Ritalin hoeveel?

Decibel

Experimenterende gebruiker
hallo
heb ook een draad over Concerta, nu dus ritalin.
- hoeveel moet ik van ritalin pakken [Mg's] om alleen een wat ''wakkerder'' effect te houden, niet het effect zin om te dansen, niet meer stil kunnen zitten.
- vanaf hoelang na inname werkt dit?
- hoelang werkt het in totaal?
- is het te combineren met alcohol?

ik wil geen opmerkingen als, koop speed oid. gewoon wat ik vraag, of als je het me gewoon afraad.

Bedankt!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gewoon beginnen met een halfje(5mg), zien wat het met je doet en zo opbouwen
combinaties zijn altijd gevaarlijker...

Decibel

oke bedankt, gaat wel wat moeilijk. want slik het ga het niet snuiven.
nog meer reacties?

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
zou dan gewoon een hele innemen. werking begint dan wel pas later, ik neem aan dat je dat weet. verder niet te veel innemen want dan kun je gegarandeerd niet meer slape, heb soms echt nachte wakker gelege. met alcohol is t ook niet echt geslaagt. als je veel drinkt, en dan (in mijn geval) die shit snuift voel je niks van het dronke gevoel, dat komt pas als je echt te veel gedronken hebt... eige ervaring.. zucht en het heeft ongeveer 4 uur effect maar ja dat zwakt na een tijdje dus ook af.

knuf

Decibel

he heel erg bedankt knuf. hier had ik zeker wat aan. wil het gewoon een keer proberen op een avondje uitgaan.

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
graag gedaan. maar die knuf die krijg je vanmij zo heet ik eigenlijk niet :wink: denk wel na wat je met die zooi doet, is best verslavend als je dat wat vaker zou doen

JewCookie

Wijs gebruiker
fluffy spacemeisje zei:
graag gedaan. maar die knuf die krijg je vanmij zo heet ik eigenlijk niet :wink: denk wel na wat je met die zooi doet, is best verslavend als je dat wat vaker zou doen

valt relatief heel erg mee, zitten bijvoorbeeld meer nadelige bijwerkingen aan dan normale speed.. (mits die niet met troep versneden is natuurlijk..)

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
ik wi niet overkomen alsof ik alles weet, maar ken jij iemand die er verslaafd aanis of was? ik wel... en ik kan je vertelle het ging redelijk snel, maar de problemen komen pas als je het niet meer gaat gebruiken.. oke das bij alle drugs, maar het was zeer extreem

Decibel

het is bij mij meer voor het Extreme uitgaan denk ik. ga elk weekend stappen dan pak ik zoeits niet. nu is er een verjaadsfeestje en gaan we naar hollywood in Rotterdam, best ver weg vanuit breda. en we gaan tot een uur of 7 a 8 door. dus is een uitzondering. ga dit niet als wekelijkse of maandelijkse shit pakken.

lot

Badass junkie
Pas wel op dat je de volgende dag misschien een behoorlijke koppijn dr aan overhoud :)

Mindless1985

Badass junkie
Ik bedoel meer dat de 1e paar speed katers wel wat heviger zijn dan een beetje hoofdpijn :wink: Gewoon leeg van binnen, geen inspiratie, moe zijn, kapot voelen..

Bovenaan