Revalideren

Fruitvlieg

Experimenterende gebruiker
Je hebt een nachtje (of een dagje, of dagen/nachten: maak er wat leuks van) doorgehaald en er komt een moment dat je thuis komt. Wat doe je dan om bijvoorbeeld in slaap te komen en als je weer wakker bent om te revalideren?

Deel je revalidatietips hier.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Don'ts:
- Alcohol drinken om in slaap te geraken, droogt je zo erg uit en de dag erna is des de kutter.
- GHB/ GBL, tenminste voor mij dan, ik voel me hierdoor alleen maar kutter de dag erna, misschien door de rebound? Anderen vinden dit juist fijn geloof ik. dus neem deze niet te serieus.

Do's:
- Ook al kan je niet slapen ga wel op bed liggen, zo krijgt je lichaam rust.
- Na doorhalen op ik neem aan amfetamines ben je vaak wat uitgedroogd. Zorg er dus voor dat je genoeg drinkt!
- Vitamines nemen in (C en multi) Zou je eigenlijk elke dag moeten doen.
- Goed eten is moeilijk vaak voor velen. Daarom zijn fruitshakes door de blender erg makkelijk en gezond, je drinkt het zo weg. Eiwitshakes zijn ook een oplossing, zo krijg je ontzettend veel eiwitten binnen.
- Je lichaam heeft vaak een flink tekort aan koolhydraten en dit doet je ook snel beter voelen. Wat ik zelf fijn vind om te nemen is pap of bijvoorbeeld soep en daarin geroosterd brood soppen.
- Slaap heb je echt nodig, zelf vind ik het fijn om een benzo te nemen om dit te helpen, neit goed voor je lever omdat die al zoveel te verduren heeft, maar de volgende dag voel je jezelf wel een stuk beter.

Altijd ervoor zorgen dat je dagen erna vrij hebt.

clockcable

Bewuste gebruiker
Aan de speed ben ik meestal nog in de stad als de winkels opengaan, en dan haal ik zo'n zuivel-fruit drink of ik koop appels. Thuis ga ik lekker douchen, trainingsbroek aan en meestal nog ff achter de computer op msn met mede-snuivers die dan ook nog wakker zijn :tearsofjoy:

White Smoke

Experimenterende gebruiker
De dag na doorhalen op speed; vitamine pil, fruit, suiker, veel drinken en muziek luisteren.
(Maar eigenlijk moet je dit tijdens het gebruik doen+een uurtje liggen, dan stelt die kater ook niks voor)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, Revalideren is eigenlijk wel een grappig titel. Alsof het je overkomen is.

kaasbaas

Badass junkie
Goed ontbijten, zorgen dat je veel vitamine binnen krijgt (met behulp van een bruistabletje bijvoorbeeld)! En als je misselijk bent gewoon rustig eten, en drinken. Geen troep naar binnen werken in de ochtend, gewoon water en brood met gezond beleg.

Voor de rest, de hele dag uitrusten en niks doen :grin:.

kaasbaas

Badass junkie
Ik ben altijd dood op met de meeste drugs, vanwege verschillende redenen. De enigste drugs waar ik wel lekker mee op kan staan na een nacht gebruiken zijn: paddo's (heerlijk gevoel de volgende dagen!) en cannabis.

xtRaymon

Newbie
Douchen, sex, voedsel in de betere vorm, H2O aanvullen en jezelf cognitief op het juiste spoor blijven volgen (tekenfilms hielpen mij in een periode van drugs-misbruik, vooral 'the tick' en 'south park'.

Bovenaan