Royal herbal xtc

Hallo,

ik had graag wat informatie gekregen over de herbal shooter "royal xtc".

Ik ben onlangs gestopt met het nemen van chemische drugs en was op zoek naar iets natuurlijks dat me kon oppeppen. Ik heb dan maar deze herbal shooter gekocht.

Ik had eigenlijk graag geweten of dit te combineren valt met alcohol.

Ik zou graag volgende week de shooter proberen op een vet feestje.
Ik ben gewoon bang dat ik er niets van zal voelen en daar maar droog ga staan.
In dat geval zou ik dan misschien toch wat alcohol drinken, maar niet als de combinatie me kotsmisselijk maakt.

Begrijp me niet verkeerd, ik combineer liever niet.
Als het herbal-goedje werkt ( je kan altijd hopen hé ), zal ik geen nood hebben aan alcohol.

Alle commentaar en ervaringen zijn welkom.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb geen ervaring met het combineren, maar ik kan je nu al vertellen dat die herbal tegen gaat vallen. Check de verpakking eens, wat zit er in? Caffeïne? Guarana? Verwacht er in ieder geval niet te veel van.

JJJ

Bewuste gebruiker
Wat zit er in? Zonder je te willen aanvallen, maar ik vind het altijd een rare instelling om een 'natuurlijk' product te kiezen op een door de verkoper bedachte naam, zonder dat je weet welke planten er in zitten. 'Royal XTC' is in elk geval geen plant, hoewel het best een naam zou zijn voor een nieuwe tulp ofzo :grin: .

Ik vermoed ook dat het gewoon iets is met guarana en caffeine of iets dergelijks. Het lijkt me dat het dan een effect heeft vergelijkbaar met een paar koppen koffie.

[edit]: hier heb ik het al (gewoon even google):

Product Name:
Royal X, Liquid Herbal XTC

Product Description:
Royal X is an Herbal Shooter with effects similar to illegal XTC. The effect lasts for about 4 hours, so you can enjoy your party night to the fullest.

Product Facts:
Content: 15 ml herbal extract
Ingredients: : cola nitida, paulinia cupana, citrus aurantium 6%, dextro, 375 mg ascorbinezuur (adh 70 mg), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (adh 3,5 gram), phenylalanine, oleum mentha, 75 mg niacine (adh 18 mg).

Distribution: McSmart BV Nieuwegein

Product Use:
Shake well. Use one hour after meal. Swallow half of the content first to check response. Drink a glass of water or juice afterwards.
(bron: http://www.smartific.com/royal-x-p-238.html)

Dus: kolanoot (caffeine, theobromine e.a., vergelijkbaar met koffie dus, misschien wat meer euforisch), guarana (net zoiets), zure sinaasappel (een soort sinaasappel waar weinig over bekend is), 'dextro' (geen idee wat dat is, dextrose misschien?), vitamine C, zoethout (??), kalium, phenylalanine (een precursor voor bepaalde stoffen in je hersenen, volgens mij geen effect), pepermuntolie (??), vitamine B.

Ik vind het maar rare ingrediënten. Vitamine C, Vitamine B en phenylalanine komen over als stoffen die je zou combineren met MDMA of een vergelijkbare stof om (hersen)schade tegen te gaan, maar de andere ingrediënten zijn deels klassieke koffie-achtige stimulanten met caffeine en theobromine, en deels onduidelijk. Verwacht er maar niet veel van dus :grin: .

Bedankt voor de reacties.

Ik verwachtte er sowieso niet veel van, maar ik wou toch iets proberen.
De kerel van de smartshop raadde me dit aan. Hij zei dat hij het zelf ook soms gebruikt en er wel degelijk iets van voelde. ( ik ken hem ondertussen al een tijdje en denk niet dat hij me zomaar iets wil aansmeren. )

Hetgeen je gevonden hebt via google had ik ook reeds gelezen, maar was er niet veel wijzer uit geworden.

Ik wou eigenlijk gewoon weten of er hier iemand ervaring mee had en wist of ik het zonder problemen kon combineren met alcohol, juist voor het geval ik er niks van zou voelen.
( was ik vergeten vragen in de smartshop )

Als ik de stoffen zo bekijk zal het normaal wel geen problemen geven, maar wou het toch even checken.

Nogmaals bedankt voor de reacties.

Ik ga het waarschijnlijk dit weekend testen en laat wel weten hoe het geweest is.

Bovenaan