Rilatine MR snuiven

Lithium

Experimenterende gebruiker
Hey,
even een nieuw topic omdat ik er niets over vond. Hier staat veel info over rilatine snuiven(heb het zelf even terug nog gedaan waswel nice), maar niets over rilatine MR snuiven.. Ik heb gelezen dat deze vorm van rilatine niet "snuifbaar" is. Ik gok dat men bedoeld dat het geen effect heeft, maar dat lijkt me allemaal zo onlogisch. Iemand ervaring mee?
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het hangt ervan af op welke manier de Rilatine MR is gemaakt.

Als de stof is aangepast, kun je weinig doen. Zit het MR effect in de tablet/capsule, kan je die gewoon pletten en snuiven.
 

Lithium

Experimenterende gebruiker
Mm heb dit opgezocht maar vind er niets over.. het zijn capsules. Maar op internet vindt je enkel dat de werking idem is als rilatine maar de stoffen gedoseerd toegediend worden, staat niet bij hoe dit komt.. hoe dan ook ik ga het eens proberen deze week ik zal posten hoe het was.
 

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik spreek puur op basis van vermoedens maar is het dodelijk om die eene 'niet goede' variant te snuiven?

Anders probeer je het gewoon even :)

Anders niet.
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lavalamp zei:
Ik spreek puur op basis van vermoedens maar is het dodelijk om die eene 'niet goede' variant te snuiven?

Anders probeer je het gewoon even :)

Anders niet.

Tuurlijk niet... Waarom zou je daar wel dood van gaan ?

Gewoon eens proberen.
 

Pothead.

Newbie
Ik en een vriendin hadden er elk 7,5 geplet en gesnoven. We waren echt zo aan het spacen he
het was niet echt hallucineren maar het kwam echt in de buurt :openmouth: we zagen gewoon overal iets in, de bomen leken rookpluimen etc.

:stoned:
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Pothead. zei:
Ik en een vriendin hadden er elk 7,5 geplet en gesnoven. We waren echt zo aan het spacen he
het was niet echt hallucineren maar het kwam echt in de buurt :openmouth: we zagen gewoon overal iets in, de bomen leken rookpluimen etc.

:stoned:

Van methylfenidaat ga je niet hallucineren, ook niet bijna. Ik denk dat jullie beide een beetje een te grote fantasie hebben.
 

Pothead.

Newbie
Sublimo zei:
Pothead. zei:
Ik en een vriendin hadden er elk 7,5 geplet en gesnoven. We waren echt zo aan het spacen he
het was niet echt hallucineren maar het kwam echt in de buurt :openmouth: we zagen gewoon overal iets in, de bomen leken rookpluimen etc.

:stoned:

Van methylfenidaat ga je niet hallucineren, ook niet bijna. Ik denk dat jullie beide een beetje een te grote fantasie hebben.
in de bijsluiter staat zelfs dat je er van gaat hallucineren by een te hoge dosis
 

Irezz

Bewuste gebruiker
En als kinderen hoofdpijn hebben en je ze'n muntje geeft als wondermiddel hebben ze plots geen hoofdpijn meer en is dit dé oplossing tot ze eindelijk doorhebben dat het maar munt is.

Is er één bijsluiter die hallucinaties niet vermeldt? Dit soort middelen maken je soms hard hallucineren wegens slaaptekort. slaaptekort + slaapwerende middelen = trip.
Trouwens, rilatine werkt niet heel lang, heel subtiel naar mijn mening, en de afkick is, vergeleken met speedafkick, in mijn geval een reden om blij te zijn dat ik dat onding niet MOET slikken... O.o;;
Ik snap niet hoe rilatine recreatief kan zijn...? Ik zit nog liever aan de caffeïne :kots:
Maar, zoals steeds op het einde: ieder z'n ding, ieder z'n drugs. Al is je trippen verhaal eerder vreemd...
 

Pothead.

Newbie
Irezz zei:
En als kinderen hoofdpijn hebben en je ze'n muntje geeft als wondermiddel hebben ze plots geen hoofdpijn meer en is dit dé oplossing tot ze eindelijk doorhebben dat het maar munt is.

Is er één bijsluiter die hallucinaties niet vermeldt? Dit soort middelen maken je soms hard hallucineren wegens slaaptekort. slaaptekort + slaapwerende middelen = trip.
Trouwens, rilatine werkt niet heel lang, heel subtiel naar mijn mening, en de afkick is, vergeleken met speedafkick, in mijn geval een reden om blij te zijn dat ik dat onding niet MOET slikken... O.o;;
Ik snap niet hoe rilatine recreatief kan zijn...? Ik zit nog liever aan de caffeïne :kots:
Maar, zoals steeds op het einde: ieder z'n ding, ieder z'n drugs. Al is je trippen verhaal eerder vreemd...
ik vindet al raar datik het beter vond als pep. Hadik niet verwacht
 

Irezz

Bewuste gebruiker
Na 'n kutervaring heb'k het nog één keer gebruikt: voor 'n examen van zo'n 70 - 80 pagina's over kunstgeschiedenis. Griekse en Egyptische architectuur vond ik pas doenbaar na 2 a 3 capsules, en ik was geslaagd met 95%. :grin: Het examen erna, wiskunde, was'n een absoluut depressieve ramp. Misschien ben ik gevoelig aan ritalin, maar niets aan ritalin komt ook maar in de buurt van pep.

Wat wil je.
Ik neem ook m'n oma's pijnstillers niet af, omdat ik ze cool vindt. :grin: Het heeft trouwens nog 'n omgekeerd effect ook, het maakt add/adhders kalm.
Ik vind dat je beter aan pep kan zitten dan aan ritaline, maar het beste is gewoon niets van die twee als je beweerd ervan te hallucineren. Hallucineren onder invloed van pep is geen positieve ervaring na een tijdje, noch gezond. Het betekent dat je met dwang moet gaan slapen. Doe je dat niet op tijd, dan ontmoet je de insecten. :grin:
 

Irezz

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Mooi gezegd Irezz ! :)

Soms doen ze ook fentanyl op blotters, is hetzelfde principe.

fentanyl? Is m'n brein nu helemaal afgestorven of is dat morfine? I want more info sublimo! blotters do interest me!
 

1percent

Belezen gebruiker
ik vermoed dat met fentanyl in dit geval op methylfenidaat(=ritalin) gedoeld wordt?

zo nee, negeer mijn post
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Irezz zei:
Sublimo zei:
Mooi gezegd Irezz ! :)

Soms doen ze ook fentanyl op blotters, is hetzelfde principe.

fentanyl? Is m'n brein nu helemaal afgestorven of is dat morfine? I want more info sublimo! blotters do interest me!

Ja. Even citeren.

Fentanyl is een morfinomimeticum, een stof met een werking analoog aan die van morfine. Het werkt echter vele malen sterker dan morfine (op gewichtsbasis ca. 80 maal).

En voor de mensen die niet weten wat een morfinomimeticum is:

Een morfinomimeticum is een analgeticum (pijnstiller) dat min of meer dezelfde werking heeft als morfine, waarbij de pijnstillende effecten op de voorgrond staan.

@ 1percent: Zoals je kunt lezen is het dat niet. En maak je niet druk, iedereen kan zich vergissen. Je moet ergens beginnen met leren. Dus ook niet bang zijn om een foute opmerking te maken.
Ik weet vanuit mijn opleiding hier veel vanaf en zelfs ik haal nog vaak genoeg namen door elkaar. :wink: Als je wist hoeveel verschillende namen, groepen, klassen, enz. er zijn van medicamenten begrijp je wel dat je daar van in de war kunt raken. :grin:
 

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik wou net 'n comment maken over medicijnstudent zijn, maar ik riskeer de ban niet en trek me wijselijk terug :grin: :wink:
 

Fidge

Bewuste gebruiker
-Ritalin/Rilatine is GEEN fentanil maar methylfenidaat, het is geen opiaat maar een amfetamine.

-Ieder middel wat ingrijpt op de seretoninehuishouding kan hallucinaties veroorzaken.

-MX en MR medicatie kan niet altijd maarzo worden fijngemalen om het snuifbaar te maken. Van ritalin weet ik het niet, maar andere pillen zijn zo gemaakt dat het poeder in was zit ingepakt in de vorm van hele kleine bolletjes, kleiner dan bijv Darocapsules
 

Lithium

Experimenterende gebruiker
Duidelijke reactie fidge..
Dat van dat hallucineren klopt inderdaad. Ik denk als je zwaar hallucineert van rilatine dat je ookwel een wat grote fantasie hebt, maar kleine hallucinaties komen wel degelijk voor. Heb ik zelf ondervonden na 2 weken non stop 50mg per dag te nemen(gebruikelijke dosis voor mij maar normaal neem ik het max 3 dagen aan een stuk ofzo). Laatste week zag ik overal kleine vliegjes en hoorde ik een constant zoemend geluid.. Al de rest was nog normaal dus ik zie dit dan als een heel lichte hallucinatie..

@fidge: het zijn inderdaad heel kleine bolletjes(heb al eens een cap opengeprutst).. Wil dit nu zeggen onsnuifbaar? Ik bedoel als ik ze plet en fijnmaak tot poeder; is dit dan een aanrader?

=> ik heb ook nog steeds voorschriften voor de gewone rilatine btw.. ik mag kiezen welke ik ga halen bij de apotheek :wink:
=> op de vraag waarom rilatine? :vooral omdat het voor iemand met add steeds binnen handbereik is..een ander persoon kan denk ik idd beter pep ofzo nemen. En het effect is wel oke(ik kan niet vergelijken met veel andere drugs maar ik vond het wel leuk)
 
Bovenaan