Rilatine dosis

Tufnut

Badass junkie
Re: relatine dosis

Google is your friend. Daarmee vind je dat je met 40-50mg een aardige dosis hebt voor de eerste keer. Bij snuiven heb je minder nodig.

0rt3x

Newbie
Ik heb daarstrals 10mg genomen. Kan het dat ik er helemaal niks van voel ofzo of lijkt dat nu nog mss omdat ik er nog geen ervaring mee heb en mijn lichaam nog niet weet hoe erop te reageren ofzo?

Ik voel me gewoon zoals anders. Alleen na 4uur als het uitgewerkt zou moeten zijn voel ik me wel héél moe.

Mss eens 20mg nemen?

sd39

Newbie
Heren/Dames het zal ongetwijfeld geen populaire mening zijn op dit forum maar pas alsjeblief op met de "onschuldige" relatine pil. Dat gaat van oraal gebruik tot snuiven. Het is wel degelijkheid een drug waaraan je gewend geraakt en nog belangrijker opnieuw een drang naar hebt. Ik ben niet vertrouwd met dergelijke forums maar wat ik hier lees over de "zwakke" relatine die met de tientallen genomen wordt kon ik het niet laten om niet te reageren. Ik begrijp dat er hier niet gepreekt moet worden maar graag zou ik toch willen vragen eerst goed onderzoek te doen naar de effecten ervan. Het is een stof dat op lange termijn afhankelijkheid vraagt waardoor ze het ook niet voor niks de "kindercoke" noemen. Mag ik ook eens vragen van waar jullie dat verkrijgen btw? voorschrift? vrienden? anyways enjoy life, but be relat(ine)ively carefull!

Bovenaan