ritaline en drugs?!

medicijn

Newbie
hallo,

ik had een vraagje, ik zit sinds kort weer aan de ritaline(2 dagen) ik heb het tot 2 jaar geleden 5 jaar gebruikt. in die tijd gebruikte ik nog ik niet... nu blow ik af en toe, en in het weekend gebruik ik wel eens xtc/speed. nu kon ik in de gebruiksaanwijzing van de ritaline niets vinden over de combinatie ritaline/drugs, alleen over alcohol. nu de simpele vraag:

heeft iemand ervaring van de combi ritaline/drugs?

zo ja, wat waren de gevolgen en wat had je gebruikt?(en de hoeveelheid)

alvast bedankt,

Flameon

Badass junkie
De combinatie van ritalin en weed is een moeilijke. Ritalin wekt op, wiet dempt.
Uppers en downers combineren is eigenlijk niet goed, zeker niet als je ze samen gebruikt.
Af en toe eens een lichte joint roken (1x per week of per twee weken ofzo) kan denk ik weinig kwaad. Gebruik echter niet teveel of te vaak. Je concentratie wat je nu juist meer zou moeten hebben, wordt dan chaos. Dus dan werkt de ritalin niet meer denk ik.

De combinatie ritalin en XTC lijkt mij geen goeie zet. Beschadiging van het serotoninesysteem in de hersenen is bijvoorbeeld een gevolg.
Verder heeft ritalin is ritalin een upper. XTC is ook een upper en als je die samen gebruikt dan wordt het dus allemaal versterkt, met als gevolg: Hoge bloeddruk, forse lichaamstemperatuur stijging, hartproblemen.
Hetzelfde geldt naar mijn inziens voor speed. Dus ik zou het beide niet doen!

Ritalin is al een drug opzich, alhoewel het als medicatie wordt voorgeschreven

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou het niet doen. Blijf van je drugs af of laat je pillen een tijdje links liggen als je echt zo graag die drugs wil proberen/af en toe doen.

medicijn

Newbie
dank voor de reacties

ik heb over anderhalve maand een "spaceparty" geplant staan, hoelang adviseer je om even geen ritaline te gebruiken? en ik doe zowiezo rustig aan, ik houd het dan waarschijnlijk bij 1 á 2 pillen zeker omdat het dan ook een tijd geleden is.

grtz.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Kijk hoelang de werking van je ritalin is of vraag het aan iemand die je niet verdenkt van drugsgebruik om zo problemen te verkomen. als je ritalin uitgewerkt is kun je alles doen wat een normaal mens doet. iedereen die medicatie neemt gebruikt deze techniek

Bovenaan