Roken + MDMA

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
wat ik ook gebruik, ik rook dan echt wel veel. Misschien komt het omdat ik normaal nauwelijks rook. De dag erna voelt mijn keel wel als schuurpapier....

Kennabis

Experimenterende gebruiker
ik rook in het dagelijkse leven niet af en toe een blowtje, maar als ik XTC op heb rook ik gauw op een avond een heel pakje leeg!

Supervlieg

Wijs gebruiker
haha gister was ik totaal mijn geoel voor diepte kwijt.. het duurde gewoon een halfuur voordat ik eindelijk mn peuk goed aangestoken had :P en idd roken is meester als k waus ga :stoned:

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel 1 keer gekotst met mdma op maar weet neit of dat daar door kwam.
ik was toen verkouden en had een hele irritante kriebel in me keel.
en moest daar door braken maar volgens mij had dat verder niets met de drugs te maken of het roken wat ik der bij deed.

Shabba

Newbie
Ja, ken t probleem. De laatste jaren mot mn lichaam die chemische troep niet meer moet zo vaak kotsen. Krijg al rillingen en kotsneigingen in mn lichaam als ik aan de bitterheid denk van xtc/pillen. En deels ook fobie van pil die ik nam in de rij bij speedrazer(party) 10 jaar geleden zonder drinken, pil bleef hangen in keel. En als je te hard gaat kan je ook maag ook over de zeik zijn en als je dan gaat roken of blowen dan wordt je misselijker.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik had dit de lasat ekeer met het "stappen" enorm wel 3 pakjes er door heen gejaagt ... voor het eerst

haha dit laat ik loiever wachterwegen

1e sigaret = de 2e later :wave:

Pff ik paf me juist de tering :tongueout: maar ik heb ook wel slechte ervaring met roken en mdma

Ik had namelijk een keer een trip dat ik elke keer de asbak heel mooi vond en die over mij en mijn bed heen leeg kiepte :tongueout:. Ook kon ik de as er niet intikken, het ging er allemaal naast, dus de volgende dag 1 zooi en brandgaten LOL

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik rook normaal doordeweeks niet. Maar als ik ga stappe of blowe of drugs gebruik meestal wel en dan inderdaad een stuk of 10 op een avond / nacht.

Ik heb nog nooit hoeven kotsen van drugs :grin: En ben nooit misselijk geweest na drugs in combo met roken.

Hoeveel mg mdma had je gesnoven ???

Ik doe echt eeuwen met een gr :P aan 2 normale lijntjes heb ik genoeg om hem ff flink te space voor een korte tijd.

Me laatste beetje kristalle vermalen tot heel fijn poeder en dan snuiven maar dan voel je hem heeeeeel hard maar wel kort.

Bij kristalle lijkt die gram veel meer dan een grammetje pep of sos. Vet raar een gram sos lijkt niets :P pep lijkt meer maar kristalle lijken veel meer vet vaag eigenlijk :P

:wave:

KataStrofe

Belezen gebruiker
Bij zowat elke drug ligt het er bij mij aan hoe ie valt. Als ik spacey wordt rook ik 3 sigaretten op een avond, maar als het meer een socialicing-avond wordt, zijn het zo 3 pakjes.

Mensen die me kennen weten > meestal worden het 3pakjes :flushed:

Fishhead07

Wijs gebruiker
KataStrofe zei:
Bij zowat elke drug ligt het er bij mij aan hoe ie valt. Als ik spacey wordt rook ik 3 sigaretten op een avond, maar als het meer een socialicing-avond wordt, zijn het zo 3 pakjes.

Mensen die me kennen weten > meestal worden het 3pakjes :flushed:

,mooi 3 pakjes das veel :P ik rook normaal neit maar bij uitgaan of drugs gebruik meestal wel :rolleyes: en dan meestal stuk of 10 op een avond / nacht ofzo verschilt. dus valt nog mee.

:)

tripdip

Newbie
roken aan de xtc/mdma voelt bij mij alsof je gewoon aan het ademen bent maar dan net iets warmer, rook altijd zo 2 pakjes weg op een avond aan de pillen. Nog nooit misselijk van geworden oid.

ikzouhetechtnietweten

Bewuste gebruiker
roken aan de xtc/mdma voelt bij mij alsof je gewoon aan het ademen bent maar dan net iets warmer, rook altijd zo 2 pakjes weg op een avond aan de pillen. Nog nooit misselijk van geworden oid.
bestaat echt niks lekkerders dan roken terwijl je strak staat🤣 had een pakje van 60 mee naar thuishaven was er om 14.30 ong en om 22.30 toen ik wegging had ik er 3 over😭

Bovenaan