Hier staat het recept van LSD, voor als je een keer niks te doen heb
http://www.scribd.com/doc/20358/How-to-make-LSD
http://www.scribd.com/doc/20358/How-to-make-LSD

plantenbak zei:ah bedankt, morgen is het weer zondag en dat is het altijd weer knutsel-uurtje met moeders...
![]()

loadrunner zei:omg, ben benieuwd hoeveel tijd Dhr Hoffman had, als hij dit met toeval heeft ontdekt...
loadrunner zei:omg, ben benieuwd hoeveel tijd Dhr Hoffman had, als hij dit met toeval heeft ontdekt...
loadrunner zei:Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.
ben er bijna
hihi

Extisi zei:Ja gelukt!
Smaakt naar cake. :')
Bij de dieren winkel bij mij om de hoekJamrock zei:van waar moet je al deze stoffen krijgen ?
is dat echt? kun je daar alle stoffen verkrijgenDrientje zei:Bij de dieren winkel bij mij om de hoekJamrock zei:van waar moet je al deze stoffen krijgen ?
Ja voor een tientje maak hij het nog voor je ook.Jamrock zei:is dat echt? kun je daar alle stoffen verkrijgenDrientje zei:Bij de dieren winkel bij mij om de hoekJamrock zei:van waar moet je al deze stoffen krijgen ?
zo zot !!!!
![]()
loadrunner zei:Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.
ben er bijna
hihi
shokora zei:50 euro voor de gene die dit probeert zonder chemische studie en/of professioneel lab : D
Hofmann kreeg een klein beetje op zijn hand en begon licht te trippen, ik denk dat het met een amateur minder goed zal verlopen :P
wobble zei:Extisi zei:Ja gelukt!
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond![]()

Jamrock zei:heeft er al iemand dat recept kunnen uitwerken?
ziet er erg moeilijk uit !!!!
Inkt.psychopsychedelic zei:wobble zei:Extisi zei:Ja gelukt!
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond![]()
net sjakie in zn chocoladenfabriek
xD
OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch![]()
[/quote]loadrunner zei:maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..
ik heb nog een jerrycan van 20l goed alsik die ook op kom vulle?cropp zei:loadrunner zei:Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.
ben er bijna
hihi
ik heb een paar lege flugelflesjes, ik kom ze wel vullen volgend weekeind okee?
Was het echt gelukt?DrippTone zei:Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P
electergie zei:dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit
die bevat ergotamine...
mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden...
waarom zou 't link zijn ?
Ergotisme:
Vergiftiging met moederkoorn, dit is een uitgroeisel dat aan bepaalde soorten graan groeit. Verschijnselen door het eten van producten zoals brood met moederkoorn kunnen zijn: jeuk aan de ledematen, diarree, duizeligheid, grote pupillen, spierkrampen en afsterven van hand- en voetweefsel.