Roaccutane en drugs

Maddo17

Belezen gebruiker
Hoi DF'ers.

Ik slik roaccutane, zo'n 40 mg per dag. Ik heb heel lang geen x meer gebruikt en zou dat graag volgende week weer willen doen, in de vakantie en gewoon voor school weer begint...hoe riskant en slecht is het? Scheelt het om een week van tevoren te stoppen of moet je echt een maand van tevoren stoppen? Ik ben roa sowieso helemaal zat...

Is lsd wel icm roa minder riskant?

weyoun22

Bewuste gebruiker
Het is beter om tijdens een roaccutane kuur helemaal geen drugs te nemen die je lever belasten. Roaccutane is een zwaar medicijn met een waslijst aan (mogelijke) bijwerkingen en als het goed is moet je alleen voor het medicijn zelf al om de 2 weken een bloedtest doen om te kijken of alle bloedwaarden er gezond uit zien.

Blowen en LSD zouden geen probleem mogen zijn, maar xtc, alcohol, speed en andere middelen die een zware bodyload hebben moet je absoluut niet aan beginnen tijdens de kuur.

Maddo17

Belezen gebruiker
Zou een week van tevoren stoppen dan voldoende zijn aangezien je lever die shit dan niet meer hoeft af te breken?

Flameon

Badass junkie
Maddo17 zei:
Zou een week van tevoren stoppen dan voldoende zijn aangezien je lever die shit dan niet meer hoeft af te breken?

Nee, zoals weyoun al zei is het heel slecht voor je lever. Gewoon niet gebruiken, voor je eigen best wil. Gebruiken kun je dadelijk weer na je kuur! Met een gave huid :)

Maddo17

Belezen gebruiker
Dankjewel voor je reactie. Ik heb een mail gestuurd naar het drugsinfoteam met deze vraag en ik heb als antwoord gekregen dat roaccutane na iets meer dan 6 dagen helemaal uit je bloed is. Dus het kan na een week wel worden gebruikt zonder al die extra gevaren..

Flameon

Badass junkie
Dan niet klagen als je huid dadelijk weer achteruit gaat he :wink:
Roaccutane is geen middel dat je zomaar ff onderbreekt

Maddo17

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Dan niet klagen als je huid dadelijk weer achteruit gaat he :wink:
Roaccutane is geen middel dat je zomaar ff onderbreekt

Ja dat gebeurt over zo'n halfjaar wel een beetje denk ik. Daarom heb ik besloten toch maar door te gaan met 20 mg ipv 40. Ik neem nu wel gewoon LSD ofzo, veel minder risico toch?

sjoerd101

Belezen gebruiker
Waarom zou je dit online willen bestellen? als jij acne hebt en je wilt roaccutane kun je gewoon naar je huisarts gaan toch? dan is het nog gratis ook..

Winehouse

Badass junkie
sjoerd101 zei:
Waarom zou je dit online willen bestellen? als jij acne hebt en je wilt roaccutane kun je gewoon naar je huisarts gaan toch? dan is het nog gratis ook..

Ik krijg roaccutane, maar die bal van 'n dermatoloog wilt steeds """""""pauzeren""""" na twee maanden.

Dan is het net lekker weg en dan moet je weer stoppen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Ik krijg roaccutane, maar die bal van 'n dermatoloog wilt steeds """""""pauzeren""""" na twee maanden.

Dan is het net lekker weg en dan moet je weer stoppen.

Het is helemaal niet goed om regelmatig te kuren. Dat spul is echt fucking ongezond.
Ik heb 4 jaar geleden een zware kuur gehad en het is eigenlijk nooit meer teruggekomen.

Bovenaan