recreatieve dosering oxycontin???

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik ben op een voorraadje oxycontin gestuit en nou is mijn vraag: wat is een goede recreatieve dosering voor iemand met een redelijke opiaattolerantie???

Wacky

Badass junkie
Dan moet je wel behoorlijke tolerantie hebben ja.

1 pilletje 10mg geslikt gaf mij een high die vergelijkbaar was met een stevige hash-olie joint.
2,5 pilletje, 25mg werd ik ziek van als een hond.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik zou beginnen met 10mg crushen en snuiven, maar 15mg moet ook wel te doen zijn. Overigens vind ik zelf maar heel weinig aan oxycontin. Word er alleen maar loom en verdoofd van, de euforie waar iedereen over spreekt blijft bij mij achterwege. Opiaten en downers zijn echt men ding niet...

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
speedjunky69 zei:
valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....

TOT DE DAG KOMT DAT JE (ZELFS MET 1 X IN DE WEEK)STRONTZIEK WORDT...KAPPEN MAN VOOR JE ER OOK 20 JAAR VAN JE LEVEN MEE WEGSMIJT.. :smilingimp:
NEEM DE TIJD HIER OVER NA TE DENKEN EN SUCCES EN GELUK IN JE LEVEN
GROET DE REIZIGER :wave:

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
speedjunky69 zei:
Dat is toch ook best veel? Ik denk dat je wel aardige tolerantie kunt opbouwen van 1x heroine in de week? Heb je trouwens niet de hele week tussen 2x in cravings die steeds erger worden elke keer als je het doet? Ik vind het ook lekker en het lijkt vrij onschuldig maar het zit dagen erna nog wel dagen in m'n hoofd.

Over Oxycontin: heb paar weken geleden 10mg oraal genomen. Het gaf een lichte ontspannen opioide roes. Best chill maar niet bijzonder, al is dit natuurlijk ook wel een lage dosering.

Angramar Temenos

Badass junkie
Morfine is dit toch? Of oxycodone?

Ik vond 10 mg oxycodone nasaal met 0 opiatentollerantie erg fijn.
Morfine, geen idee. Zou 2 keer zo slap zijn als oxycodone, dus ga voor 5 mg.

Ik heb zelf altijd 5 mg morfine voor het geval ik extreme pijn zou hebben; Bijvoorbeeld als ik van de trap zou vallen en iets zou breken, een messteek zou krijgen of zoiets dergelijks, maar ik wil geen sterke opiaten recreatief gebruiken.

Spor

Wijs gebruiker
Ik bevond dat 15mg oxycodone oraal goed te handelen was, waar 20, toen ik 5mg bijgenomen had resulteerde in misselijkheid, kotsen, maar erna wel een hele heftige ervaring die ik zelfs een trip kan noemen. Opiaatvisioen ofzo. Als mensen het interessant vinden, heb er een tripreport van, heb t alleen niet online gezet.

ps. oxycontin is een merknaam voor pijnstillers die oxycodone bevatten. MS (morphine sulfate) contin is morfine.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
daarstraks me oma uit het ziekenhuis gaan halen en ze had oxyconton (morfine pillen werd haar verteld)meegekregen, nu had ik daar al wel eens iets over gehoord op tv, dit waren mensen die dat pilletje aan het chinezen waren....?

kan dit? of heb ik me van middel vergist?

ga het niet proberen, ben gewoon nieuwsgierig...

alvast bedankt, groetjes

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ff me bovenstaande post rechtzetten...
oxyconton moet oxycontin zijn ( heb nog eens naar de verpakking gekeken ) .

Yokibeer

Experimenterende gebruiker
Oxycontin heb je ook in 40mg tabletten en die zijn zonder tolerantie meer als voldoende voor 4 uur lekker chill. Maar ze zijn ook zo verslavend en duur! :P

xastur

Belezen gebruiker
Ik heb 2 zwaar overspannen schoudees en ik stik van de pijn heb dit weekend tramadol met diasepam gepakt de pij ging langzaam weg maar wel pas naar 200mg tramadol. Is oxycodon veel sterker dan tramadol. Ik heb op tv wel de reportage gezien bij drugs inc maar in lagere dosering ben je dan nog in staat om te werken? Ben wel vaak nog duf de volgende dag van diazepam. En wat voel je dan precies van tramadol voel ik totaal geen eurforie. Het stilt de pijn een beetje. Valium voelt de day after beter dan de dag zelf is dat altijd zo?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Nobody26 zei:
Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.

Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd :)

Peace

Nobody26

Newbie
25tolife zei:
Nobody26 zei:
Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.

Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd :)

Peace
ik heb de : 30 tabletten met verlengde afgifte
dus de verkeerde dus :P zie geen XR ergens staan.

Haha ja daar is het eigl ook bedoeld voor :tongueout:

Bovenaan