En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.Petrovic zei:Zeker weten doe je het nooit.
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.Petrovic zei:Zeker weten doe je het nooit.
Exceptional Insight zei:En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.Petrovic zei:Zeker weten doe je het nooit.
Heb je zeker gelijk in, alleen is zoiets moeilijk om jezelf aan te praten na 10 stop pogingen. :PExceptional Insight zei:En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.Petrovic zei:Zeker weten doe je het nooit.
Je rookt gewoon nietDione zei:je bent gewoon gestopt.
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?Drientje zei:Had het ff moeilijk met de begrafenis
Wil je nou echt dat ik hier iets op antwoord.Exceptional Insight zei:Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?Drientje zei:Had het ff moeilijk met de begrafenis
M'n grap is wellicht een beetje misplaatst, maar ik ben wel oprecht benieuwd naar de gedachtengang erachter, ja.Drientje zei:Wil je nou echt dat ik hier iets op antwoord.
Ik gok dat het iets te maken heeft met het feit dat je rustig wordt van een sigaretExceptional Insight zei:M'n grap is wellicht een beetje misplaatst, maar ik ben wel oprecht benieuwd naar de gedachtengang erachter, ja.Drientje zei:Wil je nou echt dat ik hier iets op antwoord.

Oh ja, daar houd ik nooit rekening mee. Al die gekke effecten die mensen toeschrijven aan tabak, die ik nooit heb ervaren.Ivoos zei:Ik gok dat het iets te maken heeft met het feit dat je rustig wordt van een sigaret![]()
Exceptional Insight zei:Oh ja, daar houd ik nooit rekening mee. Al die gekke effecten die mensen toeschrijven aan tabak, die ik nooit heb ervaren.Ivoos zei:Ik gok dat het iets te maken heeft met het feit dat je rustig wordt van een sigaret![]()
Natuurlijk niet. Ik rookte vooral veel als ik ergens was waar ik me geen houding wist te geven. Als ik nou gewoon effect had, was dat een uitstekend excuus geweest!Chris Pontius zei:Jij was gewoon heeeeeel stoer.![]()
Dus in principe zou dat werken met elk staafvormig voorwerp?Drientje zei:Het is de handeling die rust brengt.
Geeft dat geen lekker gevoel bij jou?Chris Pontius zei:Net zoals masturberen?![]()
Exceptional Insight zei:Geeft dat geen lekker gevoel bij jou?Chris Pontius zei:Net zoals masturberen?![]()
Arme jongen :|
Het punt van haar statement was de handeling (en die heb je ook gequote). Omdat er anders geen dingen zijn die die rust geven. Begrijpend lezen. Autist.Chris Pontius zei:Ik quote toch alleen het rust-stukje![]()
Vanadesse zei:Ik begrijp je wel hoor CP
kusje
Dat deel van mij is kapot, omdat iedereen mijn uitspraken altijd uit verband rukt.Chris Pontius zei:Uit context halen, lul! Zou jij toch moeten begrijpen.![]()
Exceptional Insight zei:Dus in principe zou dat werken met elk staafvormig voorwerp?Drientje zei:Het is de handeling die rust brengt.
Jij wringt je echt in hele rare bochten om niet te hoeven zeggen wat je echt vindt.Drientje zei:Elk staafvormig voorwerp wat een gore smaak in je bek geeft en wat tussen je vingers geklemd zit, wat je om de twee minuten naar de mond brengt en aan zuigt? Ja, denk het wel.
Is dat zo? In dat geval zijn er toch nog duizendenéén andere dingen die je stelselmatig doet, die je ook had kunnen gebruiken? Ademhalen, met je ogen knipperen, speeksel doorslikken.. whatever.Drientje zei:Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt.
Volgens mij beschuldigde ik je daar niet van, maar het was inderdaad netjes, ja.Drientje zei:En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Wel. Maar ik verschuil me dan niet achter een lulsmoes.Drientje zei:Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
Wat is dit nou weer? Jij hebt blijkbaar het gevoel dat je jezelf moet verdedigen. Waarom? Ik val je niet aan. Ik stel gewoon wat vragen waar ik graag een antwoord op krijg.Drientje zei:Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
Exceptional Insight zei:Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?Drientje zei:Had het ff moeilijk met de begrafenis
Vier jaar. Vier jaar te veel.Oom Klaas zei:En exceptional heeft nooit gerookt zeker![]()
Exceptional Insight zei:Vier jaar. Vier jaar te veel.Oom Klaas zei:En exceptional heeft nooit gerookt zeker![]()
Ik begon bloed op te hoesten en vond dat niet zo vet. Dat was de druppel.Oom Klaas zei:Maar hoe ben je toentertijd gestopt met roken, als in met welke gedachte er achter?
Ik ben gestopt met roken. Ik heb een jaar lang ranzig bruin slijm opgehoest. Niks aan de hand.Oom Klaas zei:Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?