Rook je?

Rook je?

• Ja!

Stemmen: 76 58,5%
  • Nee!

Stemmen: 54 41,5%

• Totaal aantal stemmers
    130

-spaceman-

Badass junkie
zo simpel als het is: ben jij een mede nicotinejunk, ja of nee!

Ja stemmen als je vast rookt!
Nee stemmen als je bijvoorbeeld een gezelligheidroker bent..

Northawke

Wijs gebruiker
Alleen maar joints en dat steeds minder. Heb gisteren voor het eerst in anderhalf week uberhaupt weer 'ns wat trekjes gehad. De lol is er wel af voor me, geloof ik.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Eerst deed ik alleen maar aan blowen maar na een periode veel geblowt te hebben werd ik toch wel een beetje nicotine verslaafd en toen begon de ellende dus... :beer:

Dr. Tommy

Badass junkie
nee

vroeger paar keer geprobeerd maar stikte zowat

heel soms doe ik hash met een waterpijp en dan hoest ik mij kapot

nee dus :)

Holymoly

Experimenterende gebruiker
3 jaar lang elke dag veel gerookt, maar ben net 1 week gestopt en ga vanaf nu nooit meer een sigaret aanraken, geef mij maar een jointje of lsd :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Niks, nooit gedaan, wel geprobeerd, maar ik krijg niks lekker door m'n longen, en ik ben er eigenlijk wel blij om. :)

azgaza

Badass junkie
Ik rook niet, geen sigaretten dan, er zit natuurlijk wel een dun laagje lichte shag in mijn joints, want puur ga ik van hoesten en hoesten is te slecht voor mijn stem. Daar ga ik trouwens ook nog binnenkort mee stoppen.
Ik vind het wel een fijne inname van alles dat rookbaar is; dingen roken.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb bijna 10 jaar gerookt, ben vorig jaar gestopt. Tot TD alleen op feestjes gerookt vorig jaar. Sinds TD niet meer gerookt. Ook weinig behoefte aan gehad (hm, misschien komt dat omdat ik vanaf TD ook geen pillen meer gedaan heb, en daar ging ik altijd van roken).

Suntablet

Bewuste gebruiker
nee

in het begin dat ik blowde heb ik wel een periode gehad waarin ik wat meer rookte maar heb op tijd ingezien dat het eigenlijk compleet nutteloos is. Het heeft praktisch geen effect (alleen een verslavend effect, raar eigenlijk)

nu rook ik heel af en toen nog eens een peukje, maar dat is dan omdat ik dan eigenlijk wiet wil roken maar een hele avond non-stop wiet roken is gewoon te duur en dan ben je ook gewoon te stoned

Bovenaan