Roken onder invloed van

Beeeb

Bewuste gebruiker
Hebben jullie dat nou ook, dat als je drugs op hebt, dat je zo een hele slof sigaretten op kan roken?

Vast wel. In de topics, wat doe je graag onder invloed van coke, speed etc. ... Kom ik het vaak tegen.

Misschien is er al een topic over geweet, dan gooi hem maar dicht. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en op de eerste 11 pagina's kwam ik het niet tegen... Misschien dat er op pagina 326 een zelfde topic staat :confused: dan mag-ie dicht!

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of of er wellicht een verklaring voor is.

Alvast bedankt voor jullie (informatieve, nutteloze, gezellige... vul zelf maar in) bijdragen aan dit topic!

Beeeb
* die nog maar weer eens een sigaretje opsteekt *

BacingsPen

Badass junkie
Tsja als je drinkt....... doe je dingen waar je GEEN REET aan hebt .... Rete fijn en Rete niets waard...... KUT ja precies ja denk is ff na....

Doe het gewoon goed....

Niet roken dus gewoon!

Kut! Heb ik het weer gedaan!

pascal828

Badass junkie
Roken doe ik vrijwel onder invloed van elke drug.
Behalve ketamine, daar rook ik heel weinig op. Ookal een kleine dosis. :)

BacingsPen

Badass junkie
Dus gewoon niet doen en anders genieten maar! In this silence I beleive......

Im not singking but im believing.....

I can see you......

You where silent........

WE ARE FREE :beer: :beer: :beer: :beer: :sunglasses:

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
met MDMA op is roken zo lekker, je proeft de rook niet echt maar je voelt het door je hele (niet dus, maar zo voelt het wel:grin:) lichaam heen stromen, en die peuk voelt zo lekker op je lippen. :P

trippelh

Bewuste gebruiker
funky_skunk_junky zei:
met MDMA op is roken zo lekker, je proeft de rook niet echt maar je voelt het door je hele (niet dus, maar zo voelt het wel:grin:) lichaam heen stromen, en die peuk voelt zo lekker op je lippen. :P

+1 :grin:

weyoun22

Bewuste gebruiker
Roken gaat vooral goed samen met alcohol.
Maar bijvoorbeeld niet met wiet, als ik net van de waterpijp heb gehad dan zou ik er niet aan moeten denken om een chesterfield op te steken.

bij MDMA vond ik roken vooral fijn als de pil begon te werken. Ik gaf maten die zeiden dat ze "niets voelden" dan ook altijd een peuk, daarna piepten ze wel anders.

Bij speed is het ook wel erg lekker, maar dan hooguit 1 peuk om het uur ofzo, geen kettingroken. En persoonlijk wou ik alleen wiet roken bij speed, maar toch af en toe een peuk omdat je wiet zo snel opraakt als je de hele nacht opblijft en joints bouwt.

Bij coke alcohol ook erg fijn. Iedere keer een joint is me dan net iets teveel van het goede, dus de peuken vliegen er doorheen.

gamezz

Bewuste gebruiker
bij MDMA vind ik roken leuk,
bij LSD niet gewoon omdat de rook zo goot aanvoelt zelfs een joint smaakt me soms niet
ik proef soms aleen papier :(

kaasbaas

Badass junkie
Roken onder invloed van MDMA is geweldig, en ook vind ik 't leuk om te roken als ik paddo's op heb. Zelfs het draaien van de sjekkie is dan een geweldig ervaring. Het enigste nadeel is dat ik dan niet goed kan draaien :grin:.

Maar het voelt dan als of ik een hap uit een wolkje neem :hearteyes:... Die lekkere zachte rook die de binnenkant van m'n mond aait.

bosvos

Belezen gebruiker
Ik rook nooit sigaretten. Maar als ik gedronken heb of stoned ben, dan merk ik wel dat ik een sigaar waarmee je normaal pakweg 2 uur zoet mee bent, op een halfuurtje oprook. Zelfs zo ver dat ik m'n vingers soms verbrand (dus dan is het al niet meer voor de smaak :( )

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik wil echt geen sigaretten roken. Ik heb in mijn leven misschien 15 sigaretten gerookt om dan tot de conclusie gekomen dat je er niet stoned van wordt dus dat het pointless is om te doen, behalve als je er al verslaafd aan bent. Ik rook alleen tabak bij de joint.

Maar op coke, ja dan rook ik. Op een of andere manier voelde het toen zo goed, maar mij zal je niet meer met een sigaret zien.

Bovenaan