ritalin snuiven gevaarlijk??

mindfly

Newbie
ik gebruik nu al een tijdje ritalin
ik krijg het voorgeschreven van mijn huisarts omdat ik last heb van concentratieproblemen..met deze medicijnen heb ik rust in mn hoofd zodat ik me op school kan concentreren op de stof
in het begin at ik het...gewoon 2 van 10mg per dag
ook heb ik het nu al een aantal keer gesnoven
het effect werkt wat sneller en is wat heftiger...
ik vroeg me alleen af..of et nu ook schadelijk is...voor je neus of voor andere dingen dat het met me kan doen.....iemand die hier een antwoord op heeft?
alvast bedankt

mindfly

doopie

Bewuste gebruiker
het is niet geheel ongevaarlijk
bij mij zelf ging mijn keel dicht zitten waardoor ik bijna geen lucht kreeg very scary was dat

Calmzalm

Experimenterende gebruiker
jaaaa het is schadelijk voor je neus doe het niet te veeel!!!! in de pillen zit namenljijk bindmiddel om het allemaal samen te houden, in losse poeders zit dit niet! daarom brand het zo hard in je neus als je gemalen pillen snuift, doe het liever in drinken :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
jaaaa het is schadelijk voor je neus doe het niet te veeel!!!! in de pillen zit namenljijk bindmiddel om het allemaal samen te houden, in losse poeders zit dit niet! daarom brand het zo hard in je neus als je gemalen pillen snuift, doe het liever in drinken :wave:

al ooit eens goeie speed gesnoven??? :wink:

raven

hey

mijn zus heeft add en moet rilatine pakken
nu zou ik het wel eens willen proberen als drug, gewoon om te weten hoe het voelt. Maar wat is de hoeveelheid als je het als de eerste keer wilt gebruiken? En ik wil het liever niet snuiven (pijnlijk gevoel). Een beetrje uitleg graag... .

Doodkapje

Wijs gebruiker
raven zei:
hey

mijn zus heeft add en moet rilatine pakken
nu zou ik het wel eens willen proberen als drug, gewoon om te weten hoe het voelt. Maar wat is de hoeveelheid als je het als de eerste keer wilt gebruiken? En ik wil het liever niet snuiven (pijnlijk gevoel). Een beetrje uitleg graag... .

http://drugsforum.nl/search.php

tik daar rilatine in en je krijgt info zat volgens mij :wink:

owjee ik begin op Saivy te lijken... :hearteyes:

Calmzalm

Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

tuurlijk :grin: maar bindmiddel is veel schadelijker voor je neus

Calmzalm

de relatine gwnzo pakke das vele beter, het is mssnietzo hevigmaar gaat veellanger werkenomdat het i je lange bloedstrom terechtkomt

Doodkapje

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

uit wat bestaat dat beruchtte bindmiddel dan? en heb je misschien een link
om dit te bevestigen?

Calmzalm

Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

om dit te bevestigen?

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=17 ... ht=snuiven
je hoeft niet atid ver te zoeken:d

Calmzalm

mattskovic zei:
natuurlijk is ritalin snuiven schadelijk :tongueout: ( je snuift chemise stoffen op)

hallospeed is tog ookchemisch en tog sniffen we hetallemaal op, relatine is gemaakt om in eenmenselijk lichaam te worden opgenomen het is dus echt niet onveilig en het maakt geen schijt uit hoeje eenstof opneemt, slikken sniffele,spuiten etc. maar is het geval van relatine zit er bindmiddel, in dit isniet echt schadelijk hetis gwn hetgeen dat de pil bijeen houd, maar het brand in je neus en op lange termijn gaat het daar serieuse schade aanrichten,dus beter slikken die pille

Doodkapje

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

om dit te bevestigen?

dat gaat over xtc... ik denk niet dat ze datzelfde "bindmiddel" ook voor ritalin maken? je zou gelijk kunnen hebben natuurlijk... :P

Calmzalm

Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

om dit te bevestigen?

dat gaat over xtc... ik denk niet dat ze datzelfde "bindmiddel" ook voor ritalin maken? je zou gelijk kunnen hebben natuurlijk... :P

jaweeeeeel het is net hetzelfde, bindmiddel is gwn wat er gebruikt word om er een pil van te maken zodat het samenhangt. een beetje zoals bloemvoor cake ofzo

Calmzalm

Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:

om dit te bevestigen?

jaweeeeeel het is net hetzelfde, bindmiddel is gwn wat er gebruikt word om er een pil van te maken zodat het samenhangt. een beetje zoals bloemvoor cake ofzo

mattskovic

Wijs gebruiker
Calmzalm zei:
mattskovic zei:
natuurlijk is ritalin snuiven schadelijk :tongueout: ( je snuift chemise stoffen op)

hallospeed is tog ookchemisch en tog sniffen we hetallemaal op, relatine is gemaakt om in eenmenselijk lichaam te worden opgenomen het is dus echt niet onveilig en het maakt geen schijt uit hoeje eenstof opneemt, slikken sniffele,spuiten etc. maar is het geval van relatine zit er bindmiddel, in dit isniet echt schadelijk hetis gwn hetgeen dat de pil bijeen houd, maar het brand in je neus en op lange termijn gaat het daar serieuse schade aanrichten,dus beter slikken die pille

heb ik dan gezegd dat speed niet schadelijk is ? en speed is ook gamaakt om in een menselijk lichaam opgenomen te worden :grin: ( werd vroeger gebruikt als medicatie tegen :astma, bronchitis, verkoudheid en hooikoorts)

Calmzalm

mattskovic zei:
Calmzalm zei:
mattskovic zei:

heb ik dan gezegd dat speed niet schadelijk is ? en speed is ook gamaakt om in een menselijk lichaam opgenomen te worden :grin: ( werd vroeger gebruikt als medicatie tegen :astma, bronchitis, verkoudheid en hooikoorts)

niet te vergeten lage bloeddruk!!!!!!!!!!

Doodkapje

Wijs gebruiker
wat er hier ook uit de bus komt, ik hoef geen ritalin te snuiven want ik kan echte speed kopen. ik snuif zowiezo niet alst effe mogelijk is... bommetjes is lekkerder en makkelijker om mee te nemen enzo...

calmzalm schreef (...)
van relatine zit er bindmiddel, in dit isniet echt schadelijk hetis gwn hetgeen dat de pil bijeen houd, maar het brand in je neus en op lange termijn gaat het daar serieuse schade aanrichten,dus beter slikken die pille
(...)

speed brand denk ik nog net iets harder en is nog net iets schadelijker denk ik... :confused:

Calmzalm

Doodkapje zei:
wat er hier ook uit de bus komt, ik hoef geen ritalin te snuiven want ik kan echte speed kopen. ik snuif zowiezo niet alst effe mogelijk is... bommetjes is lekkerder en makkelijker om mee te nemen enzo...

calmzalm schreef (...)
van relatine zit er bindmiddel, in dit isniet echt schadelijk hetis gwn hetgeen dat de pil bijeen houd, maar het brand in je neus en op lange termijn gaat het daar serieuse schade aanrichten,dus beter slikken die pille
(...)

speed brand denk ik nog net iets harder en is nog net iets schadelijker denk ik... :confused:
speed brand echt ni harder, pak gwn jappen das nog het gezondste

Doodkapje

Wijs gebruiker
van november vorig jaar, dus minder lang als jij :)
wou effe zeker weten of je het al wel vaker had gedaan :grin:
ik geloof niet zo maar klakkeloos alles wat iemand verteld :grin:

Calmzalm

Doodkapje zei:
van november vorig jaar, dus minder lang als jij :)
wou effe zeker weten of je het al wel vaker had gedaan :grin:
ik geloof niet zo maar klakkeloos alles wat iemand verteld :grin:

snappik wel me het is pecies alles wat ik post dat je in twijfel steld:tongueout:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@calmzalm : no worries ik fixeer niet hoor. ik ben gewoon toevallig heel de nacht aan het afkickken van de speed en dan zit ik hier dus wel heel de tijd... en ja wie post, krijgt reacties hé. :wink:

:wave:

Calmzalm

Doodkapje zei:
@calmzalm : no worries ik fixeer niet hoor. ik ben gewoon toevallig heel de nacht aan het afkickken van de speed en dan zit ik hier dus wel heel de tijd... en ja wie post, krijgt reacties hé. :wink:

:wave:

ik ken et gevoel! maja ik zen nu oek zwaar aant flashe ze :grin: pieeejoew

Bovenaan