Rode Superman

Hallo

Ik gebruikte een jaartje af en toe drugs, maar na 1 slechte ervaring beslist te stoppen.

Xtc is 1 van de dingen die ik een paar keer gebruitke (4 keer)
De 1e en 2e keer nam ik een halve (weet niet meer welke)
Werkte niet

3e keer 1 superman van ong 200 miligram, in combinatie me beetje coke speed en wiet
was ZALIG

4e keer was eergisteren, maar ben dom geweest
Had beetje coke binnen en nam 1 rode superman
maar na 2 uurkes dacht ik 'mss is het me een 2e nog leuker'
Was teveel, ik liep er de hele tijd marginaal bij (tong die uit mn mond hing)
en ze hadden al mn drugs gepikt :(
Blijkbaar vond ik alles plezant en had er geen bezwaar bij als mensen drugs vroegen..

Ik weeg 70 kg, ben een meisje van 22
blijkbaar was voor mij die 2e pil te veel.

Nog mensen met ervaringen met deze rode superman pil?
Ik vind het wel een aanrader als je niet teveel pakt :tongueout:

Skirre

Bewuste gebruiker
Toen ik deze pil een jaar geleden had was hij getest op 180 mg. Ik kan niet zeggen of die van jou hetzelfde zijn maar 2 hele pillen... Lijkt me ietwat veel van het goede :tongueout: ik had 3 kwart van een pil en ging er ook ontzettend lekker op. Was tevens m'n eerste keer toen dus dat blijft me nog wel even bij.

Uiteindelijk ligt het tog aan de hoeveelheid mdma in de pil, naam en kleur zeggen niks. Wel fijn dat je het leuk hebt gehad :grin:

Helenas

Bewuste gebruiker
Je weet alleen wat er in een pil zit als je hem laat testen :). Het lijkt mij niet heel verstandig om een hele pil in een keer te nemen, vooral niet in combinatie met andere dingen. Als ik jou was zou ik me nog een beetje inlezen in het gebruik van xtc

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Eerst en vooral laat je pilletjes testen meid als je daar de mogelijkheid voor hebt. Een bepaalde druk of kleur kan nog geen uitsluitsel geven dat je pilletje clean is en een evenwaardige hoeveelheid bevat als op forums of reportsites vermeld word.

Neem nou aan dat je mooie supermans van rond de 180mg hebt dan lijkt 2 van die bonen mij al een hevige dosis. Hou het volgende keer op een start van een halfje of drie kwart. Ga ook niet direct terug evenveel bij nemen, een kwartje of halfje is meestal genoeg om nog even door te pieken. Ik weeg 75, ben wel een jongen maar 1 en half van de meeste 180-220mg bonen is vaak genoeg voor mij op een avond.

Als ik je een hint mag geven doe enkel je eigen gebruikershoeveelheid mee op stap. Was dit weekend ook van plan mijn WB's te sparen (wat een knallers) maar na 1tj ben ik kwartjes en halfjes beginnen uitdele. conclussie als ik wakker werd, 1 +- in ruil gehad (vind ze niet zo top) en 1tje over van 4wb's. Was ik maar minder gelukkig zaterdagavond :rock: :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is tegenwoordig niet meer toegestaan op DF om te speculeren over de kwaliteit van jouw pil. Wij gaan je niet vertellen wat er in zit, laat hem testen en dan weet je het. Al raad ik je ten eerste aan een poosje rust te houden, want tenzij je 300 kilo weegt, is 400mg op een avond (vooral in combinatie met coke!) gewoon wel echt te veel..

Bovenaan