Roken meth

L

Lid 152031

Gast
Beste
Graag heb ik vernomen welke bong en/of pijp word het beste gebruikt voor het roken van meth en/of coke en wiet
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152031

Gast
Bedoel eigenlijk, welke bong of welke pijp kan ik gebruiken voor het roken van meth coke en wiet…bestaat er 1 enkele die ik voor deze genoemde zaken kan gebruiken
liefst 1 handig in gebruik, want ben slechtziend en zoek de juiste en beste mogelijke oplossing (aanbeveling)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een glazen pijp , en verhit het , niet verbranden. Anders gaat het actieve ingrediënt kapot. Houd de aansteker 10 centimeter eronder als je rook ziet ga je gang..

Geniet met mate....

inner_search

Badass junkie
@Waterpijp-bong.nl paar dagen geleden nog besteld , prima service.

Kun je wel geen weed in proppen , enkel je poeder/kristallen.
Het gaatje is ook groot genoeg van diameter om deftig te vullen.

Tip.
Bestel er ineens een stuk of 5 , ze gaan snel stuk.
Of laat ze ballen tijdens je trip/rush.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Een glazen pijp , en verhit het , niet verbranden. Anders gaat het actieve ingrediënt kapot. Houd de aansteker 10 centimeter eronder als je rook ziet ga je gang..

Geniet met mate....
Je mag ook gewoon crack pijp zeggen 🤪
Draaien van 10 naar 12 zodat koud en warm glas zich afwisselen.

De Apotheker

Badass junkie
Vind Chinezen echt moeilijk , krijg het niet onder de knie die chasing the dragon..
Gaat meer rook verloren omdat ik niet kan volgen met inhaleren.

Moet wat voor soort buis/pijp intake er jij het ?
Laatste keer geprobeerd met een inox tubing buisje van 1/2" , ging redelijk maar de rook van de opce kwam gewoon te snel om te volgen.
Heeft mij ook maar ander half uur aan vouwen en een uur aan klote achteraf gekost...

Bovenaan