Rook je?

Rook je?

• Ja!

Stemmen: 76 58,5%
  • Nee!

Stemmen: 54 41,5%

• Totaal aantal stemmers
    130

Gemini

Badass junkie
Flameon zei:
Gisteren eigenlijk echt voor het eerst eens een avond en nacht gaan stappen zonder sigaretten op zak, want je mag binnen toch nergens meer roken. En om steeds naar buiten te rennen vind ik ook niks.

In Wijk Bij Duurstede, waar ik woon, hebben de sommige kroegbazen lak aan het nieuwe rookbeleid. We hebben 7 kroegen, en in 3 daarvan mag je weer gewoon roken sinds kort.

OT: Ik rook dus.

Wacky

Badass junkie
Ik ben gelegenheidsroker, maar sinds ik 5 weken terug gestopt ben met blowen is het iets meer geworden. Nu is het tijd om ook hiermee te stoppen voor ik eraan verslaafd word, (Bij sommige gelegenheden is het al best moeilijk om niet te doen) en mijn longetjes voortaan lekker schoon te gaan houden.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik ben vandaag net twee weken en twee dagen gestopt met roken.
allemaal door mijn laatste LSD trip, hoe het kwam was door da het niet meer smaakte en zeer raar naar binnen ging...werd er percies ziek van.
dus
ODE AAN DE LSD

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik heb gerookt en ben sinds vrijdag 10 oktober 2008 om 19:30 (ongeveer) gestopt! Ik hoop dat ik het volhoud, maar tot nu toe heb ik het er helemaal niet moeilijk mee. Ik mis het wel en ik denk er wel heel vaak aan op een dag, maar ik hou het prima vol!Zelfs in een huis vol rokers!

Serenity

Badass junkie
Al 5 jaar een roker, met tussenpozen als part-time roker maar op het moment rook ik wel fulltime. Sowieso rook ik gelukkig niet veel vergeleken met mensen om me heen. Op een normale dag max. 5 sigaretten.

tomz0r

Badass junkie
Part-time roker. Nu heb ik een weekje pauze na een maand elke dag een half pakje gerookt te hebben. Ben niet verslavingsgevoelig denk ik maar ik controleer het toch elke maand even.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik rookte 3jaar. En ja ik weet niet :). Ik rookte 1 pakje p/d. Ik heb is onder invloed van paddos nagedacht. En gewoon tegen mezelf gezegd wees sterker dan een middel. En nu al enkele maanden gestopt. Je portomonee wordt voller.

Vanadesse

Wijs gebruiker
de 8ste dag dat ik ben gestopt. Ik vind het wel moeilijk, want al m'n vrienden roken en ik heb het momenteel zwaar te verduren op school en stage! Maar ik houd het tot nu toe nog aardig goed vol :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
nee iik zou nooit van mijn leven gaan roken aleen weedie :stoned:

Oh en!

Wholesale Jordan shoes: Air Jordan

Spam wordt bestraft; Je website wordt eventjes uit de lucht gehaald.

Zal waarschijnlijk niet lang duren, maar lang genoeg dat die het snapt. Ik heb het een beetje gehad met die idioterie. Ik wil geen WoW gold, thaise hoeren of nepnikes kopen. Ga je rotzooi ergens anders slijten.

Wat info:
info zei:
IPadres: 75.126.219.25
75.126.219.25-static.reverse.softlayer . co m

Provider + serverruimte

OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US

ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer . co m:4321

NetRange: 75.126.0.0 - 75.126.255.255
CIDR: 75.126.0.0/16
OriginAS: AS36351
NetName: SOFTLAYER-4-3
NetHandle: NET-75-126-0-0-1
Parent: NET-75-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER . co m
NameServer: NS2.SOFTLAYER . co m
Comment: abuse@softlayer . co m
RegDate: 2006-05-12
Updated: 2007-11-14

RAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
RAbuseName: Abuse
RAbusePhone: +1-214-442-0605
RAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

RNOCHandle: IPADM258-ARIN
RNOCName: IP Admin
RNOCPhone: +1-214-442-0600
RNOCEmail: ipadmin@softlayer . co m

RTechHandle: IPADM258-ARIN
RTechName: IP Admin
RTechPhone: +1-214-442-0600
RTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

OrgAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
OrgAbuseName: Abuse
OrgAbusePhone: +1-214-442-0605
OrgAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

OrgTechHandle: IPADM258-ARIN
OrgTechName: IP Admin
OrgTechPhone: +1-214-442-0600
OrgTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

# ARIN WHOIS database, last updated 2008-10-21 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

Even opgezocht voor de admintjes. Zou een van de admins een email willen sturen naar de abuse? Volgens de terms of service van die ISP is spam niet toegestaan.

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik rook nu ongeveer 3 jaartjes, en stoppen heb ik ookal meerdere keren geprobeerd. Maarja, het is nog niet zo heel erg gelukt.:P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!

Vanadesse

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Ik had toch liever JPS (zelfde prijs). Van L&M heb je nu ook 28 boxen voor 4,80. Hmmmmm :)

greenpower

Bewuste gebruiker
Sigaretten koop ik niet vaak (lees bijna nooit, teminste niet om zo te roken) maar dan koop ik wel lucky strike, vind dit toch wel 1 van de lekkerste sigaretten :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Marla Singer zei:

Oja kost die big pack pall mall "maar 5 euro" . Dat kan dan inderdaad een hoop geld besparen.
Mijn favo is chesterfield, maar die zit al boven dat bedrag en dan voor minder sigaretten. Toch heb ik er nu een slof van gekocht :)
Vandaag een sigaartje gerookt met een client. Voor eens in de zoveel tijd is dat best wel lekker

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik ben sinds kort juist fan van de Camel sigaretten, daarvoor eigenlijk altijd een trouwe Pall Mall roker geweest.

nightmare

Belezen gebruiker
soms, maar nog geen sigaret per dag. Soms is het gewoon heerlijk om te roken, als je gestrest bent en bij t drinken vind ik t ook altijd wel lekker om te roken. Chesterfield is me favoriet :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Marla Singer zei:

Oja kost die big pack pall mall "maar 5 euro" . Dat kan dan inderdaad een hoop geld besparen.
Mijn favo is chesterfield, maar die zit al boven dat bedrag en dan voor minder sigaretten. Toch heb ik er nu een slof van gekocht :)
Vandaag een sigaartje gerookt met een client. Voor eens in de zoveel tijd is dat best wel lekker

Die Lucky Strikes kosten dus sindskort 4,50 per 19 stuks. Echt belachelijk duur! Vandaar mijn switch naar die Pall Malls. Doe ruim 2 soms 3 dg met een pakje daar van, dus scheelt idd echt veel op maandbasis!

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Die hard Marlboro roker!
Ze worden wel gvd steeds duurder, maar ze blijven het lekkerst :grin:

Nico

Newbie
Re:

Delirium zei:
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken :smoke:

Heb ik ook 2 jaar gedaan tot ik een vriendin kreeg die rookt, nu is het uit en ben ik nog steeds full time roker :flushed:

ilyas

Bewuste gebruiker
ik heb aan mijn wietgebruik mijn "tabakverslaving", of hoe je het ook mag noemen, overgehouden. maar ik ga proberen te stoppen, het is me al eens gelukt dus nu gaat het ook lukken(en niet terug beginnen)

Drientje

DF-koning
Re:

Drientje zei:
rook al sinds mijn 9e (erg he?) mijn ma is een verstokte roker en als kind was ik erg nieuwsgierig(nog steeds wel). Dus zodra ik mijn handen op een sigaret kon leggen deed ik dat dan ook. Ik mocht ook altijd de laatste trekjes van mijn ma haar sigaret hebben... Hoe krijg je je kind verslaafd?

X

Drientje
Dit topic mag wel een schopje!

Van een tevreden roker getransformeerd tot iemand die niet eens denkt aan een peuk!
Nice :sunglasses:

Hashja

Bewuste gebruiker
Re:

Hashja zei:
Nope, geen roker, ook geen gezelligheids roker :)
Ik herschrijf mijn oude post even:

Nee, ik rook alleen als ik aan stimulanten zit. MDMA, Amfetamine, etc. En dan rook ik alleen menthol, en terwijl dat nuchter nog smeriger is dan gewone sigaretten, maar dan gewoon echt lekker! :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Drientje Oke dan! netjes.

Ik rook eigenlijk alleen als ik met andere rokers ben. Alleen zal je me niet snel met een sigaret zien, zal dan een joint zijn met wel tabak erin maar niet veel maar blijft tabak.. dus ja helaas wel.
Al doe ik met een pakje langer dan een week. :wink:

W.F.L.

Badass junkie

Als het rookbaar is en niet naar kattenpis ruikt zoals heroïne wel ja.

Maar ja peuken roken vind ik tegenwoordig dom dus steek nog zelden een peuk op thuis. Buiten is een ander verhaal. Bij de koffie 's ochtends is het beter voor me dan een joint omdat ik van koffie en van peuken nog net wat helderder ben dan van wiet. En ja die lage bloeddruk die je ervan krijgt is ook snel opgelost met een peuk. :flushed:

Maar goed, no regrets. Ik rook wel graag peuken.. Anders deed ik het niet en was ik er ook niet mee begonnen :grin: Hypocriet om de tabak de schuld te geven vind ik. Je had zelf wel kunnen bedenken dat er zoveel peuken gerookt worden weinig te maken heeft met de tabak zelf maar alles met jouw verslaving haha. Stop er dan mee als je er last van hebt. Heb ik niet :grin:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Veggel zei:
Als je eenmaal echt begint met roken, dan kom je er naar mijn neming nooit meer echt vanaf.
Gek is dat. Ik ben toch bijna drie jaar geleden gestopt.

Nu ik mijn zin nog is nalees... Maak ik niet echt duidelijk wat ik bedoel.
Ik bedoel meer in de trant van.. Als je eenmaal volop bent wezen roken en je stopt dan, dat je dan altijd de toegevoegde waarde van in zult blijven zien en dat de optie nooit nooit , nooit echt nooit is weetje wel.

Bovenaan