Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.Arthur King zei:Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen!![]()
Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?
Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag.Andrew zei:Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!
idd maar werchter is pokkeduur en ik ga niet naar belgië voor 1 bandjeArthur King zei:Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag.Andrew zei:Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!![]()
Andrew zei:idd maar werchter is pokkeduur en ik ga niet naar belgië voor 1 bandjeArthur King zei:Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag.Andrew zei:Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!![]()
Oke sorry hoor, voor 1 band dan. 65 euro(zoveel kost het toch) naar belgië en dan ook nog heen en weer, waarschijnlijk met OV, nee dankje, misschien dat ik naar Rockin'Park in Nijmegen ga, daar staat Pearl Jam namelijk ook.Gemini zei:Eén bandje? Bandje? Shame on you.
4 dagen, +40 acts... relatief goedkoop las je kijkt naar festivals als Lowlands, pinkpop, download, graspop. Altijd topacts, weinig cancelled acts overall.Andrew zei:idd maar werchter is pokkeduur en ik ga niet naar belgië voor 1 bandjeArthur King zei:Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag.Andrew zei:Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!![]()

Andrew zei:Oke sorry hoor, voor 1 band dan. 65 euro(zoveel kost het toch) naar belgië en dan ook nog heen en weer, waarschijnlijk met OV, nee dankje, misschien dat ik naar Rockin'Park in Nijmegen ga, daar staat Pearl Jam namelijk ook.Gemini zei:Eén bandje? Bandje? Shame on you.
Helemaal gemist, ik liep wel op een gegeven moment achter die marquee ergens en toen stond ik ineens tussen de dansende mensen. Hartstikke gezellig.Flameon zei:Waar is ook weer die trance and dance tent? Camping B of dat dat nu op het terrein zelf?
Wohhh dat was ook tof vorig jaar![]()
Helaas schijnt het niet waar te zijn.drain bamage zei:De geruchtmakende (complete) line-up van RW 2010: http://www.demorgen.be/dm/nl/2595/Rock- ... hter.dhtml
Heel ziek.![]()
![]()
Ik ga helemaal los als dit de complete line-up is!!
Who knows, er zitten een aantal namen tussen die aan het touren zijn en/of al een paar jaar niet op RW hebben gestaan dus... keep hope alive.Arthur King zei:Helaas schijnt het niet waar te zijn.drain bamage zei:De geruchtmakende (complete) line-up van RW 2010: http://www.demorgen.be/dm/nl/2595/Rock- ... hter.dhtml
Heel ziek.![]()
![]()
![]()
Een of andere Jeroen zou zijn verwachting voor Graz hebben geschreven.
Chemical Brothers lijkt me echt heerlijk, al is de lijst niet echt, de meeste namen zijn wel realistisch.drain bamage zei:Who knows, er zitten een aantal namen tussen die aan het touren zijn en/of al een paar jaar niet op RW hebben gestaan dus... keep hope alive.Arthur King zei:Helaas schijnt het niet waar te zijn.drain bamage zei:De geruchtmakende (complete) line-up van RW 2010: http://www.demorgen.be/dm/nl/2595/Rock- ... hter.dhtml
Heel ziek.![]()
![]()
![]()
Een of andere Jeroen zou zijn verwachting voor Graz hebben geschreven.![]()
Koop gewoon een combi, superchille lineup!Andrew zei:Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB IK HEBArthur King zei:Koop gewoon een combi, superchille lineup!Andrew zei:Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1drain bamage zei:IK HEB IK HEBArthur King zei:Koop gewoon een combi, superchille lineup!Andrew zei:Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest van de bands vind ik niet zo.. dus dan vind ik het een beetje geld verspilling!Arthur King zei:Koop gewoon een combi, superchille lineup!Andrew zei:Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAN, dan ben je homofiel. Gelukkig mag je dan wel een hostie komen halen.Andrew zei:De rest van de bands vind ik niet zo.. dus dan vind ik het een beetje geld verspilling!Arthur King zei:Koop gewoon een combi, superchille lineup!Andrew zei:Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag is er nog steeds een gaatje open op het mainstage... na Rammstein: Chem. Bros.Arthur King zei:Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas?![]()
Volgend antwoord kreeg ik: