen als de tering, en ik wist niet meer wie ik was.
Ik wist wel wie ik -was- maar die persoon was ik op dat moment niet, het voelde heel vreemd aan. Gelukkig was die vriend van me bij me, en die kalmeerde me, begon te vertellen over leuke dingen enzo. En langzaam kwam ik er weer bij, werd ik weer mezelf. Maar hoe meer ik praatte met die vriend, hoe anders ik werd. Ik was mezelf weer, maar dit was een hele nieuwe ik. Improved me, alsof er een nieuw model van mezelf was ofzo.

Ik heb zo'n band gekregen met die vriend nu, omdat hij me heel de tijd heeft vastgehouden in dat proces van mezelf niet zijn en de nieuwe ik weer vinden.

Heeft iemand hier een beetje uitleg over? Of heeft er iemand hetzelfde meegemaakt? Of is het allemaal maar een zootje in mn hoofd?

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen wees dankbaar. Een nieuwe ik krijg je niet zomaar iedere dag. Vele zouden dat ook wel willen denk ik.
en ik denk dat ej de uitleg al wel grotendeels zelf hebt gegeven.
Herboren worden dus. Moving on with your life en vooral jezelf.
Voel je je nu beter in je vel of vind je jezelf gemakkelijker in omgang mss?

spacekonijn

Badass junkie
de vraag is inderdaad voel je jezelf goed of niet ?

het zou een soort van Schok kunnen zijn die je een lichte psychose heeft veroorzaakt.

maar je zou ook een soort van reborn gevoel gehad kunnen hebben wat heel positief kan zijn.

je verteld niet echt hoe dat 'andere persoon' precies in elkaar steekt.
voelt het gaat ? angstig? raar?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De jongen: Ik voel me zelfverzekerder, sterker in mn schoenen, dat is natuurlijk heel positief. Maar aan de andere kant besef ik nu ook hoe alleen een persoon kan zijn, en dat is verwarrend. Opzich dus wel een positieve ervaring als ik nu terugkijk, ondaks dat het zo beangstigend was.

Spacekonijn: Die andere ik kan ik moeilijk uitleggen. Ik wist mn naamm, ik wist waar ik woonde en wie mn vrienden waren, maar het voelde alsof dat iemand anders was, alsof ik vanuit een ander perspectief voelde. ik wist dat die vriend van me naast me lag, maar ik had er even geen band meer mee.

het is echt moeilijk uit te leggen, maar de eenzaamheid die je erbij voelt was echt heel beangstigend. En traag is dat allemaal teruggekomen, en kon ik weer alles begrijpen en voelen dat ik weer mezelf was, vooral dankzij die vriend van me die me zo goed heeft geholpen terwijl hij zelf nog midden in zijn trip zat.
Ik noem het een wedergeboorte ja, want ik voel me anders dan dat ik vroeger was. of er een specifieke naam of uitleg voor is weet ik niet, daarom plaats ik het hier of er iemand wat verheldering kan geven eventueel. Want het kon evengoed flauwvallen zijn en heb ik er gewoon een rare draai aan gegeven met m'n hoofd, ik weet het niet.

Matthijs: Kan je egodeath even voor me uitleggen? Ik ben niet bekend met de term.

matthijs

Badass junkie
Egodeath... lastig uit te leggen...Zit een beetje in de naam al. Je ego, je zelfbewustzijn dus, wordt weggenomen. Dat is mijn interpretatie van wat ik erover lees.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ok, ik heb zelf ook even wat erover opgezicht. Het komt wel een beetje overeen, maar niet helemaal.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Woow klinkt heel bijzonder. Lijkt welhaast een badtrip, maar dan een goede. Vind je dat je er goed uit bent gekomen? Ervaar je het positief? OF vind je het eigenlijk maar naar? Vertel eens wat meer over de emoties er omheen als je wilt en kunt?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou, terwijl het gebeurde was het echt geen fijn gevoel, omdat je je heel erg eenzaam voelt. Heel erg in de war en bang. Toen het voorbij was en alles weer redelijk helder was, voelde ik me heel erg goed en gelukkig en verliefd op iedereen. Alsof ik even helemaal nieuw was en de hele wereld aankon als het moest. Maar de volgende dag was dat gevoel al weer weg. Ik ben er wel sterker uitgekomen, dat merk ik wel, maar veel gelukkiger niet. Maar dat komt misschien omdat het in mijn persoonlijke leven momenteel niet van een leien dakje gaat.

fun

Bewuste gebruiker
Geef het eens een paar dagen, de dagen na zo'n heftige gebeurtenis vallen alle puzzelstukjes langzaam in elkaar en kun je het positieve eruit halen.
Als je weet dat je er sterker uit bent gekomen, en je weet wat de reden is waarom je niet gelukkiger bent, dan heb je al een heleboel!

Nu nog ermee aan de slag, maar dat komt wel goed als je zover bent.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
heftige ervaring!

waar ik vooral even benieuwd naar ben is welke paddosoort je hebt genomen, en was het een hele, of een halve portie? Of meer?

Wat heb je genomen?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een portie doodgewone mexicaantjes. Die heb ik al vaker genomen en nog nooit zoiets gebeurd

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik ken iemand die van paddo's gwn zijn vel is beginnen openklauwen en openbijten en dan met zijn zippo er op zitten fikken heeft omdat hij dacht dat er scarabeen onder zijn huid zaten :X psycic shit, these mushrooms...

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
DjTrips zei:
ik ken iemand die van paddo's gwn zijn vel is beginnen openklauwen en openbijten en dan met zijn zippo er op zitten fikken heeft omdat hij dacht dat er scarabeen onder zijn huid zaten :X psycic shit, these mushrooms...

Bizar zeg! 1 portie mexicaantjes???

Bizar verhaal djtrips. Ik denk wel dat sommige dingen in je trip vanuit jezelf komen, en niet zo zeer alleen door de paddos.

DjTrips

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
DjTrips zei:

Bizar zeg! 1 portie mexicaantjes???

Bizar verhaal djtrips. Ik denk wel dat sommige dingen in je trip vanuit jezelf komen, en niet zo zeer alleen door de paddos.

weet niet of mexicaantjes waren, weet enkel dat het paddo's waren, ben geen paddo expert... zoals je kan zien aan mijn afbeelding :tearsofjoy:

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ik ken iemand die zichzelf begon op te eten na een portie paddo's, hij is nadien nooit meer gevonden......

Rakel

Newbie
Ok

Ik heb tijdens mijn eerste paddotrip ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Op een bepaald moment bekeek ik mezelf vanuit een heel verschillend perspectief. Dit was zeer beangstigend. Ik was totaal in mijn eigen gekeerd en kon niet niet deelnemen aan gesprekken. niet mee lachen, discutieren,... De anderen merkte dit ook wel. Ik voelde me ook zeer eenzaam en liep wat doelloos rond.
Wou telkens iets anders doen maar ook niets, heel raar.
Na +- 15 min/30 min. ging het voorbij toen we iets anders gingen doen.
We waren in een park en ik werd rap afgelijd. Het gevoel dat ik had is niet te beschrijven maar kan ik me nog zeer goed inbeelden.
Het was geen bad-trip, in tegendeel, maar dat is de draai die je der zelf aan geeft.
Het was dan ook maar heel kort in een voor de rest heel vette trip.
Achteraf toen ik de vlg dag thuis kwam en douchte voelde ik me ook wel redelijk herboren.

ps: Het waren mexicaanse paddo's 2 bakjes voor 3 personen.

Vlg trip binnen 2 weken :sunglasses:

Bovenaan