Iemand nog actief op dit topic? Heb nog wat ervaringsdeskundige nodig ivm afkicken van relatine. Elke medische instelling raad af cold-turkey te gaan maar af te bouwen. Ik vroeg me af wat een goed afbouwritme zou zijn? spreken we dan van dagen/weken/maanden/... Achtergrond: Ik nam het in de vorm van pilletjes, 10mg, hoeveelheid afhankelijk van hoelang ik moest studeren maar nooit buitensporig veel. Na een tijd is gesnoven, niet de zin gehad dat terug te doen maar was wel eens leuk. uiteindelijk geexpirimenteerd met coke, dat een aantal keer gedaan maar op tijd kunnen stoppen. half jaar er tussen. Heden: Ik moet mijn laatste examenperiode tegemoet gaan en regelmatig voor masterproef werken. Ik vroeg hiervoor relatine aan. Nu 2 weken verder kan ik er om onverklaarbare reden echt niet mee stoppen het te snuiven. Nooit heb ik zo een drang gehad en nooooit heb ik het in zo een grote hoeveelheden gedaan. (20x10mg en 30x30mg op 1 week) weggesnoven. Niet gelijk verdeeld dus met pieken van 200mg per dag. Heb ik nog nooit meegemaakt de manier waarop ik het mezelf goedpraat en is ontzettend gevaarlijk voor mijn gezondheid. Hoe geraak ik hier vanaf?
Hoi! Ik zit met exact hetzelfde probleem! Ik weet niet hoe te stoppen. Mijn huisarts wil dat ik ga afkicken in een psychiatrisch ziekenhuis maar dat wil ik echt niet. Ik kreeg al 6 maanden 100 mg per dag maar ondertussen heb ik bij een andere huisarts weer een hoop voorschriften gehaald waardoor ik van tijd tot 400 mg per dag snuif. Afschuwelijk gewoon. Nu wil mijn huisarts dus geen voorschriften meer geven omdat ik moet afkicken. Ik wil het tegendeel bewijzen en het zelf doen. HELP!