rode ogen

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Heeyyy,

Ik had gistermorgen na Loudness in allebei mn ogen een lichtrode vlek, of de bloedvaatjes waren heeeel duidelijk te zien ofzo. Dit was bij allebei de ogen en het begon in de hoek (bij de neus) en liep door en verbreedde zich tot de iris. Vandaag zie je het nog wel maar het is wel al een stuk minder.

Kan dit zijn van het snuiven van pep? Heb het nog nooit eerder gehad maar kan me ook niet voorstellen dat het iets anders is. Ook op internet kon ik hier niet echt iets over vinden.

Als het wel van het snuiven van pep is, is dit natuurlijk een beetje vervelend aangezien het een beetje zal opvallen als ik na elk feestje met bloeddoorlopen ogen thuis kom...

Fool

Badass junkie
Kan me best voorstellen dat er bloedvaatjes knappen bij een te hoge bloeddruk,maar je kunt er altijd even naar laten kijken bij een opticien?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Nog nooit voorgehad. Zelfs bij het roken van een joint, waar mijn ogen altijd knalrood slaan, blijven mijn ogen knetterwit op op pep.

Heb dit weekend een iets mindere ervaring gehad met geen al te gezonde pep. Topic in de maak.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Er is maar 1 oplossing: de rest van de je tijd doorbrengen met een zonnebril. (ook om 11uur s'avonds met je ouders voor de tv, niemand die het opvalt.)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja of ik zeg natuurlijk gewoon tegen mn ouders dat ik speed heb zitten snuiven

Fool zei:
Kan me best voorstellen dat er bloedvaatjes knappen bij een te hoge bloeddruk,maar je kunt er altijd even naar laten kijken bij een opticien?

Tis al weg dus helaas... Maar denk dat ik de volgende keer maar ff bommetjes maak en dan een keer ga uitproberen als ik 2 dagen mn ouders niet zie

Skirre

Bewuste gebruiker
Jeuk in je ogen, te veel wrijven, hooikoorts(?), lang in een rokerige ruimte geweest of een infectie zorgen allemaal voor rode ogen dus twee dagen je ouders niet zien lijkt me nogal overdreven :wink:

Bovenaan