Rookvrij bazentopic!!!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Zeker weten doe je het nooit.
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.

Dat denk ik ook. Als je al begint met: ik ga een stoppoging doen. Ik hoop dat het me lukt.. Dan heb je mijns inziens een verkeerde instelling en is de kans vrij groot dat het niet lukt. Je doet niet een poging, je bent gewoon gestopt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Zeker weten doe je het nooit.
En toch denk ik dat dat de enige manier is; Er zeker van zijn dat je een niet-roker bent.
Heb je zeker gelijk in, alleen is zoiets moeilijk om jezelf aan te praten na 10 stop pogingen. :P

Drientje

DF-koning
Ik geloof ook wel dat dat de manier is.

Had het ff moeilijk met de begrafenis maar ben nu net zo makkelijk weer aan het niet roken.

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Het is de handeling die rust brengt.
Dus in principe zou dat werken met elk staafvormig voorwerp?

Elk staafvormig voorwerp wat een gore smaak in je bek geeft en wat tussen je vingers geklemd zit, wat je om de twee minuten naar de mond brengt en aan zuigt? Ja, denk het wel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Elk staafvormig voorwerp wat een gore smaak in je bek geeft en wat tussen je vingers geklemd zit, wat je om de twee minuten naar de mond brengt en aan zuigt? Ja, denk het wel.
Jij wringt je echt in hele rare bochten om niet te hoeven zeggen wat je echt vindt.

Wat gebeurde er precies op die begrafenis waar je zo druk van werd? Ik bedoel, als het rust is wat je zocht, waar kwam dan die onrust vandaan?

En hoe lossen sigaretten dat precies op?

Het is trouwens niet mijn bedoeling om hier de smartass uit te hangen, ik ben oprecht benieuwd.

Maar ach, dat gelooft toch niemand.

Drientje

DF-koning
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt. En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Het is gewoon dat een handeling, een routine, die rust brengt.
Is dat zo? In dat geval zijn er toch nog duizendenéén andere dingen die je stelselmatig doet, die je ook had kunnen gebruiken? Ademhalen, met je ogen knipperen, speeksel doorslikken.. whatever.

Voor mij zorgt routine niet voor rust. Eerder voor nog meer ellende, onder het mom van 'pff, weer dit'.

Drientje zei:
En ik heb zowel voor als na de begrafenis gerookt, niet tijdens. Dat is ongepast.
Volgens mij beschuldigde ik je daar niet van, maar het was inderdaad netjes, ja.

Waarom zeg je niet dat je gewoon zin had om te roken? Of dat je het leven even haatte en een zelfdestructieve bui had. Of dat je niemand daar kende en je je geen houding wist te geven. Dat zouden goede redenen zijn.

Geloof je echt in die rust die het je brengt?

Drientje

DF-koning
Ik haatte het leven niet, ik had gewoon zin om te roken.

Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Doe jij dat nooit, even iets doen gewoon omdat je er zin in hebt?
Wel. Maar ik verschuil me dan niet achter een lulsmoes.

Wat is er veranderd? Gisteravond werd je er nog rustig van en nu ineens had je wel "er gewoon zin in". En dan probeer je dat ook nog eens tegen mij te gebruiken.

Ik vind jou maar raar.

Drientje

DF-koning
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Echt, niet alleen daag je me uit om me continu te verdedigen, als ik dat dan doe heb ik ineens een lul smoes. Flikker toch op joh.
Wat is dit nou weer? Jij hebt blijkbaar het gevoel dat je jezelf moet verdedigen. Waarom? Ik val je niet aan. Ik stel gewoon wat vragen waar ik graag een antwoord op krijg.

Nou ja, doe maar weer zo.

nadje

Experimenterende gebruiker
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Had het ff moeilijk met de begrafenis
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Je ziet die kist en denkt: "Hey! Dat wil ik ook!" ?

whahahaha :P moest er wel ff hard om lache toen ik het las :$

eigenlijk is het helemaal niet grappig. maar goed niet rokers snappen rokers nou eenmaal niet en andersom ook niet.
het is moeilijk als je iemand verliest en dan grijp je gewoon snel naar iets wat je lekker/leuk vind. maar je hebt wel gelijk, je denkt toch niet van hee dat wil ik ook XD

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Dat klinkt behoorlijk ernstig, heb je dat ooit laten onderzoeken?
Ik ben gestopt met roken. Ik heb een jaar lang ranzig bruin slijm opgehoest. Niks aan de hand.

Ik heb een jaar (of twee) geleden longfoto's laten maken voor m'n zeevaartkeuring. Niks aan de hand.

Bovenaan