Aniet_Speed
Badass junkie
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Ook niet gezien hahah
Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...Goed voor z'n ego 😏
Dat maakte de avond nog goed inderdaad.Die Zakaria was ook verdomd goed zeg!!!!!
Denk het wel ja. Nu accepteerd iedereen die blessure en doet beetje arme Badr. Als ie over eenjaar ofzo weer gaat en weer gaat liggen...
Zeker!Draait uiteindelijk toch allemaal om de money jwz🙄
Was bij ons ook de eerste reactieMischien hele rare gedachtengang van mij...
Maar zat wel ff te denken kan dit ook in scene zijn gezet....
Gaat zoveel geld in om en dan straks weer zo'n wedstrijd.
Zou wel meteen dat leuke gesprek tussen die twee verklarenWas bij ons ook de eerste reactie
Het lijkt wel alsof iedereen vergeten is wat voor staatsmongool die Badr is. Sloeg in het verleden regelmatig onschuldige mensen half dood. Waarom mag zo'n figuur nog de ring in?
QW124E/QUOTE]
Nee hoor kijk maar naar begin van dit topic daar vernoem ik het feit dat hij o.a koen Everink en ook een ex zwaar mishandeld heeft en hij geen eer verdiend.
Zo goed als iedereen was hier op topic ook voor rico.
Ondanks dat ik het eens ben met feit dat deze man deze eer niet verdiend was het wel een spannende wedstrijd!!.
Als Badr echt beter was geweest had ie niet zo snel in de kreukels gelegen en had ie gewonnen.Badr is te oud, blessuregevoelig.. Jammer.. badr was wel beter dan Rico. Als Badr niet weer deruit ging met een blessure was het over voor rico
Daarom zei ik te oud en blessuregevoelig. Die re-match komt er ook niet meer. Als dat weer over 2/3 jaar is is hij 37/38. Word er niet beter opAls Badr echt beter was geweest had ie niet zo snel in de kreukels gelegen en had ie gewonnen.