Roken van salvia -> uitslag op lichaam?

profound

Experimenterende gebruiker
Een 2-tal weken geleden hebben ik en een paar maten voor het eerst salvia gerookt, en wat een ervaring :grin:
Nu, we hebben dit op een maandag en vrijdag gedaan. Van maandag tot en met vrijdag was alles normaal. Een paar dagen later, zondag-maandag, had 1 van mijn maten die meegerookt had een nogal vreemde uitslag op zijn lichaam, zo rode vlekken, echt heel vreemd. Hij had dit nog nooit gehad.
Ze deden de eerste dag ook geen pijn, en jeukten ook niet, de dagen erna voelden ze nogal branderig aan volgens hem, en een paar dagen later waren ze verdwenen :confused:

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die na het roken van salvia hetzelfde voorgehad hebben?
Of of het bekend is of er mensen een 'allergie' hebben aan de salvia?
Het lijkt mij zo vreemd, maar toch.

Hij is trouwens na de eerste dag dat hij dat had ook naar de dokter gegaan, en zelfs hij iwist niet juist wat het was. Wel had hij geconcludeerd dat de uitslag op de meest 'warme' plaatsen voorkomen, zijnde: handen, rug, bovenarmen(oksel enz), binnenkant van de bovenbenen, ...

Iemand hier die kan helpen?

:wave:

KoxBox

Badass junkie
profound zei:
Hij is trouwens na de eerste dag dat hij dat had ook naar de dokter gegaan, en zelfs hij iwist niet juist wat het was. Wel had hij geconcludeerd dat de uitslag op de meest 'warme' plaatsen voorkomen, zijnde: handen, rug, bovenarmen(oksel enz), binnenkant van de bovenbenen, ...

Iemand hier die kan helpen?

:wave:

Klinkt als zweetbrand... :wave:

KoxBox

Badass junkie
Nee, gewoon een "allergische" reactie op je eigen zweet. Het kan zijn dat het ineens getriggerd wordt dacht ik.

En aan je uitleg te zien lijkt het me duidelijk dat het dat is, vooral omdat het op de warmste plekken voorkwam.

Bovenaan