RED DE PADDO!!

davie

Wijs gebruiker
Eigenlijk maakt het mij ook niet uit. Paddo's of truffels doe ik eigenlijk ook nooit meer. 2cb vind ik veel relaxter. En ik wil LSD eens proberen en dat is ook niet (meer) te krijgen in de smartshop.

davie

Wijs gebruiker
Ik vond dit wel een goed punt;

Paddo’s zijn letterlijk geestverruimend, mensen de vrijheid ontnemen hun geest te verruimen hoort niet in een democratisch land.

:beer: :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
En het gaat mij ook niet precies om het feit dat ik de paddo zo hard zal missen, integendeel ik ga ze gewoon kweken..

maar ik vind het gewoon een stuk onrecht wat ons wordt aangedaan :angry:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Niet gezien dat er een half uur eerder al een soortgelijk topic was geopend in Natuurlijke Empathogenen.. sorry daarvoor :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Sporen bevatten geen psylocine maar je hebt wel paddo's nodig om ze te kweken...
Misschien invoeren vanuit andere landen, en dan nog kwekers genoeg hiero.

oollpp

Experimenterende gebruiker
De beste paddo's groeien nog steeds in bossen, parkjes en weilanden mensen, helemaal gratis en altijd op voorraad :wave:

Wel een paddo boekje meenemen om het correct te identificeren of je organen zullen uit je lichaam willen vluchten :P

Als je het op zeker wil spelen, koop een spawnbag voor buitenkweek, azarius heeft er een paar rond de 25 euro....doe het in je tuin of een park/bos op een plek waar niet veel mensen komen en elk jaar heb je een halve kilo paddo's :hearteyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Hey, houd je mond is.

Posten op forums is verboden, en al helemala als het over druchs gaat.

Bovenaan