roze motorola

Tufnut zei:
Gewaagd advies! Misschien heb jij ze weleens gehad, maar hoe weet je dat het dezelfde zijn?

true,
ik heb ze in Hasselt gekocht btw ! ( belgisch limburg)
eigenlijk zou ik gewoon willen weten of ze mdma bevatten!
want ik ga ze samen met lsd gebruiken,
en ik wil gewoon weten of er geen andere stoffen zoals speed of andere rotzooi inzitten,
anders gaat dat misschien een negatief effect op de trip hebben?
dat is mijn grootste zorg
en nee ik kan ze echt niet laten testen nu dus dat moet je niet komen zeggen :(

Tufnut

Badass junkie
Je kunt wel een zelftest (EZtest) kopen en gebruiken. is ook geen zekerheid, maar wel al meer indicatie dat er MDMA in zit en/of andere stoffen. Zo'n zelftest kun je ook via internet bestellen.

in feite gebruiken ze die ook bij de testservice. het grote verschil is alleen dat ze daar je pil ook verder testen en dan kunnen zeggen wat er precies inzit. Dat gaat met een zelftest niet lukken.

Tufnut zei:
Je kunt wel een zelftest (EZtest) kopen en gebruiken. is ook geen zekerheid, maar wel al meer indicatie dat er MDMA in zit en/of andere stoffen. Zo'n zelftest kun je ook via internet bestellen.

in feite gebruiken ze die ook bij de testservice. het grote verschil is alleen dat ze daar je pil ook verder testen en dan kunnen zeggen wat er precies inzit. Dat gaat met een zelftest niet lukken.

klopt het dan dat als je aan de pil lekt, en die bitter smaakt (zoals mdmapoeder) dat er mdma inzit ?
of is dat maar een mythe?

Tufnut

Badass junkie
iemand die een heel goed ontwikkelde smaak heeft kan dat mss. Als ik aan een xtc pil likt, of aan een speedpil of aan een paracetamol of wat dan ook dan proef ik het verschil iig niet.

CestMoi

Experimenterende gebruiker
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen "geen mogelijkheid hebben om te laten testen"..
Hoezo niet? Lijkt mij meer een kwestie van willen.. Alles kan..
Maar OT, geen ervaringen mee.

CestMoi zei:
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen "geen mogelijkheid hebben om te laten testen"..
Hoezo niet? Lijkt mij meer een kwestie van willen.. Alles kan..
Maar OT, geen ervaringen mee.
ik woon in belgie
dan krijg ik mijn pil niet terug, en het is hier moeilijk om dealers te vinden
en niet iedereen heeft geld genoeg om zoveel drugs te kopen :wink:

Kenobi

Ik kon vroeger op 'd''n duur wel proeven hoe de pilletjes waren. Pillen die echt scherp en smerig in de mond waren waren echt goed. De pilletjes die makkelijk de mond in gingen waren meestal slecht :wave:

Kenobi

Scherp, bitter, chemisch. Zo eentje van, in je mond. Ogen dicht knijpen en zo snel mogelijk door slikken. Als je het zeker wilt weten----> erop kauwen, als je zowat over je nek gaat ist goeie haha

Tufnut

Badass junkie
Bitter zoals bitterkoekjes? of zoals paracetamol? of misschien zoals bier?
En wat als de smaak maar een beetje bitter is? Wel of niet doorslikken?

Wat ik eigenlijk wil zeggen... volgens mij is testen bij een tesservice toch beter.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
Ja daar zou ik ook voor gaan bij een test dinges (haha) ik zelf koop altijd geteste omdat ik zekker wil zijn dat er geen rotzooi ofdergelijke ( een goeie vriend laat ze teste dus vertrouw ik um wel ) in zit,

Bovenaan