rondjes

roaren*

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd het probleem, na een nachtje stappen, en goed doorgedronken te hebben, dat als ek in men bed kruip en men ogen dicht toe men hoofd immens begint te draaien. Wat natuurlijk wel heel irritant is aangezien dak dan wil gaan slapen.

Iemand enige tips om dat wat te minderen?

Antwoorden zoals, minder drinken, vind ek 3 keer grappig, dan niemeer.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Toch is iets minder drinken geen slechte manier. (Nu mogen nog twéé mensen dit advies geven, haha)

Ik kan me enkele keren herinneren dat ik in bed kroop en dat ik m'n ogen niet dicht kon doen zonder té erg te draaien. Je weet wel, dat je het idee hebt dat je héél lang aan het vallen bent. Klote is dat, lig je ladderzat in bed, moet je om niet over te geven wakker blijven, je ogen open houden en je heel erg op één ding focussen tot je het idee hebt dat het gedraai wat afneemt, wat rustig drie kwartier tot een uur kan duren. Dat werkte bij mij altijd wel, maar ideaal is anders.

Nu heeft dit niet zoveel met je vraag te maken, maar ik heb zelf op een gegeven moment besloten om wat minder te zuipen, ik werd het zat worden behoorlijk zat. Proost! :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik weet wat je bedoelt, dat heeft iedereen die dikwijls (te veel) drinkt vast wel eens gehad. Het kan heel vervelend zijn. Niet zo veel drinken is natuurlijk de beste oplossing, veel water tussen glazen alcohol door drinken kan mogelijk ook helpen.. gewoon dingen om minder (snel) dronken te worden helpen ook tegen dat nare gevoel als je in bed ligt.

Als je het niet hebt kunnen voorkomen, en toch teveel hebt gedronken is er denk ik weinig meer wat je kunt doen. Het is iets waar je je even over heen moet zetten. Meestal heb je op zo'n moment toch al genoeg te gedronken om snel in slaap te komen, dus gewoon het draaierige gevoel negeren en je ogen sluiten. De dag erna weet je er niks meer van. :wink:

acidboy

Badass junkie
Je kan ook 50mg temazepam slikken als je dronken bent, dan heb je in ieder geval geen last meer van dat draaierige gevoel, houd er wel rekening mee dat je heel, heel, heel erg diep in slaap komt en de volgende dag niet zo ontzettend fit bent :)

donaldduck

Belezen gebruiker
Na het drinken veel eten en daarna water drinken, dan voel ik me een stuk beter daarna en val ik makkelijk in slaap.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ogen los laten, muziekje aan, je valt vanzelf in een diepe slaap.
sex helpt ook ( als je niet TE dronken bent natuurlijk).

:wave:

webjunk

Newbie
Je zou kunnen proberen om eerst nog iets te eten voordat je gaat slapen. Liefst iets met een hoog vetgehalte. Een paar glazen water erbij is ook geen slecht idee. :)

mikkelk

Belezen gebruiker
vinger in de keel.. das de enige optie die ik nog kan geven :P
Ik heb dit 1 keer geprobeerd toen ik echt zwaar naar de klote was en het helpt nog ook :grin:
maar een 2e keer doe ik het niet.. vind het nogal smerig zegmaar..

azgaza

Badass junkie
Gewoon wachten tot je in slaap valt? Ik heb het maar een keer gehad en toen viel ik binnen een minuut in slaap en merkte ik er niks meer van :grin:

hannus

Bewuste gebruiker
ik heb er werkelijk nog noooit last van gehad dat ik wazig werd als ik dronken me bed in kruip.
val meestel binnen een paar telle in een diepe coma.

Flameon

Badass junkie
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:

Chris Pontius

Badass junkie
Flameon zei:
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:
is alleen maar goed toch? dan voel je je vaak de volgende dag niet zo kut omdat alles er uit is.
het blijft vergif.

cropp

Badass junkie
plantenbak zei:
Flameon zei:
is alleen maar goed toch? dan voel je je vaak de volgende dag niet zo kut omdat alles er uit is.
het blijft vergif.

presies
daarna nog 2 glazen water, sigaretje en in bed gaan liggen met je ogen open, tot je gewoon kan gaan slapen

word je nog een beetje fris wakker ook

Ellesdee

Badass junkie
Flameon zei:

Moker

Bewuste gebruiker
als het bij mij begint te draaien ga ik altijd in tegengestelde richting de rondjes lopen blijf je mooi in evenwicht

Sarz

Belezen gebruiker
Gewoon:
Ogen dicht houden.
Rustig liggen, vooral niet bewegen.
Zo snel mogelijk in slaap vallen.

En als je uiteindelijk toch moet kotsen dan gebeurd dit toch wel en kan je er weinig aan doen...

Taat

Bewuste gebruiker
Heb dat soms ook al als ik mijn ogen nog open heb..
Maar dan moet ik echt gruwelijk veel gezopen hebben, dus dan plof ik neer en ga ik binnen 1 minuut naar dromenland..Het belemmert me dus niet om in slaap te vallen gelukkig

drain bamage

Badass junkie
laatst had ik na een avondje zuipen met m'n huisgenoot nog wat op de bank gehangen, zei hij zo: "zeg, wist jij dat chinezen wachten met slapen gaan totdat hun roes weg is?"
Ik zo: "nee!"
misschien een ideetje: ga eerst nog een film kijken of wat i-netten en eet i\ondertussen wat, lekker chill. Als je echt moe bent val je wel in slaap(/coma) zonder dat de hele wereld begint te draaien :wink:

wausske

Experimenterende gebruiker
Lamp aanlaten helpt bij mij goed genoeg . :wink:
Of nog meer zuipen zodat je de volgende dag niet meer weet hoe en waar je inslaap ben gevalle :grin:

inferno33

Bewuste gebruiker
Wat hij zegt...^

Bij mij werkt een fel leeslampje het best, slapen doe je uiteindelijk toch wel, dus.. :P

het is alleen wel slecht voor het milieu! :stoned:

Heb dit verschijnsel trouwens wel alleen als ik nog even een jointje rook voor het slapen gaan...

Flameon

Badass junkie
Na het zuipen rustig nog wat wandelen, wat wat drinken en eten voor je gaat slapen en zorg voor een frisse ruimte en vitamientjes!
Of juist heeeeeeel veel drinken, maar dat wil ik je niet aanraden :wink:

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik kan zo slecht tegen alcohol dat ik dat constant heb als ik veels te veel drink en met een beetje pech moet ik dan ook altijd flink :kots: .

daarom ben ik maar gestopt met alcohol

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Je moet ook niet te zoet door elkaar drinken gewoon bij 1 ding houden.
Als je doordrinkt wordt je lekker wakker in je eigen kots :rock:

Bovenaan