Rook je?

Rook je?

• Ja!

Stemmen: 76 58,5%
  • Nee!

Stemmen: 54 41,5%

• Totaal aantal stemmers
    130

esmee

Belezen gebruiker
Wil wel graag stoppen, heb beetje last van een lichte chronische
bronchitis wat volgens mij door het roken veroorzaakt wordt....
Ben laatst 2 dagen gestopt.... duizelig, trillerig, zweterig en kon me erg moeilijk concentreren..... :(
Nu besef ik pas echt wat een rotzooi het is!!!! :confused:

jcutter

Badass junkie
Ik ben gestopt en krijg nu te kampen met ademhalingsproblemen en dat ik daardoor vaak duizelig word :( Herkennen meer mensen dit?

esmee

Belezen gebruiker
jcutter123 zei:
Ik ben gestopt en krijg nu te kampen met ademhalingsproblemen en dat ik daardoor vaak duizelig word :( Herkennen meer mensen dit?

Ik heb weleens gehoord van iemand die stopte met roken na een jaar of 20 dat diegene nog meer ging hoesten dan de tijd dat diegene wel rookte.... Het scheen van korte duur te zijn en dat wel meer mensen daar last van zouden hebben :confused:

Holymoly

Experimenterende gebruiker
Heb 4 jaar vast gerookt, rond de 10 á 15 sigaretten per dag, 12 dagen geleden cold turkey gestopt en nergens last van, alleen wel in de eerste dagen echt dikke stress als ik geen wiet opzak heb en ik had zin om wat te roken/smoken. Maar na 5/6 dagen merk je gewoon van, hoezo heb ik ooit gerookt, snap het echt niet, die shit stinkt, kost je geld en het is slecht voor je...

IgNor Beam

Marla Singer zei:
Op dit moment heerlijk genietend van zo'n fijne Lucky Strikennnnn :smoke:

Roken boven het aanrecht??
aiai, zoete edoch asgrauwe aardappels ;o)

brandaris hier
en een pijpie tamzwarut (ofzoiets)

groeten
Ignor

shokora

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik rook niet, geen sigaretten dan, er zit natuurlijk wel een dun laagje lichte shag in mijn joints, want puur ga ik van hoesten en hoesten is te slecht voor mijn stem. Daar ga ik trouwens ook nog binnenkort mee stoppen.
Ik vind het wel een fijne inname van alles dat rookbaar is; dingen roken.

Ik moet zeggen dat ik me hier volledig bij aan kan sluiten (op alle punten).

hcore

4 weken geleden gestopt... !!

Lang leve de vaporizer... nicotine is een naar bij product in jointjes... :)

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Hoezee, 2 dagen nicotinevrij :grin:

De laatste paar weken rookte ik sowieso nog geen 5 shagjes per dag, maar toch. Een zusje dat om het uur komt vragen of ik mee ga roken helpt ook niet :(

Rain

Bewuste gebruiker
Ik rook voornamelijk als ik alcohol d'rbij nuttig anders kan ik ook zonder. Dit Desondanks dat ik jaren heb gerookt.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
pilliewilly zei:
Spijtig genoeg wel.
SHAME ON YOU!

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Nope... zelfs nog nooit een hijs genomen...We een paar keer geblowt, maar dat vind ik saaaaaai :) ik ben meer van de uppers!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken :smoke:

+1 :mrgreen:

Nouja, misschien ben ik semi-verslaafd.. als ik andere mensen zie roken krijg ik ook vaak wel trek, en met bier is het natuurlijk de perfecte combinatie. Maar normaal gesproken kan ik zo dagen zonder te roken.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind roken echt stom, nooit begrepen waarom mensen het lekker vinden. Ik probeer wel eens een sigaretje, maar ik kan er nooit van genieten... behalve misschien soms met mdma, maar dan gaat het meer om de handeling van het roken, en niet om de nicotine... Blowen doe ik ook niet, ook smerig die zooi door je longen.

Als je snuifbare nicotine zou hebben, zou ik het zeker doen. Snuiven is veel sjieker :hearteyes:

Addick

Bewuste gebruiker
Lol als je het zou snuiven deed je het niet denk ik.
Want telkens als iedereen een sigaretje gaat doen moet jij je lijntje nicotine leggen omdat je er toch aan verslaafd bent.

Stel iemand rookt 20 sigaretten per dag,dan leg jij 20 lijnen.
Hele dag aant snuiven ben je dan,achja je moet toch wat he ..

Addick :wave:

xpressurself

Bewuste gebruiker
@TechNora

Je kan nicotine ook snuiven, dat heet snuiftabak. Is gewoon een soort nicotinepoeder, je kon/kan het gewoon in tabakzaken halen.

Drientje

DF-koning
rook al sinds mijn 9e (erg he?) mijn ma is een verstokte roker en als kind was ik erg nieuwsgierig(nog steeds wel). Dus zodra ik mijn handen op een sigaret kon leggen deed ik dat dan ook. Ik mocht ook altijd de laatste trekjes van mijn ma haar sigaret hebben... Hoe krijg je je kind verslaafd?

X

Drientje

Larz

Belezen gebruiker
ben van vrijdag gestopt, dus bijna een week.
het lukt me eindelijk, en ik ben blij dat ik van die vuile peuken af ben.
na 5 jaar mogen ze mijn zak likken die saffen.

ps: drietje, je ma is echt stom, wie wil er zijn kind nu een verslaving geven.

Kmind

Belezen gebruiker
Ja.
Een dik jaar dat ik dagelijks rook.
Voorlopig nog niet direct plannen om te stoppen alhoewel paar keer al geprobeerd :)

Bovenaan