Verbeterd voor je. Gewoon doen dan. De consequenties moet je maar aanvaarden als je zo dom wilt zijn om te gebruiken.. Laat ons zeggen ditlukt nietwil ik niet
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil.5 jaar is lang voor nuchter te blijven .. Laat ons zeggen dit lukt niet ..
Nogmaals, wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt?Als ik om de maand eens een klein feestje mag bouwen is dit ver uit genoeg voor mij .![]()
Terug de gevangenis in ..Alles kan, als je het maar graag genoeg wil.
Nogmaals, wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt?
Zal aan de dosis liggen denk ik.Terug de gevangenis in ..kan iemand antwoorden op de vraag ?
Is het je waard om dat risico te nemen? Dat is eerder de vraag in dit gevalTerug de gevangenis in ..kan iemand antwoorden op de vraag ?
Ja hoor, als ik terug naar de gevangenis zou moeten zeker 👍🏻. Denk dat ik mij beter vermaak zonder hier buiten, dan 1 miezerig keertje drugs en daar zitten 😅Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen![]()
Dankjewel !Zal aan de dosis liggen denk ik.
Gelukkig nieuw jaar alvast 🤭
Dankjewel !Zal aan de dosis liggen denk ik.
Gelukkig nieuw jaar alvast 🤭
Om eerlijk te zijn zal die in de gevangenis ook genoeg kunnen gebruiken😂 In die gevangenissen hier word genoeg naar binnen gesmokkeld maar iedereen begrijpt je punt en als je een beetje logisch kunt nadenken ben je het daarmee eens👍🏻Ja hoor, als ik terug naar de gevangenis zou moeten zeker 👍🏻. Denk dat ik mij beter vermaak zonder hier buiten, dan 1 miezerig keertje drugs en daar zitten 😅
Als ik moet kiezen tussen nooit meer drugs of WEER de bak in dan is de keuze makkelijk voor mij. Geen drugs meer dan.Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen![]()
Absoluut, zelfs zonder dat ik anders de bajes in zou hoeven.Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen![]()