Heartandsoul
Newbie
Goedemiddag, heb gisteren voor het eerst getript op lsd nadat de vorige x op 100 ug door de microdoseringstolerantie is verpest. Ben nu zonder tolerantie op 200 ug door het dak gegaan. Nu heeft mijn dit zo geinspireerd dat als de tijd er rijp er voor is ik een nieuw goedje wil proberen als tripmiddel. Ook nu het nog kan zonder de nieuwe wetten omtrent de chemicals. De lsd was zeker intens synergetisch bijna en was zoals niks zoals ik ooit heb ervaren al doet keta/2cb hetzelfde alleen dan toch anders meer licht en een helder zwevend gevoel. Dit voelde meer als opgaan in het geheel om het even kort te beschrijven. Toch zou ik graag een tripmiddel proberen wat bekent staat om nog dieper te gaan. Ben van mezelf een behoorlijk diepdenkend persoon en ben erg gevoelig voor allerlei drugs 2 hijsjes wiet en ik snap helemaal niks meer van de wereld. Bij psychedelica kan ik nog gewoon ergens heel makkelijk de draad toch er bij houden. Het is allemaal heel verwondelijk, ik heb geweldige gedachten en prachtige kleuren en mooie inzichten gekregen. Alleen heb niet het gevoel dat ik echt ooit helemaal bij mezelf ben gekomen. Dus bij deze welk stofje zullen jullie mijn aanraden? Ook nog een klein vraagje. Heb natuurlijke wel geweldige inzichten gehad en las dat dit nog weken kan aanhouden mits ke geen stumulanten of alcohol gebruikt. Hoe groot is de invloed van caffeine hierop?