reportage meth

dallandra

Wijs gebruiker
ik zag gisteravond een stukje va het programma reportage.
het ging hier over homofiele manen in de vs die meth gebruik(t)en.

heeft iemand dit gezien?

en wat vond je ervan?

ik heb maar een klein stukje gezien,maar wat me opviel was dat de vertaling zo slecht was.
steeds als zij het woord tina zeiden,wat daar staat voor meth,stond er onder bij de vertaling speed!
beetje raar...als je erges info over geeft,moet je t wel goed doen..

c&m

Belezen gebruiker
ik heb een stukje zitten kijken ,maar vondt er niet veel aan ...het ging echt om het homo wereldje .....en dat trekt mij niet zo

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb er ook een heel klein stukje van gezien.

De ondertiteling was sowieso slecht, maar dat is altijd zo. Mensen kunnen het Engels niet goed vertalen naar het Nederlands.

Lana

Wijs gebruiker
Ja had het op de achtergrond aan staan. Maar k werd er zelf helemaal opgefokt van. Ik ben vies van gangbangende homo´s die onder de meth zitten en alles neuken wat ze tegenkomen. :kots:
Dus heb het gauw afgezet.

Dags

Bewuste gebruiker
Jah gezien, wel heel veel herhaling maar wat ik wel goed opgebouwd vondt was dat ze uiteindelijk allemaal seropositief de rest van hun leven tegemoet gingen.

Boogie!

Experimenterende gebruiker
^wrom nie?

khad het eigenlijk wel al verwacht hier.. dacht dat ik ergens ook gelezen had dat het best makkelijk te maken was..

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb er maar een klein stukje van gezien, vond het totaal niet interessant. t ging er alleen maar om hoeveel en hoelang ze wel niet konden neuken op de meth. dat weet ik nou onderhand wel. die amerikaanse reportages over drugs zijn toch allemaal hetzelfde.

flash kieke

Wijs gebruiker
Boogie! zei:
vraag me wel es af wanneer meth hier de nieuwe ''rage'' word..

Ik hoor meer en meer van meth in belgie.
Paar vrienden van mij hebben het al gebruikt En dachten dat het speed was.
Ik ben er zeker van dat het nog hier heel bekend gaat worden.

dallandra

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Boogie! zei:
vraag me wel es af wanneer meth hier de nieuwe ''rage'' word..

Ik hoor meer en meer van meth in belgie.
Paar vrienden van mij hebben het al gebruikt En dachten dat het speed was.
Ik ben er zeker van dat het nog hier heel bekend gaat worden.

en wat vonden ze ervan?

melissa

Wijs gebruiker
ik heb een reportage over meth gezien bij oprah....
echt te weird voor woorden....
alle rangen en standen gebruiken t daar.....
zat een vrouwtje in die bijbelles gaf en zij was zwaar verslaafd...
aan t eind van t verhaal kwam ook nog eens naar buiten dat haar 12 jarigge zoon ook gebruikte :openmouth:
wat ik ervan begrepen heb is dat t grotere rotzooi is dan bruin,verslavend bij de eerste keer......
als ik dan methfaces bekijk,nou dan bedank ik vriendelijk........niet geintreseerd....
en idd die ranzigge beelden van dat homo gebeuren.....te ranzig voor woorden.....
die weten gewoon dat ze t met aids besmette doen......
getverrrrrr vieze darmtoeristen.......
heb niks tegen homo"s (in mate niet dan)maar wel tegen dat oversexte vieze gebeuren blehhhhhhhhhhh

Freezing

Bewuste gebruiker
eerlyk gezegd hoop ik dat die shit hier nooit een rage word, vertiefd ff je hele leven na '1x proberen' + je uiterlyk

Bal0n

Badass junkie
Net als tijdens de crack epidemie wordt het weer afgeschilderd als een of ander horror stofje. Tuurlijk is het verslavend, maar het is niet zo dat je na 1x gebruiken verslaafd bent. Het is niet zo dat als je gebruikt je meteen gaat bingen voor 5 dagen.

Rain

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
In Amerika noemen ze meth speed. Denk dat, dat de reden is.
In Amerika noemen ze meth gewoon meth of crystal meth.. En speed zijn daar amfetamines..

Ik heb een deel van de reportage gezien. En het schijnt goed spul te zijn om een paar uur kontje mee te raggen ja.

Maar of ik mezelf dat zie doen... Nah

J0rrit

Badass junkie
Freezing zei:
eerlyk gezegd hoop ik dat die shit hier nooit een rage word, vertiefd ff je hele leven na '1x proberen' + je uiterlyk

hoezo? dat weet je toch van tevoren. dan hou je het of bij 1 keer of heel af en toe. Ik snap sowieso niet hoe mensen iedere dag speed zouden kunnen gebruiken of iedere dag coke, ook al zou ik het wel willen, ik zou me dan echt een junk voelen, en daardoor doe ik het niet.

Rain

Bewuste gebruiker
pipodeclown zei:
In amerika wordt bijna geen gewone amfetamine gebruikt, alleen methamfetamine en dat noemen ze speed.
in de Amerikaanse reportage die ik gezien heb noemde ze het meth.

Mensen die het speed noemen weten niet waar ze over praten blijkbaar :)

Mindless1985

Badass junkie
laan zei:
mathijs zei:
In Amerika noemen ze meth speed. Denk dat, dat de reden is.
In Amerika noemen ze meth gewoon meth of crystal meth.. En speed zijn daar amfetamines..

Ik heb een deel van de reportage gezien. En het schijnt goed spul te zijn om een paar uur kontje mee te raggen ja.

Maar of ik mezelf dat zie doen... Nah

Dat is gewoon onzin.. ik heb een hele discussie gehad met een paar amerikanen omdat ik vertelde dat ik af en toe speed gebruikte, en zij helemaal vertellen over hun 1e keer "speed" en ik snapte er niks van, 3 dagen wakker, dikke horror over hoe goed ze zich voelden en hoe slecht daarna, na een uur praten komen we er achter dat zij het over meth hebben en ik over "gewone" speed.

Mindless1985

Badass junkie
Ja. Meth blijft door de methyl groep een stuk langer werken omdat die methyl groep zorgt dat het veel minder snel wordt afgebroken. (Als ik het goed heb tenminste)

Bovenaan