Rivea Corymbosa

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik heb hier 30 LSA zaadjes en die wil ik graag gaan gebruiken vanavond. Het is alleen zo dat ik sinds zaterdag 10 uur in de ochtend tot aan nu wakker ben geweest. Dit dank ik voornamelijk aan de anderhalfe gram pep die ik in mijn bezit had. Het laatste lijntje dat ik nam was rond ik denk 6 uur maandagochtend. Heb de afgelopen dagen niks gegeten op een biefstukje en 2 aardappels 3 uur geleden na dan.

Hoe onverstandig is het om mijn ongeduld te laten zegevieren en het nu te gebruiken?
Ik heb trouwens nooit LSA gedaan maar heb wel de nodige ervaring met paddows, keta, lsd en 2cb dus geen onbekende ik trippende shit land.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Yo gozer, ik zou je aanraden om even goed te gaan tukken. Ik heb eens 5 LSA zaadjes (hawaiian baby woodrose) gegeten en daar ben ik enorm bad op gegaan. (zie tripreport in sig.) En als het morning glory is heb je als ik me niet vergis toch geen duidelijk effect, zeker niet voor iemand die net een weekend aan de harddrugs heeft gezeten lijkt me.
Mijn advies is dus om het niet te doen, gewoon gaan slapen! :)

Bengt

Bewuste gebruiker
Ga eerst pitten, als je al getript hebt zou je moeten weten dat trippen ook uitput.

Doe je zelf dit niet aan...

30 zaadjes moet je ook niet achterover kappen.

Kap er 5-10 binnen, moet zeker voldoende zijn.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik heb ze alluh 30 opgegeten rond 11 uur en nu is het wel weer helemaal over die trip. Was wel super vet al mijn meubels pulseerde en wiebelduh als een gek. Een klein paniek aanvalletje toen ik muziek aan zetten. Mogelijk overkill aan prikkels ofzo.

Het enige wat ik super kut vind is dat ik me elke 5 minuten kapot schrik omdat ik dan weer een gedaante naast me zie staan vanuit mijn ooghoek.

Maar ik word nu moe dus ik ga maar eens slapen. Hoop dat het lukt om te urineren de net weigerde mijn blaas elke vorm van medewerking xD

teebo

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik super kut vind is dat ik me elke 5 minuten kapot schrik omdat ik dan weer een gedaante naast me zie staan vanuit mijn ooghoek.

hoogst waarschijnlijk paranoia door slaapgebrek

Bovenaan