Ritalin en Speed ?

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Dag Forum.
Ik zou het graag eens willen hebben over de combinatie van Ritalin met Speed.
Ik heb zelf al vrij vaak Ritalin gesnoven en ik geef toe dat het ver van ideaal is, maar ik kan er zo nu en dan wel eens van genieten.

Ik wil het dus eigenlijk niet hebben over het gebruik van Ritalin in het algemeen, maar over de mogelijkheid dat Ritalin misschien een goed middel zou kunnen zijn om langer te genieten of uit te bollen van Pep-gebruik.
Dus of het een goede manier is om het Pep-gevoel te verlengen of er allessinds een positief effect aan over te houden.

Ik zou nog meer details kunnen geven maar ik ga wachten tot er reacties komen.

Alvast bedankt :)

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ik zou geen ritalin gebruiken om de speed roes te verlengen. als je dan toch speed hebt pak je tog gewoon meer. de ritalin lijkt mij nutteloos.

F.ck.The.SystM

Experimenterende gebruiker
Ik snuif ritalin als mijn speed op is. Wat klinkt dat zielig eigenlijk, ik moet echt me leven beteren.
Maar ritalin maakte me soms meer neurotisch en paranoide dan speed. :'') en ehm je moet t niet snuiven eigenlijk. :stoned:
Ritalin ''schijnt'' het neusvlies erger aan te tasten dan speed, dus dat is ook misschien een punt om in je achterhoofd te plaatsen.
Alhoewel, das gelul want speed is zelf ook een hell voor je neus, dus tis beide niet goed. :rolleyes:
Maar je effect verlengen met ritalin, nee.
Denk het niet.

Bovenaan