Relaxen?

Reyuken

Newbie
Kent imand , of weet iemand iets waarmee ik helemaal kan relaxen en ontstressen.
als ik thuis kom van mijn werk barst ik van de stress en spanning en dan wil ik graag even tot rust komen.

jcp

Bewuste gebruiker

ON WEEEEEEEED?!?!?!

caatje

Badass junkie
Ja een lekker warme douche/bad. Om te relaxen een lekker joint erbij (als je in bad zit). Een lekker borreltje kan ook nog.

Het is naar mijn idee erg tricky om te ontstresse met een drug. Als stress een constante factor is het heel makkelijk om hooked te geraken natuurlijk. En als je hooked bent dan is een anti-stress "iets" op een gegeven moment ook niet meer afdoende. Je zult dan altijd meer willen en dat brengt dan ook weer stress.
Toch?

caatje

Badass junkie
pipoxyz zei:
Niet helemaal..ik ben een Zware wiet liefhebber, en na al die jaaaaren, vind ik het nogsteeds Heerlijk om op de bank te ploffen met een lekker jointje:)

it still unwinds me fully :)

Eerlijk gezegd vind ik wiet niet zo'n hele zware drug, ik had het meer over alcohol. Ik wet dat er mensen zijn die geen dag zonder wiet kunnen maar voor mij gaat de kreet; een tevreden (blow) roker is geen onruststoker, helemaal op! Maar een Alcohol drinker kan nog eens aardig lastig worden.

Dus als je daar aan verslaafd raakt ben je verder van huis in mijn ogen. En dat om wat stress kwijt te raken.....

jcp

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
jcp zei:
ON WEEEEEEEED?!?!?!

HAHAHA, de max! Half Baked owned :grin:

:grin:

Did you ever see the back of a $20 bill... on weed ?

Oh, there's some weird shit in there, man !

There's a dude sittin' in the bushes. Does he have a gun ?

l don't know, man. What ? What ?

Red team go!. Red team go!!.

982

Bewuste gebruiker
Zoek een goede bar/discotheek op en ga een biertje drinken met een vriend. Dat werkt voor mij prima.

Ik weet niet of je weekend hebt, maar anders kun je ook een pilletje nemen en thuis met een paar goede vrienden zitten een spelletje spelen, zoo chill :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
Een goed eind flink doorfietsen tot je gaar bent, vervolgens in een warme kamer op een bank crashen en hele fijne, bij voorkeur dro(m/n)erige muziek opzetten.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Endorfine moet je in je koppie hebben.
Endorfines zijn lichaamseigen morfines, die als neurotransmitter fungeren. Ze werken in de eerste plaats pijnonderdrukkend, maar zorgen ook voor een gevoel van ONTSTRESSING, geluk of euforie, zoals de 'runners high' bij duursporters. De roesachtige toestand die kan ontstaan na een fysieke inspanning wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het vrijkomen van endorfine. Opium en heroïne werken op dezelfde receptoren in als endorfine. De smaakervaring bij suikers, vetten en ook chocolade produceert endorfine in het lichaam.

Wiet, koffie, sigaretten... word ik alleen maar zenuwachtig van, wiet denk ik veel te veel bij na.....
Als je toch een roesmiddel wil om te relaxe, zou ik kiezen voor ghb of een beetje alcohol

Osi`

Bewuste gebruiker
caatje zei:
pipoxyz zei:
Niet helemaal..ik ben een Zware wiet liefhebber, en na al die jaaaaren, vind ik het nogsteeds Heerlijk om op de bank te ploffen met een lekker jointje:)

it still unwinds me fully :)

Eerlijk gezegd vind ik wiet niet zo'n hele zware drug, ik had het meer over alcohol. Ik wet dat er mensen zijn die geen dag zonder wiet kunnen maar voor mij gaat de kreet; een tevreden (blow) roker is geen onruststoker, helemaal op! Maar een Alcohol drinker kan nog eens aardig lastig worden.

Dus als je daar aan verslaafd raakt ben je verder van huis in mijn ogen. En dat om wat stress kwijt te raken.....
Hij zei: Zwaar wiet, niet dat Wiet een zeer zware drugs is.
Weet ge nog? Dat er bij wiet wel mindere en hardere soortjes zijn .. :wink: AJA!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik gebruik al jaren dagelijks ghb, sommige dagen niet. Maar om verslaafd aan ghb te worden moet je toch wel gek doen. Om de 2 uur een dosis, 's morgens bij het opstaan een dosis terug tot 's avonds. Als je bijvoorbeeld alleen gebruikt na 19u 's avonds is er geen probleem... Let wel op, sommige zijn veel gevoeliger voor een verslaving en gaan dus 24/24 gebruiken zodanig het wel gevaarlijk wordt

jcp

Bewuste gebruiker
Lijkt me redelijk gevaarlijk, als je net iets teveel ghb ophebt en je ligt in bad....

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zou ook gewoon voor een lekker jointje kiezen :stoned:
Makkelijk te halen en minder risico's dan GHB.

Bovenaan