Rekensommetje!

spacy

Newbie
Goeiedag!

Zelf ben ik een tijdje aan het expirimenteren met spacecake. Ik heb nu voor de 2e keer een cake gebakken van gewoon koopmans mix en daar zes gram wiet door.

Gisteravond weer een prima avond gehad met een vriend van me: http://www.youtube.com/watch?v=zTEtaxSF6KM

Maar nu zit ik elke keer tegen anderhalve plak aan te hikken, ik kan er niks aan doen ik vind het zo goor om dat op te eten! En nu dacht ik:

Normaal maak ik een grote cake met 6 gram, dan eten we anderhalve plak per persoon en dat komt dan neer op zo'n één zesde of één vijfde van zo'n cake. Als ik nu een klein cakeje maak met 6 gram. Dan daar één vijfde of één zesde van neem, dan zou ik toch hetzelfde effect moeten hebben? Of werkt dat niet zo?

Ik bedoel daarmee dat ik dan maar één hapje hoef te doen en dat nog wel kan weg drinken ofzo, want vaak kan ik van anderhalve plak wel misselijk worden!

Ideeën?

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Kan je niet gewoon 2 gram door de hoeveelheid deeg voor 2 plakken draaien? :P

Ben niet zo'n cakebakker hoor

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het zo ranzig vindt maak je toch gewoon hasjmelk? Dat is zo weg te drinken met wat anijs.

Einstein

Badass junkie
spacy zei:
Normaal maak ik een grote cake met 6 gram, dan eten we anderhalve plak per persoon en dat komt dan neer op zo'n één zesde of één vijfde van zo'n cake. Als ik nu een klein cakeje maak met 6 gram. Dan daar één vijfde of één zesde van neem, dan zou ik toch hetzelfde effect moeten hebben? Of werkt dat niet zo?
Dat werkt wel zo. Eénzesde van 6 gram is 1 gram, bij beide cakes.

Bovenaan