Rollende ogen

brute_x

Newbie
Vinden jullie het ook altijd zo lekker om , wanneer je meer dan 4 pillen op hebt , achterover te liggen met je oge half open en en dan met je linker oog een verschillende kant op te kijken dan met je rechter oog?
:sunglasses: :rolleyes:
mensen om je heen denke dat je dan de pijp uit gaat, maar ik ken geen betere tijde dan die
:wink:

Ellesdee

Badass junkie
:tearsofjoy:

J0rrit

Badass junkie
wel dat je ogen wegdraaien, en zodat je "meer" oftewel wijder ziet dan normaal. maar je ogen verschillende kanten op bewegen kan volgens mij niet.

xcrement

Belezen gebruiker
kan zeker wel, als je beeld genoeg naar de kl*te is zou je ervan verschieten hoe je ogen wel niet staan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Inderdaad.. Echt zo van: Ik weet niet waar jij hebt over hebt MAKKER, maar hier heb je een kat, met een stuk brood op z'n hoofd, en je kunt opflikkeren!

Rien

Newbie
hmm

Zoooo Zaligg !

en meestal kunt ge dn ook nog niks zegge ..
u hoofd is zwaar u oge draaien
das gewoon zalig!

Djo

Badass junkie
Heerlijk man! Mijn vriendin had altijd van die trauma's, ze schaamde zich rot voor die wegdraaiende ogen! Net of het opvalt tussen duizenden van die scheefogen. Maar haar ogen klapten ook echt freaky!
Bij mij was het in wat mindere mate, maar wat gaf ik er toch om. :openmouth:

aXXis

Experimenterende gebruiker
Bij een vriend van me gaan ze altijd tegelijkertijd naar links en naar rechts horizontaal, fucking freaky :grin: Maar dat met je ogen rollen is idd echt heerlijk, waarom voelt dat zo lekker aan vraag ik me dan af.

caatje

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
http://www.youtube.com/watch?v=9Zsoyb21PII

rollende ogen :grin:

OMG spercieboon: http://www.youtube.com/watch?v=q2pO66GCHmw wahahah

ot: weg draaiende ogen van een ander vind ik soms best wel eng overkomen, net alsof ze je aan willen vallen. Een vriend van ons die kwam dan heel dichtbij met z'n gezicht en en met z'n tanden op elkaar was hij je dan iets aan het duidelijk maken. Begrijpelijk???? Nope en dat maakte het dan "eng" omdat het mij het gevoel gaf dat hij er nijdig van werd dat je m niet begreep. hihihi :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
brute_x zei:
Vinden jullie het ook altijd zo lekker om , wanneer je meer dan 4 pillen op hebt , achterover te liggen met je oge half open en en dan met je linker oog een verschillende kant op te kijken dan met je rechter oog?
:sunglasses: :rolleyes:
mensen om je heen denke dat je dan de pijp uit gaat, maar ik ken geen betere tijde dan die
:wink:

Geweldig! :beer:

Ik heb alleen soms wel eens dat m'n ogen ineens WWWRRRRRTTT alle kanten opschieten, waardoor alles ineens vreselijk trilt, bij voorkeur onder een luid 'Whoaaaa! :openmouth: ' :mrgreen:

Pepnoize

Belezen gebruiker
Radeon915 zei:
Ik heb alleen soms wel eens dat m'n ogen ineens WWWRRRRRTTT alle kanten opschieten, waardoor alles ineens vreselijk trilt, bij voorkeur onder een luid 'Whoaaaa! :openmouth: ' :mrgreen:

heb ik ook al gehad, zo even een stuiptrekking van je ogen pprrrrrrt , en dan effe focussen (of proberen :stoned: )

NexxtGen

Belezen gebruiker
Tijdens een MDMA-trip heb ik geleerd hoe ik me ogen onafhankelijk van elkaar kan bewegen (behalve allebei naar buiten gekeerd,) en nou kan ik er mensen mee schrikken, leuk he :) En ik kan mijn ogen laten trillen, ook heel vaag.

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, maar sinds mijn oude pilletjes op zijn en ik wat nieuws aant proberen ben schrik ik me af en toe kapot van de foto's the day after :openmouth: Zo scheel als een kameel...terwijl ik dat nooit heb gehad. Nu toch maar zonnebrilletje ophouden :wink:

Dissonant

Bewuste gebruiker
NexxtGen zei:
Tijdens een MDMA-trip heb ik geleerd hoe ik me ogen onafhankelijk van elkaar kan bewegen (behalve allebei naar buiten gekeerd,) en nou kan ik er mensen mee schrikken, leuk he :) En ik kan mijn ogen laten trillen, ook heel vaag.

Uhu

Sinds m'n eerste zware mdma-trip kan ik dat ook terug oproepen, dat trillen.

De laatste keer heb ik zoveel scheel zitten kijken dat mijn oogpezen pijn begonnen doen

Carlitos

Badass junkie
SpacePack zei:
soms rollen mij ogen 4 uur achter elkaar, beeld compleet wazig (trillend) en niks kunnen zien :openmouth:

Dan heb je vast een flinke dosis op.
Vanaf 5 stukies gaan mij ogen meestal een andere kant op.

matthijs

Badass junkie
caatje zei:
SperSIZEboon zei:
http://www.youtube.com/watch?v=9Zsoyb21PII

rollende ogen :grin:

OMG spercieboon: http://www.youtube.com/watch?v=q2pO66GCHmw wahahah

ot: weg draaiende ogen van een ander vind ik soms best wel eng overkomen, net alsof ze je aan willen vallen. Een vriend van ons die kwam dan heel dichtbij met z'n gezicht en en met z'n tanden op elkaar was hij je dan iets aan het duidelijk maken. Begrijpelijk???? Nope en dat maakte het dan "eng" omdat het mij het gevoel gaf dat hij er nijdig van werd dat je m niet begreep. hihihi :grin:

Ay ja ik begrijp waar je het over hebt... ziet er absoluut niet fijn uit.
Weet ook wel dat het vrij normaal is dat je ogen wegdraaien en bij mij gebeurt het waarschijnlijk ook vaak genoeg, maar het ziet er vaak gewoon zo verrot uit... kan er vrij slecht naar kijken.

Bovenaan