Rook je?

Rook je?

• Ja!

Stemmen: 76 58,5%
  • Nee!

Stemmen: 54 41,5%

• Totaal aantal stemmers
    130

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Yeaaa non smokers!!!

Maar wel jointjes hé want dat zijn geen mainstreamdrugs dus die zullen wel niet zo slecht voor je zijn als nicotine, caffeine en alcohol! :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Yeaaa non smokers!!!

Maar wel jointjes hé want dat zijn geen mainstreamdrugs dus die zullen wel niet zo slecht voor je zijn als nicotine, caffeine en alcohol! :P

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Kben al van nieuwjaar (gedeeltelijk) gestopt!
Maaar roken op café, fuck man dat is moeilijk. Met een pint in mijn handen heb ik echt direct goesting in een sigaret dat ik het geen minuut uithoud.
Maar ook hier ga ik aan werken. Dit is nu enkel op vrijdag en zaterdag, met een maximum van vijf sigaretten per avond. Zo zie je maar, thuis is er geen behoefte aan voor mij. Maar de groepsdruk, daar zit het hem. Kijk maar eens rond als iemand een sigaret opsteekt hoeveel andere mensen gezellig zullen meeroken. Ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben, je hebt er ook niets aan, het is gewoon een idiote verslaving die in stand gehouden wordt. Het is dan ook een enorme sociale plaag!

neti

Badass junkie
ik pijp

ff serieus :P nee rook niet, al gister wel twee trekken gehad van een sigaar, uche uche, smaakte lekker

mattskovic

Wijs gebruiker
nee ik rook niet. heb enkel pakje sigaretten liggen voor het rollen van jonko :stoned:

en nu ik flink geminderd ben met blowen (2xweeks), blijven ze wel lekker lang liggen :grin:
i don't smoke and i'm proud of it :rock:

Riel

Bewuste gebruiker
warning
the sergeant general warns
cigarette smoking is dangerous,
a hazard to your health
doesn't that mean anything to you?

nie egt , ma kvind het vooral vreselijk leuk om zo zelf sigareten te rollen mee shag, maar kan iemand mij keer zeggen wat eigenlek de beste merken zijn van shag, ben zo dom geweest om drum te kopen, ma dat is vreselek, die smaak op uw tong is erg...
iemand suggesties?

grtz

Miss J

Bewuste gebruiker
TheTHester zei:
nie egt , ma kvind het vooral vreselijk leuk om zo zelf sigareten te rollen mee shag, maar kan iemand mij keer zeggen wat eigenlek de beste merken zijn van shag, ben zo dom geweest om drum te kopen, ma dat is vreselek, die smaak op uw tong is erg...
iemand suggesties?

grtz

Dat is ieder voor zich, lijkt me...

Koop gewoon overal een pakje van :P

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
ikzelf vind fire leaf van lucky strike wel lekker!
en voor de extreme cheap ass... Pall Mall ! :P opzich wel te roken..

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Nick_jeweet zei:
ikzelf vind fire leaf van lucky strike wel lekker!
en voor de extreme cheap ass... Pall Mall ! :P opzich wel te roken..
Fireleaf vind ik behoorlijk goor, dan vind ik pall mall nog veel beter!

Zelf koop ik meestal belgam 20, L&m, of tigra shag

Detroit303

Bewuste gebruiker
Niet meer!

One month, five days, 2 hours, 49 minutes and 45 seconds. 210 cigarettes not smoked, saving 38,81 €. Life saved: 17 hours, 30 minutes.

:grin:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Noemt SilkQuit meter. Is gratis te downloaden als je wat goegelt.
Cho cho, wat zou ik in die 17 uur extra leven doen?? :beer:

cronos

Wijs gebruiker
Re:

ExceptionalInsight zei:
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.
mooi en wijs gezegd :wink: ,met roken ben ik pas op 23 jarige leeftijd begonnen,(nu ben ik 37)ik probeer soms eens te stoppen,maar het lukt mij nooit langer dan 3 dagen :( ,is verslavender dan ik dacht :openmouth:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind roken echt verspilling van geld en gezondheid. Het enige wat ik rook is DMT, dat geeft tenminste effect :P

caatje

Badass junkie
Gestopt sinds januari dit jaar. De lust om te roken is sinds een paar weken verdwenen. Wel rook ik zo eens in de zoveel tijd een jointje.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben ongeveer jaartje geleden gestopt met roken.
Maar ik verbruik nog wel aardig wat wiet, en daardoor geen behoefte aan nicotine.

buzzrider

Wijs gebruiker
ja, en ik heb het al opgegeven met het proberen te stoppen want nu hou ik het toch niet vol.
ik stop wel als ik van de unief af ben ofzo

Flameon

Badass junkie
Gisteren eigenlijk echt voor het eerst eens een avond en nacht gaan stappen zonder sigaretten op zak, want je mag binnen toch nergens meer roken. En om steeds naar buiten te rennen vind ik ook niks.

Ik heb helemaal geen behoefte gehad gisteravond / vannacht aan een sigaret, zelfs niet dat ik toen op het slaapadres aankwam. Inmiddels met de auto naar huis gekomen, en ook vandaag nog niet gerookt.

Het valt me op dat ik prive de laatste tijd minder rook. Maar het valt me ook op dat als ik met clienten wat aan het doen ben (en die roken allemaal als een ketter) dat ik dan ook sneller geneigd ben om de vlam aan de sigaret te houden. Of om even te socileizen met collega's buiten, onder het motto "even legaal weg van de werkvloer haha"

Bovenaan