Roken + MDMA

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?

Carlitos

Badass junkie
eerst moest ik nooit kotsen ..
Nu de laatse keren moest ik wel kotsen -> wel opluchting als het eruit is.

Dan pas geniet je volop :) .
Mjah, kan ook zijn omdat ik soms een glasje sap drink en dat maakt je lichmaan schoon ofzo -> Correct me of i am wrong :openmouth:

chr776

Experimenterende gebruiker
Ik had dat ook wel dat ik moest overgeven of de neiging had van sigaretten te roken, zeker van er gewoon 1ntje aan te steken kwam me al een braakneiging op. Niet bij iedere sigaret maar toch geregeld er de neiging van kreeg. Wel niet ziek voelen ofzo. Als ik een sigaret wou roken moest ik die altijd door iemand anders laten aansteken.
Bij jointen te roken moest ik helemaal niet overgeven of kreeg ik ook niet de neiging.
Zo overgeven van een pil te slikken moest ik in het begin altijd. Dat heeft heel lang geduurd eer ik daar vanaf was. Maar dan wist je wel dat het niet meer zo lang ging duren voor je er iets van ging voelen. Al ik soms ook had dat ik moest overgeven al terwijl ik de pil aan het afslikken was. Als die niet direct binnenging bijvoorbeeld, zeker als ze begon af te brokkelen in mijn mond/keel. Bah eerlijk vond ik dat reppig pillen slikken en toch heb ik er vroeger zoveel naar binnen gewerkt.

chr776

Als het een joint ware, geen probleem de ene na de andere maar sigaretten.. toch iets anders. Als ik eens drink (minder dan 1x/jaar) heb ik dat wel met sigaretten de ene na de andere wil roken.

Jeller

Badass junkie
kheb wel één keer moeten kotsen, maar toen was ik al halfziek dusja..

maar van roken/smoren geen last gehad.. ik kon toen zo diep inhaleren als ik wou zonder ook maar last te hebben van mijn kell of longen :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?

Van speed ga ik roken. Als mn speed uitgewerkt is dan smaken mn sigaretten ook niet meer en wordt ik er misselijk van.

Van de week heb ik ook een flinke portie kristallen op en na de inslag had ik totaal geen behoefte aan roken. Ik was veel te druk met mn hoofd bezig en alle hallucinaties die ik zag! Heel gaaf uiteindelijk maar jammer genoeg ben ik de nacht totaal vergeten... Kan me er niets meer van herinneren.

Hoeveel had je genomen?

nutsss

Wijs gebruiker
Dzy zei:

Dat is idd een behoorlijke portie!

beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..

Jeller

Badass junkie
mdma hallucinaties zijn totaal anders dan lsd hoor..

van mdma zie je echt nieuwe dingen schijnt.; maar van lsd krijg je echt mooiere dingen

qinn

Bewuste gebruiker
euhmm ja zoiets ken ik wel...

zondag avond ook nog meegemaakt bij een vriend van mij :P

hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen, toen hebbe we hem mee naar buiten genomen en zijn broer en ik hebben rustig tegen hem gepraat en een glas ijsthee gegeven...

daarnaa ging het weer helemaal goed met hem :)

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
Dzy zei:

Dat is idd een behoorlijke portie!

beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..

dit is helemaal niet om op te scheppe maar ik vroeg me dit echt af. Ik nam van mijn kristallen altijd 300 mg in 1 keer, en een paar keer deed ik dat tijdens dat ik sos op had, en voelde ik het niet en toen nog 300 mg erop, toen ging ik wel echt knetter knoer hard. Tevens gebruikte ik wel ongever elke week mdma. Maar waren mijn kristallen dan zo super slecht puur, wat is het minste puur dat ze kunnen zijn ze smaakte wel gwn naar mdma namelijk?

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:
600mg >.<

Jij zal helemaal gesloopt zijn daarboven in je kamertje :flushed:

Ja, ik had voor de allereerste keer bij mdma het gevoel dat me lichaam echt ontplofte door het heftige gevoel ( zoals je van paddos misschien wel kent ), en voor de 1e keer echt het gevoel dat ik niet nog eens 50 of 100 mg meer had moeten nemen, alles leek super onecht om me heen was echt compleet het padje af. Maar het gekke is, die 1e 300 mg voelde ik niet door de sos, maar ik voelde wel dat het heftig was zonder sos want me ogen vielen wel dicht enzo.

Maar als ik dan hier lees ja 200 mg in 1 keer is veel, dat vind ik juist niet. Maar dan ligt het vast aan de zuiverheid van mijn kristallen ik weet niet of dat veel verschilt? ik hoor maximaal 79 % maar komt het vaak voor dat ze minder zijn?

Allolalie

Bewuste gebruiker
ook een keer moeten kotsen, lees Leeuwarden NOA experience bij tripreports) maar vond ik niet erg..

Roken doe ik nooit brhalve bij ctc, dan wel, verder echt nooit, of je moet blowen meetellen.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Dzy zei:

atijd als ik een grote hoeveelheid pille heb genome ( 6 tot 8 op een avond) krijg ik naar het einde van de avond wel kotsneigingen met als gevolg : kotsen. maar dit krijg ik alleen als ik heel snel men joint rook ( ik heb het niet met sigaretten ) meestal komt het omdat ik weinig geeten heb, veel pillen in men pens heb, veel water in men pens heb en hard dansen zodat alles klotst en erna na boven komt.

-spaceman-

Badass junkie
heerlijke combi...ik rook me de tyfus...euh kanker in onder invloed van xtc!! BLUNT is echt heilig op zo'n moment, helemaal vol gooien met wiet natuurlijk...dan is ie op z'n best!

Skippy

Wijs gebruiker
na veel pillen te hebben geslikt kan ik bijna niks binnen houden, alsof mijn maag ze afstoot, en roken vind ik al helemaal kut als ik space, dan krijg ik ook kotsneigingen....
Als het er eenmaal uit is, ben ik ook meteen nuchter wat wel jammer is..
zit er niks anders op dan een aantal maanden niks te gebruiken, maar zelfs dan kan het al raak zijn.. ben er gewoon gevoelig voor geworden den ik

Grande

qinn zei:
hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen

als je een hele pil neemt, moet je daarna als je bij wilt klappe, altijd een hogere of een gelijke dosis bijnemen, anders word je ziek. tenminste, zo heb ik het begrepen

eXeCuze

Bewuste gebruiker
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst

jopsa!

Newbie
baarsjesbewoner zei:
ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek :smoke:

Dat ken ik, heerlijk, roke tijdens het knalle. en de dag erna un flinke zoab weg naar je longe hebbe.

nicole1973

Belezen gebruiker
rook me een ongeluk.. tot ik op het punt komt dat mijn drankje niet meer smaakt dan hoef ik ook geen peuk meer

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als ik leip ben rook ik of aan één stuk door (soms letterlijk de ene sigaret met de andere aansteken) of ik rook vrijwel helemaal niet. Kotsen heb ik bij de eerste paar xtc wel gehad, tot ik er achter kwam dat dit door de enorme hoeveelheden water werd veroorzaakt.. Sindsdien drink ik iets minder veel (alsnog absurd veel, maar duidelijk minder dan eerst) en heb ik er geen last meer van..

piethein

Newbie
Nog nooit gekotst ervan, als ik een paar pilletjes op heb moet ik zeker 2 pakjes sigaretten bij me hebben. Ik rook normaal al anderhalf pakje a 2 pakjes per dag. maar als ik waus ben rook ik 2 pakjes in een uurtje of 7-8. Das echt het sappigste wat er bestaat, roken terwijl je waus ben (ok naast een raketje oplebberen dan :))
Volgende dag wel een stem als een ouwe brandaris roker :grin:.

neej als ik leip bnen laat ik me gewwoon gaan dan heb ik vaak geeneens zin rokerts en kotsen heb ik nog maar 1 keer gedaan saffire was er bij

Rain

Bewuste gebruiker
eXeCuze zei:
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
Haha! lacha man! :)

heb ik ook wel's gehad :P

Bovenaan