• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Rilmazafone

Antibenz

Newbie
Ik heb vanavond rilmazafone uitgeprobeerd.
Vanwege flinke insomia (slapeloosheid).
Zag ik dat rilmazafone mij daarmee wel een handje kon helpen. Dus wat pellets besteld. Vanavond 9 uur begonnen met 2mg na 10 uur voelde ik nauwelijks wat. Dus nam ik 2mg bij. Rond 11 voelde ik mij blij en ontspannen maar totaal niet moe. Maar omdat ik ook slaapmedicatie krijg nog niet voldoende om te kunnen slapen. Dus rond half 12 maar 4 mg genomen. Dat wordt dan ook wel de laatste. Dus totaal van 8mg.
Heb de laatste 1 keer onder de tong (opgelost) en 2 keer in het water opgelost. De rilmazafone werkt ongeveer na 1 uur pas.

ldb123

Bewuste gebruiker
Misschien een beetje laat, maar hoe is dit afgelopen? Kwam mij ook ter aandacht als hulp voor het inslapen en was benieuwd of je meer tests hebt gedaan en wat hier de resultaten van waren!

Antibenz

Newbie
Misschien een beetje laat, maar hoe is dit afgelopen? Kwam mij ook ter aandacht als hulp voor het inslapen en was benieuwd of je meer tests hebt gedaan en wat hier de resultaten van waren!
Als je 2 keer in de week neemt is het misschien prima. Maar ik nam het 3 keer in de week en mijn tolerantie bouwde heel snel op. Van de 1 ste week 2 pillen per keer na 2e week al in de 8 a 10 pillen.
Dus als je zo nu en dan goed wilt slapen Is het prima.
Hij begint langzaam na een 30/45 min al iets in te werken maar de effecten voel je echt pas na ruim een uur.
Als dan kan je nog een uur ontspannen en dan bereik je de piek en wil je naar bed.
Slaap je zo'n 8 1ste keer en daarna ook steeds wat korter telkens. Dit is wel mijn beste trip report denk ik haha

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat voor slaapmedicatie neem je verder?

Want zoals je waarschijnlijk al weet (ik herhaal het even voor een eventueel onwetende passieve lezer), is rilmazafone op zichzelf dan misschien geen benzodiazepine, maar als pro-drug wordt het in het lichaam omgezet in rilmazolam, en dat is, jawel, absoluut een benzo.

Je bent dus benzo’s aan het stapelen (als de slaapmedicatie die je al neemt een benzo betreft). Dat je vliegensvlug tolerantie opbouwt is dan ook niet heel gek.

Ik zou maar goed oppassen.

Antibenz

Newbie
Wat voor slaapmedicatie neem je verder?

Want zoals je waarschijnlijk al weet (ik herhaal het even voor een eventueel onwetende passieve lezer), is rilmazafone op zichzelf dan misschien geen benzodiazepine, maar als pro-drug wordt het in het lichaam omgezet in rilmazolam, en dat is, jawel, absoluut een benzo.

Je bent dus benzo’s aan het stapelen (als de slaapmedicatie die je al neemt een benzo betreft). Dat je vliegensvlug tolerantie opbouwt is dan ook niet heel gek.

Ik zou maar goed oppassen.
Klopt allemaal, dat merkte ik ook. Mijn rilmazafone was vrijdag op en toen had ik alleen nog maar gidazepam en flubromazolam in huis liggen. Wat zelf vergeleken met 12 a 14 stuk rilmazafone niks voorstelt. Want ik nam 5 flubromazolam en 4 gidazepam en merkte wat ontspanning maar geen slaap. Want ja daar is het niet voor bedoeld, nu is het ook aftellen om weer naar de afkickkliniek te gaan. Ik ga denk tussen dinsdag en donderdag erheen.
Tot dan weet ik het nog niet zo goed. Of weer terug naar rilmazafone of pyrazolam of de norflurazepam wat wel meer een inslaper is dan de pyrazolam.

Maar ik weet van mezelf ik ben verslaafd hoor en zoek elke keer hulp als ik al 1 pil achter de kiezen heb. Of als ik ze al heb besteld

Manu76

Badass junkie
aftellen om weer naar de afkickkliniek te gaan
Heel veel sterkte! Je bent niet zo gevoelig voor afbouwen? Anders kan een afkickkliniek toch niet echt werken?

Ik bedoel, dat als je net zo gevoelig voor afbouwen zou zijn als ik, dan gaat afkickkliniek weinig helpen.
Ik had zeker een jaar nodig om van een relatief lage dagelijkse dosis naar 0 te komen.
In mini stapjes afbouwen was mijn redding.

Bovenaan