speedjunky69
Bewuste gebruiker
ik ben op een voorraadje oxycontin gestuit en nou is mijn vraag: wat is een goede recreatieve dosering voor iemand met een redelijke opiaattolerantie???
speedjunky69 zei:valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....

Dat is toch ook best veel? Ik denk dat je wel aardige tolerantie kunt opbouwen van 1x heroine in de week? Heb je trouwens niet de hele week tussen 2x in cravings die steeds erger worden elke keer als je het doet? Ik vind het ook lekker en het lijkt vrij onschuldig maar het zit dagen erna nog wel dagen in m'n hoofd.speedjunky69 zei:valt wel mee denk ik hoor met die tolerantie op zich ik gebruik opiaten niet erg vaak als ik 1 keer in de week een bolletje bruin rook is het al veel....
Nobody26 zei:Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
ik heb de : 30 tabletten met verlengde afgifte25tolife zei:Nobody26 zei:Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm.
Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is.
Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd
Peace