risico's van het maken van ghb

gtje

Bewuste gebruiker
hallo mensen aangezien ik hier nieuw ben zal ik me ff voorstellen ...

ik ben een 19 jarige jonge vent ... ik woon in de buurt van arnhem ( breed genomen )
en hou zelf wel van een jointje , ik blow vanaf me 14de en sinds dat ik 16 ben elke dag wel ... ik heb daar helemaal geen problemen mee en functioneer naar behoren :P ..

ik werk in de horeca en ben zelf bezig om mijn horeca ondernemings diploma te gaan halen ( volgend jaar het laatste jaar ) inmiddels ben ik gediplomeerd kok en heb ik mijn certificaten gehaald voor zelfstandig werkend gast heer ...

ik heb dus een druk leven :P daarnaast ben ik helemaal in de ban van het growen van cannabis en heb daar d.m.v www.wietforum.nl al heel veel geleerd en gezien ...

verder ben ik ook een lucratieve gebruiker en heb al het nodige getest : zoals o.a pillen speed(poeder) cocaine, huishoudmiddelen zoals ether paddo's en truffels en ghb ... kortom ik weet wel een van het een en ander ...

waarom ik lid ben geworden ???? daar komen we nu op GHB

ik ben benieuwd naar de risico's die ghb maken met zich mee brengen .. ik heb hier al wat recepten weten te scoren waaronder 1 hele aannemelijk ... ook heb ik al wat minder aannemlijke gevonden waarin in het kort stond alle spullen bijelkaar knikkeren en wachtne op de reactie ( dit zijn volgens mij de jackass figuren onder ons ) ....

maar goed de vraag welke porblemen en risico's kunnen veroorzaakt worden met het maken van ghb ... ik ben niet een hoog geleerde chemicus dus als het in algemeen beschaafd nederlands zou kunnen zou dast fijn zijn :grin: :P ... ik ben heel bekend met een ph-meter en weet dat ghb op een bepaalde ph waarde moet zijn voordat het eventueel drinkbaar is ...

maar is het licht ontvlambaar tijdens het 'kook' proces ... heb ik een goede masker nodig etc etc etc

ik dank u alle alvast vriendelijk

greetzzz gtje :rock:

gtje

Bewuste gebruiker
uhmm tsjaa daar ben ik ook achter gekomen ... spullen zijn voor mij makkelijk te verkrijgen ...

maar das de vraag niet ik ben opzoek naar de risico's ...

kan ik bijv beter een capming brander gebruiken en buiten op in de hei gaan staan met witte pak aan of kan ik het redelijk onbeschermt ook thuis maken ???

is er explosie gevaar ??? that kind of things

bedankt voor je reactie iig

greetzzz gtje

PaiNandPleasurE

Experimenterende gebruiker
Als je het niet goed maakt,kan het dodelijk zijn..!!let er wel op dat er in de ontstopper korrels geen aluminiumdeeltjes zitten(dit is vaak wel zo)
succes!! :wave:

gtje

Bewuste gebruiker
hey boys n girls bedankt voor jullie ... bezorgdheid maar das niet nodig hoor :grin:

en wie zegt dat ik het thuis maak ???? wie zeg dat ik de gene achter de computer uiteindelijk dat goedje maakt ????

a.u.b niet zo para doen please ... ik de gene achter dit account vroeg alleen maar wat de risico's zijn om dit goedje te maken en meer niet ...

er werd hier gezegd dat ik dus gewoon thuis dit goedje kan maken ... zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen ????? ik ga zelf niet graag van een persoon uit ...

en nogmaals er is geen enkele drugs die chemisch gemaakt word zonder risico ... dat is duzz wat ik weten wil ...

niet over hoe goed ik uit moet kijken ...want daar ben ik van op de hoogte .. juiste ph zorgen etc etc

IK BEN DUSSS ALLEEN ZWAAR BENIEUWD NAAR DE RISICO'S VAN HET MAKEN VAN DIT GOEDJE !!!!

verder dank ik jullie allen voro de bezorgdheid enz enz ... maar ik ken iemand die het maken kan dit gaat gebeuren op een bepaalde plek waar ik liever geen explosie zie of iets dergelijks ... de man heeft5 dit al vele malen gemaakt ... maar goed ik loop liever mijn goedje mis dan dat ik weet dat ik hele grote risico's neem ...

zo word ook wellis gezegd dat het maken van speed/pep zeer gevaarlijk is en dat met het draaien van je deurknop door electrische golven al een huis ken opblazen .. kijk en op dat soort dingen ben ik dus totaal niet uit ... wiet plantages met de goede afsluiting vind ik geen probleem ... maar kleine dingen die je zelf nit kunt overzien ( bijv bezoek ) nee zit ik niet op te wachten ...

NOGMAALS IK BEN DUZZZ ALLEEN OPZOEK NAAR DE RISICO'S ik hoef geen recept etcetc alleen de risico's

greetzz gtje

gtje

Bewuste gebruiker
hey fugel ...

je laatste reply snpa ik niet helemaal ??? kun je me dat is uitleggen ???
greetzzz gtje

Flugeltje

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Je moet dan ook geen bommen maken en het gasvuur moet je ook dicht draaien

Je (bedoel ik jouw mee) .... bommen ( of explosieven, van die dingen die kunnen ontploffen)... gasvuur (kan je open laten staan, zet dat dicht).

gtje

Bewuste gebruiker
ja ok dat snap ik wel ... maar ghb moet je maken op vuur .... hoe kan ik dat dan maken zonder vuur ???? electrische fornuis ofso ???

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het best heb je iets waar je de temp goed mee kan controleren.
Inductiekookplaat werkt ook heel goed... Een elektrisch vuur wil nog eens traag reageren

gtje

Bewuste gebruiker
ok tnxx maar wat jij bedoelt te zeggen is dat ik vooral niet met 'gas' vuur moet lopen klooie

omdat dat explosie gevaar met zich mee brengt

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Nu even een nuttige comment gvd..

Zo ver als ik weet zijn er weinig risico's aan verbonden, zolang je de GOEDE grondstoffen hebt. Als je het doet, gebruik dan wel een afzuigkap voor de dampen, die zijn niet erg gezond voor je neem ik aan, maar zolang je goed ventileerd en afzuigt. Boeiend.

Geen zorgen.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Gasfornuis lijkt me niet altijd nodig? Als je de GBL maar voorzichtig genoeg beetje bij beetje aan je NaoH met gedistilleerd water toevoegd. Das naar hetgeen ik hoor vertellen, Je moet dat kantelpunt over, zodat de gbl in reactie met de rest vanzelf gaat koken. Dit kan als je er niet bij stilstaat erg heftig gaan... Dus ja je kan je lelijk verbranden. Dat spul blijft dan ook nog eens verschillende uren snoerheet door de reactie. Dus mja Handshoenen een ruim voldoende lange lepel (hout of kunststof) een bril voor je ogen, de helm niet vergeten samen met het stofmasker en steigergordel en je kan ervoor gaan.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Wat maakt jouw comment nuttig en de rest niet ?

Niet perse mijn comment. Het is dat jij dit soort posts plaatst en het hebt over explosieven waar mensen alleen maar in de war van raken wat niet bepaald mee helpt :tongueout:

gtje

Bewuste gebruiker
iid met al het respect .... maar mijn vraag was echt letterlijk :

wat de risico's zijn :

jij(flugel) reageerde alsof het zwaar lichtontvlambaar was .... wat mij het nodige research kostte ( totaal niet erg want je maakt iets neit als je een noob bent die helemaal neit weet wat die doen moet ) ...

iig als je zoeits fixed ... en je maakt het maak het dan op een schaal dat je er een tijdje mee kan doen ( eigengebruik heah ) ... want als je het fixed heb stuur het dna langs posten als iris zorg ... daar kun je pillen, poeders en VLOEIBARE drugs laten testen ... helaas kost dit hiero wel 2 weken ...

maak dus ook weer optijd nieuwe want laat altidj je nieuwe goedje testen ... zo voorkom je geklooot enz ... en onnodige ongelukken ...

het feit bij het maken van ghb is : dat je uit moet kijk voor de reactie ben ik achtergekomen deze het schijnt omhoog te kome het goedje en zakt inelakar naar dat de reactie heeft plaats gevonden ...

ik zit wel met het volgende :

ik heb bijv een pan 60 centimeter hoog en een centimetertje of 30 breed ... ik wil een liter maken kan dt in deze pan ????

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
60cm hoog op 30cm breed? Lijkt me ruim voldoende voor 1 ltr.
Die gaat zich wel eenzaam voelen in zo een ruime bewoning.
Overkill???

Jeroen83

Bewuste gebruiker
stel je zou 120 ML willen maken ( voor een eerste keer is klein wel handig ) zou je het gewoon in een 1 liter pyrex maatbeker kunnen maken. Lekker handzaam, en je zou de oven wel kunnnen gebruiken om het allemaal een beetje op gang te houden/brengen :)

Maar ik heb er alleen lees-ervaring mee :)

gtje

Bewuste gebruiker
ok tnxxx .... nee ik dacht dat die reactie zo zou gaan bubbelen enz dat het een 3 of drie zijn volume aan zou nemen en dan wanneer de reactie op zijn hoogst is in zakt... maar het volume blijft dus kleiner ...

tsjaa ben niet zo gek op het gebruiken van een oven voor het fixen van ... daar word namelijk ook nog uit gegeten enzo ... ook al zal het 100% kunnen, ik heb der gewoon geen lekker gevoel bij als ik daarna me eten erin stop ...

die pan heb ik over .... dus dat ligt anders ...

Bovenaan