Restjes roken

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wie rookt er wel eens restjes wiet die je uit lege zakjes haalt, van je bureau (soms ligt die van mij bezaait met tabak en restjes wiet), etc?

Nja, ik soms wel. Het is misschien wat sloeberig, maar damn! Da spul da klapt erop, het geeft je een nogal harde rush van een minuutje of 2-5, die nog harder is van erg goeie wiet en daarna wordt het wel een stuk minder en is het uitgewerkt na 30-60 minuten, maar het is echt wel vet. :stoned:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je die shit van je bureau afschraapt dan is er ook grote kans dat er andere dingen inzitten.. Tenminste dat idee zou ik hebben.

Dus het antwoord is nee

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Iedereen doet het stiekem wel toch, of zoeken onder de kast of er nog een plukje ligt van de joint van de dag ervoor :grin:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik zoek gewoon alle groene puntjes die er liggen en pluk die eruit. Ga echt niet de restjes tabak en al dat ander stof, vuil,.. oproken. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Restjes van je bureau schrapen ( als het er langer dan een dag ligt) vind ik ook niet erg fris.
Maar voor de rest heb ik eigenlijk dat ik van gruis van goeie wiet gewoon het stonedste word..
( hoewel ik het niet koop, vind ik te armoedig:P)

Didy

Belezen gebruiker
Ik ruim de restjes steeds op en doe ze in een leeg zakje shag.
Zo heb ik meestal nog een jointje als ik ooit zonder zit.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Didy zei:
Waarom ben je eigenlijk gestopt?
Of kan ik dit al ergens lezen?
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.

Didy

Belezen gebruiker
Kan ik volledig inkomen.
Blowen heeft zo een inpakt op je leven dat je echt momenten hebt van : Wow waar ben ik mee bezig?
Ik kan het nog steeds gescheiden houden van mijn dagelijkse leven en zolang dit goed gaat geef ik het geliefde jointje nog niet op.

ik ben nu wel gestopt met roken door de week zodat men tolrentie minder hoogt ligt tegen dat de zomer begint :P

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Didy zei:
Omdat het op een gegeven moment niet fijn meer was. De nadelen wogen veel zwaarder dan de voordelen. Paranoia, neerslachtig gevoel, ik werd heel erg lui, apatisch, introvert, tijdje flink last van mn maag en longen gehad. Na 7 jaar blowen, veel te veel blowen, was het genoeg. En ik vind het wel prima zo, het hoeft van mij niet meer. Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu 14 maanden niet geblowd en dat houd ik voorlopig ook wel zo (: De daadwerkelijke ervaring van een jointje leefde niet meer op tegen de verwachtingen ervan.

heb je het blowen echt afgezworen of gewoon nooit meer iets gekocht?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik hou meestal geen restjes over, dat laatste kruimeltje gooi ik er gewoon bij, een zakje op voorraad houden is een andere optie.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ik draai het liefst gewoon achter m'n bureau, en alles wat eruit valt dat gooi ik dan in dezelfde joint. Ik ben nog nooit iets van een paar dagen geleden tegengekomen wat nog een goede toevoeging in een joint kan zijn :confused:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zal binnenkort eens het toetsenbord op de kop houden, en de hasj en nicotine resten van de toetsen schrapen. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit zou ik dan weer alleen doen om je toetsenbord schoon te maken :P
Of je moet er natuurlijk zulke hoeveelheden uit zien te krijgen dat het echt de moeite waard is.
Hoewel ik denk dat je dan ook niet echt lekker typt + er is allemaal stof en andere zooi bij gekomen wat me nou niet echt lekker roken lijkt.

Frank123

Wijs gebruiker
Schrapen doe ik niet aan, zorg gewoon dat het zakje goed leeg is. Maar bewaar wel alle zakjes :grin: is al een aardige verzameling . Misschien binnenkort toch maar eens leeg schrapen

Oom Klaas

Badass junkie
Wat niet meer in de joint past of wat eruit valt (ben vaak te lui om het er terug in te stoppen) doe ik in een zakje, af en toe draai ik me daar een jointje van. De smaak is droger en anders naar m'n gevoel doordat het een tijdje (tabak en wiet) in 1 zakje heeft gezeten, maar wel juist erg aangenaam.

Maar de restjes van m'n bureau schrapen of zulk soort dingen, nee.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
SchilDpadDo zei:
Schrapen doe ik niet aan, zorg gewoon dat het zakje goed leeg is. Maar bewaar wel alle zakjes :grin: is al een aardige verzameling . Misschien binnenkort toch maar eens leeg schrapen

als je ze nu uitkookt in chocolademelk?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
yeah, chocolade melk + :hearteyes:
ik heb gewoon met stanley mesjes alles leeggeschraapt en uit me grinder het onderste en in de chocomel gedaan, ben nu toch wel redelijk stoned ervan. :openmouth:

cropp

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Wat niet meer in de joint past of wat eruit valt (ben vaak te lui om het er terug in te stoppen) doe ik in een zakje, af en toe draai ik me daar een jointje van. .

dat gooi ik terug in mijn shagbuil, dat is lachen, want als ik op school op mijn werk een shaggie draai stinkt het ineens naar wiet of hash :tearsofjoy:

Royban

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Didy zei:

Hoe vaak blowde je dan?
Ik blow nu een jaar gewoon 1 x in de week en alles is nog precies hetzelfde als de eerste x, soms zelfs beter?
Je kan toch ook gewoon gematigd blowen zodat het nog leuk blijft :) ? :stoned:

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Soms als ik geen weed meer heb zoek ik gewoon het huis af, ik doe er meestel een uurtje over maar ik vind wel nog genoeg weed of hasj om er een lekkere joint van te rollen.

De thc uit de zakjes halen is ook zeer handig als heel het dorp naar jouw kot komt om te paffen, heb vorige keer thc uit zeker 200 zakjes gehaald om er een thc joint van te roken

Geen effect :(

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dan had je daarvoor de zakjes al gewoon goed leeg gehaald, of niet goed gedaan..
Ik heb het nog nooit gedaan maar wat mij wel een goede manier lijkt:

zakjes netjes opensnijden en met plat mesje langs het zakje gaan.
Elke keer blijft er dan toch nog wel wat achter, als je paar mespuntjes zeeer kleine en fijna wiet deeltjes hebt kun je die in je jointje stoppen, miss dan nog even kijken dat je op precies dat moment suckt dat het ook daadwerkelijk brand. Of het puur roken natuurlijk, dan word je er waarschijnlijk wel behoorlijk knetter van.

Vigilante

Wijs gebruiker
Royban zei:
ExceptionalInsight zei:
Didy zei:

Hoe vaak blowde je dan?
Ik blow nu een jaar gewoon 1 x in de week en alles is nog precies hetzelfde als de eerste x, soms zelfs beter?
Je kan toch ook gewoon gematigd blowen zodat het nog leuk blijft :) ? :stoned:

Las een tijdje terug in een krant dat dat best wel moeilijk schijnt te zijn.
Een hoop blowers doen het bijna elke dag, een flink aantal erg weinig en daar tussen in zaten volgens het artikel bar weinig mensen.

6 en 80

Newbie
Wilde het wel gaan doen maar heb nu nog steeds 150-200 zakjes op mn kamer liggen.
Mischien toch maar een keertje tijd voor maken dan.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Niets mis mee, Als er chinees overblijft, dan eet ik het ook gewoon de volgende dag, na verwarmen in de magnetron

cropp

Badass junkie
6 en 80 zei:
Wilde het wel gaan doen maar heb nu nog steeds 150-200 zakjes op mn kamer liggen.
Mischien toch maar een keertje tijd voor maken dan.

dat doe ik ook, maar dat vind ik wat anders als takjes op basen

Oom Klaas

Badass junkie
Vigilante zei:
Las een tijdje terug in een krant dat dat best wel moeilijk schijnt te zijn.
Een hoop blowers doen het bijna elke dag, een flink aantal erg weinig en daar tussen in zaten volgens het artikel bar weinig mensen.

Je las in de krant dat 1x in de week blowen moeilijk kan zijn, en een "hoop" 'blowers het bijna iedere dag doen.

Tsja...

Bovenaan