Rode DJ's

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En wat als ik ze zou kennen?
Zijn natuurlijk dezelfde als die van jouw! Mensen maken namelijk niets na...
gregory94 zei:
als je neit zeker bent is het beter om even te laten testen/ zelf testen met EZ-test.

EZ of marquis test geven alleen duidelijkheid over de aanwezige stof in de pil.
Een test kan dus positief op MDMA uitslaan, terwijl er maar 20mg MDMA inzit en een hoop andere rommel.

Laten testen is de enige optie om zekerheid te krijgen.
Pillreports is een goede site, maar er moeten erg specifieke informatie over de pil op staan wil je er zekerheid uit kunnen trekken.

Vergeet niet dat iedere producent in principe 10 keer een kneiter goede report kan neerzetten, terwijl er niets goeds in zijn pillen zit..

gregory94

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
En wat als ik ze zou kennen?
Zijn natuurlijk dezelfde als die van jouw! Mensen maken namelijk niets na...
gregory94 zei:
als je neit zeker bent is het beter om even te laten testen/ zelf testen met EZ-test.

EZ of marquis test geven alleen duidelijkheid over de aanwezige stof in de pil.
Een test kan dus positief op MDMA uitslaan, terwijl er maar 20mg MDMA inzit en een hoop andere rommel.

Laten testen is de enige optie om zekerheid te krijgen.
Pillreports is een goede site, maar er moeten erg specifieke informatie over de pil op staan wil je er zekerheid uit kunnen trekken.

Vergeet niet dat iedere producent in principe 10 keer een kneiter goede report kan neerzetten, terwijl er niets goeds in zijn pillen zit..

weet ik , maar testcentra testen zo ver ik weet enkel drugs afkomstig uit Nederland, dus voor een Belg is het al heel wat om of te wel => Nederlandse vrienden de hebben ^_^ , of een zelftest te gebruiken.

dus pillreports+zelftest = voor een Belg toch al zekerheid dan z'n pill niet ALLEEN PMA of mcPP bevat.

Sry dat ik wel altijd stomme reacties maak vanuit m'n eigen opzicht.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als Belg heb je inderdaad niet veel andere opties...
Dan is betrouwbaar report + zelftest inderdaad de beste optie.

Bij test centra testen ze niet alleen drugs uit Nederland, wel alleen drugs van Nederlanders.

Dus colombiaanse coke van een Nederlander nemen ze aan.
Nederlandse mdma of wiet van een Canadees weigeren ze.

Bovenaan