Ritalin mijn ervaring

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
MeejheM zei:
op zich logisch. volgens mij merk je niet veel leuke effecten van blowen als je speed gebruikt. ik wel, maar ik blow 3 keer in een jaar.
Als ik speed op heb merk ik inderdaad bijzonder weinig van blowen, dan is het vaak meer voor de smaak.
Heb je hier dan bij gedronken of niet?

Als ik ga stappen met speed en aardig wat drink merk ik het namelijk zeker wel als ik nog een jointje aansteek. Niet dat ik daar vaak behoefte aan heb, echter.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
MeejheM zei:
op zich logisch. volgens mij merk je niet veel leuke effecten van blowen als je speed gebruikt. ik wel, maar ik blow 3 keer in een jaar.
Als ik speed op heb merk ik inderdaad bijzonder weinig van blowen, dan is het vaak meer voor de smaak.

Als ik ga stappen met speed en aardig wat drink merk ik het namelijk zeker wel als ik nog een jointje aansteek. Niet dat ik daar vaak behoefte aan heb, echter.
Blowen en drinken combineer ik liever niet, vind ik vaak echt slecht samen gaan. Daarom kies ik er vaak bij speed voor om of er bij te drinken of er bij te blowen. Zal vast wel eens alle drie tegelijk hebben geprobeerd, maar kan me dat niet echt voor de geest halen eigenlijk.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:

Blowen en drinken combineer ik liever niet, vind ik vaak echt slecht samen gaan. Daarom kies ik er vaak bij speed voor om of er bij te drinken of er bij te blowen. Zal vast wel eens alle drie tegelijk hebben geprobeerd, maar kan me dat niet echt voor de geest halen eigenlijk.
Haha, andersom kan ik me niet voor de geest halen dat ik ooit geblowt heb zonder er eerst wat bij gedronken te hebben. Volgens mij heb ik dat ook echt niet. :tearsofjoy:

Mis ik daar iets mee?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Haha, andersom kan ik me niet voor de geest halen dat ik ooit geblowt heb zonder er eerst wat bij gedronken te hebben. Volgens mij heb ik dat ook echt niet.

Mis ik daar iets mee?
Ik neem even aan dat je dit in combinatie met speed bedoelt en dat je dus wel eens geblowd hebt zonder alcohol wanneer je geen speed op hebt?

Maar enkel blowen bij speed is dus niet heel bijzonder qua effect vind ik, ik doe het wel vaak omdat ik het gewoon erg lekker vind. Maarja ik vind blowen sowieso erg lekker en jij niet zo volgens mij.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Haha, andersom kan ik me niet voor de geest halen dat ik ooit geblowt heb zonder er eerst wat bij gedronken te hebben. Volgens mij heb ik dat ook echt niet.

Mis ik daar iets mee?
Ik neem even aan dat je dit in combinatie met speed bedoelt en dat je dus wel eens geblowd hebt zonder alcohol wanneer je geen speed op hebt?
Verkeerde aanname. :')

Psychedelibee zei:
Maar enkel blowen bij speed is dus niet heel bijzonder qua effect vind ik, ik doe het wel vaak omdat ik het gewoon erg lekker vind. Maarja ik vind blowen sowieso erg lekker en jij niet zo volgens mij.
Ik vind blowen zo nu en dan wel lekker hoor, maar ik merk het effect op mijn longen gewoon teveel tijdens het sporten. :wink:

MeejheM

Badass junkie

vrijwel altijd. ik heb eigenlijk altijd wel wat gedronken en gesnoven in mn vrije tijd, en soms ook tijdens werk. blowen vind ik met enkel alcohol niet leuk, en met enkel speed niet erg effectief, laat staan recreatief.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Fool zei:

Haha, andersom kan ik me niet voor de geest halen dat ik ooit geblowt heb zonder er eerst wat bij gedronken te hebben. Volgens mij heb ik dat ook echt niet. :tearsofjoy:

Mis ik daar iets mee?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik ben van mening dat je dan wel wat mist. Met goede wiet kun je genieten van best subtiele gevoelens en evt. gedachten. Alcohol met zijn lompheid overstemt dat subtiele. Ik vind het zonde van de wiet. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Fool zei:

Mis ik daar iets mee?
Verkeerde aanname. :')

Psychedelibee zei:
Ik vind blowen zo nu en dan wel lekker hoor, maar ik merk het effect op mijn longen gewoon teveel tijdens het sporten. :wink:
Nouja in dat geval zou ik zeker eens een keer enkel blowen. Alcohol en wiet gaan slecht samen, maar weinig mensen vinden die combinatie chill. Op zijn tijd combineer ik die twee ook wel eens, maar liever niet eigenlijk. Zelfs met 1 biertje merk ik al verschil bij blowen.

Plus dat je niet echt kunt zeggen dat je weet hoe blowen is als je het nog nooit op zich zelf hebt gedaan. En probeer dan ook eens zowel indica als sativa, want daar zit best een groot verschil in qua effect.

Fool

Badass junkie
Toch maar een keer gaan doen dan, moet dan toch ook maar inderdaad een Sativa en een Indica halen, een goede reden om toch echt een keer de coffeeshop binnen te lopen. :P

Thanks! :)

Bovenaan