Roofies

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Zeker leuk spul de Machtige Roofie..

Trouwens van Midazolam kreeg je ook `geheugenverlies`.. Dus als mensen is willen switchen of je dealer is out of Roofies.. whaha

Dont Try This At Home.. :wink:

Soma

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:

En dat slik jij voor 2012? :tongueout: Herinner je je nog veel van de laatste dagen, lol. Je bent precies wel een fan van fluni's. Nooit slechte ervaringen mee gehad?

Drientje

DF-koning
Ja ze zijn leuk! Alleen ik had gisteren 2 mg op en ik hoor iedereen over geheugen verlies terwijl ik toch nog echt perfect weet wat ik gedaan heb. Komt dat alleen bij hogere dosissen? Niet dat ik erop zit te wachten hoor, absoluut niet maar vroeg het me af omdat dat net een van de dingen was die me tegen stonden.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Komt mijn inziens voor bij hogere doseringen drientje of in combi met alcohol

Ik had er bij 2mg al last van. In hogere dosis en icm alcohol wordt het vele male erger. Vandaar de slechte naam en het slechte gebruik van Roofies door "bepaalde personen".

:)

Oom Klaas

Badass junkie
sannenas zei:
Heb hier ook nog 3 rohypnols liggen van 1mg, donkergroene tabletjes.
Weet niet goed wat 'k ermee aan moet.
Zou je ze kunnen chrushen en opsnuiven? :rock:

Wat een onbekende maar zeer effectieve methode is zal ik je nu vertellen.
Je gaat opzoek naar die 3 tabletten, je kijkt er eerst eens even naar en daarna haal je ze uit de verpakking met droge handen. Van tevoren heb je al een glas water klaar gezet, nu stop je de 3 tabletten in je mond en spoel je ze weg met water, wel doorslikken!!
Hopelijk moet het je met deze informatie lukken.

Anders gewoon in je kont duwen.

W.F.L.

Badass junkie
Haha na 2mg slaap ik al zowat, jij moet waarschijnlijk gewoon meer nemen :P Of vaker. Na 1x heb ik het eigenlijk ook niet echt. Zowiezo als ik het gebruik om te slapen niet natuurlijk :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Loesje zei:
ja ik weet niet goed hoe ik me nu voel,raar en toch niet,denk dat ik ga bibberen,en toch voel ik me zo,kan het niet goed beschrijven,tis net alsof ik raar doe,terwijl ik denk weer niets te voelen :)

koos

Newbie
Carlitos zei:
Ola,

PCH hier met doosje en officiele bijsluiter.
Houdbaar ver over 2012,maar dat redden ze niet. :wave:

Ik heb die ook ze komen toch uit haarlem met een bijsluiter uit 1999? Als ik er 1 gebruik slaap ik wel gelijk maar word wel wakker in de nacht is dat gebuikelijk weet iemand dat of kan het niet zo zijn dat je tussentijds wakker wordt?

Toasts

Experimenterende gebruiker
Krijg binnekort een stripje van een makker van me. Nog maar 1 keer gehad maar was toen al bezopen en herinner me er niets van. (Ja, weet dat het een stomme combi is.. Maar ik kende het nog niet en "iedereen" daar deed het)

Wel al andere benzo's gebruikt maar vind dat effect altijd te mild.
Kan iemand die uit eigen ervaring spreekt me vertellen of het een beetje vergelijkbaar is met het effect van zolpidem? Want daar "flash" ik toch meer van dan van elke andere benzo die ik reeds heb geprobeerd.

:hearteyes: kan niet wachten

Winehouse

Badass junkie
Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.

Niet dat ik onze roofies niet mag hoor! :hearteyes:

Pammer

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Dormicum is veel sterkere en vettere shit, maar roofies staan meer bekend/berucht. Vandaar.

Niet dat ik onze roofies niet mag hoor! :hearteyes:

Elke benzo heeft zen eigen eigenschap & iedereen heeft een ander effect met ze; de ene kan bij de andere slechter of beter vallen :).
Zo ligt Dormicum goed bij jou; zo ligt lorazepam goed bij mij xD

Pammer

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
Dat is waar, ieder z'n ding. Ik merk trouwens niet veel van het vergeetachtige effect van roofies. Jullie wel?
Roofies niet (zonder alcohol hé); van temazepam wel blackouts.

Liesette

Bewuste gebruiker
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

Pammer

Bewuste gebruiker
Liesette zei:
Wanneer stoppen jullie met spelen ?

De roofie is geen speelgoed en maakt ALLES kapot wat je lief is het kent geen uitzonderingen.

Als je zeer gecontroleert "speelt" kan het altijd nog veilig beschouwd worden in mijn mening.
Natuurlijk eenmaal er eens je slecht voelt en je grijpt naar de roofies zullen de roofies jou grijpen zoals jij zegt. Daarom oppassen...

Flameon

Badass junkie
@Pammer: Roofies zijn geen speelgoed. Met deze medicatie valt niet geconcentreerd om te gaan. Mensen die het regelmatig gebruiken en of misbruiken moeten zich eens afvragen waarom doktors het (vrijwel nooit) nooit meer voor (mogen) schrijven.
Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.

Roofies .... blijf er vanaf. Een keer proberen oke, maar ga er niet mee in zee!

Oom Klaas

Badass junkie
Temazepam in een hoge dosering vind ik anders even heftig als flunitrazepam wat ik er zo van lees, evenals lorazepam.

Misschien dat er een hoger verslavingspotentieel is bij flunitraze maar dat zou ik zelf niet weten gezien ik ze ook (nog) niet geprobeerd heb.

Pammer

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
@Pammer: Roofies zijn geen speelgoed. Met deze medicatie valt niet geconcentreerd om te gaan. Mensen die het regelmatig gebruiken en of misbruiken moeten zich eens afvragen waarom doktors het (vrijwel nooit) nooit meer voor (mogen) schrijven.
Vele gebruikers hebben ook zeer maffe dingen gedaan onder invloed van deze rooie knol, vele van hen zitten vast in een gevangenis/psychiatrische instelling oid.

Roofies .... blijf er vanaf. Een keer proberen oke, maar ga er niet mee in zee!
Ik heb ook niet gezegd dat het speelgoed is. Ik gebruikte expres het werkwoord spelen met aanhalingstekens omdat ze het zo vermelde.
Ik weet wat je bedoelt maar ik denk dat als je goed oppast en weet wat je doet dat het uiteindelijk kan meevallen. Dat is een totaal ander verhaal dan dat een dokter het zou voorschrijven om jou te "helpen".

YawningMan

Belezen gebruiker
lolnoob zei:
Waarom worden mensen altijd boos op de drug als ze verslaafd raken? Je moet boos worden op jezelf.
Dit dus. Je kunt prima af en toe flunitrazepam slikken als je sterk in je schoenen staat.
Verslaving ligt bij elke drug op de loer.

Geldt ook voor vele andere drugs.
Ondanks dat rohypnol hier niet groot is, denk ik dat zelfs relatief gezien veel andere drugs meer narigheid hebben veroorzaakt.

Lastig dat Liesette een hele nare ervaring heeft met rohypnol, ik niet. Ik gebruik ze nu al over een episode van bijna twee jaar, met minimaal een maand ertussen.

Liesette

Bewuste gebruiker
ik neem geen roofies .....

en juist de sterke mensen roken veel peuken ...
ook succesvolle mensen geraken aan de coke ...
mensen die sterk in hun schoenen staan hebben geen drugs nodig !!

en denk vooral aan Berbetov !! Die was zeer overtuigd dat de heroine hem nooit zou pakken.
Hij zit nu verslaafd thuis aan de bruin ....

YawningMan

Belezen gebruiker
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.

Liesette

Bewuste gebruiker
YawningMan zei:
Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.

En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.

laat mij 1 x raden :

Je bent tabaksjunk ?

Bovenaan