roken van paddo's

funghi

Newbie
Zoals de titel het al zegt? Heeft er iemand hier ervaring mee?
Hoeveel zou je moeten roken voor te kunnen trippen? Want kan me moeilijk inbeelden dat je 2-5 gram moet roken... En hoelang trip je dan ongeveer? En gewoon in de blender vermalen en ertussen gooien met tabak? Of het beste met een bong of waterpijp? En de smaak, hoe ziet die? :)
thx!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Wel opgelet bij het roken van Paddo's komen carcinogenen in je longen, dit is kankerverwekkend.

De trip komt sneller aanzetten maar is veel milder en duurt veel minder lang.
Ook heb je meer paddo's nodig dan de portie dat je zou eten.
(heb ik van het internet, zelf geen ervaring met het roken van paddo's en ben het niet van plan ook)

Denk ook dat je het merendeel van de psychoactieve stoffen verbrand en daardoor hun werking verliest.

Dus persoonlijk eet ik ze liever zo op of trek er een thee'tje van, al gaat mijn voorkeur sterk uit naar ze gewoon zo op te eten.

Zou het zonde vinden om die paddo's weg te roken, er hangt geen enkel voordeel aanvast.

grts

John5

Newbie
Je zou de psilocybine kunnen extraheren en dat daarna puur roken, dan hoeft je niet 3-4 paddo's in je pijp te duwen en krijg je minder ongewenste stoffen binnen lijkt me.

herbal criminal

Experimenterende gebruiker
In het boek van Carlos Castaneda, The teaching of Don Juan, wordt een manier gegeven om paddenstoelen te roken, The smoking mixture. De paddenstoelen zijn gedroogd tot een fijne stof.
Deze wordt samen gemengd met wilde bloemen Van zijn beschrijving krijg ik het idee dat de paddenstoelen niet verbrand worden ,maar ingezogen samen met de rook van de wilde bloemen.

Bovenaan