RSO

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Wie heeft er ervaring met het gebruik van Rick Simpson Oil (RSO)? Ik zou hier graag wat meer over willen weten van een gebruiker, vooral in praktische zin.

Manu76

Badass junkie
Ik weet niet wat jullie onder RSO verstaan, maar het lijkt op hoge concentratie cannabinoïden in "pasta" vorm. Volgens mij heb ik het wel gebruikt. Maar verder geheel afhankelijk van de plant die je gebruikt toch? CBD plantje maakt je niet high en andere wietsoorten wel.
Je kunt het mixen met zalfjes, tabak, olie... Ik deed wel eens wat druppels van een THC hoge extractie op tabak om sterk jointje te hebben en hoge CBD extractie bij mijn zalf die ik dan gebruikte voor pijnlijke knie.
Volgens mij gebruiken anderen het in de thee :)

N3K0

Badass junkie
Meestal is het voor zover ik weet een fullspectrum pasta.
Die je idd aan diverse dingen kan toevoegen. (Eten, drinken, zeepjes/zalfjes en dergelijke)
(Ik had laatst zelf 1 spelden knopje oraal genomen en ben heel de dag te stoned geweest 😆)

Ik ken mensen die gebruiken het zodat ze o.a zelf hun oliën kunnen maken (wat goedkoper kan zijn dan telkens een los flesje en ook een perfecte eigen sterkte kan vinden) voor de o.a chronische pijnen die ze hebben.

Veel vandie mensen worden ook ondersteund/begeleid door diegene die de pasta's maakt. Met test uitslagen die je erbij kan krijgen.

Dit gaat namelijk allemaal via een stichting en donateurs.

Verder weet ik niet hoeveel ik hier nog over mag vertellen 😅

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Het gaat om gebruik wegens gezondheidsredenen, niet om stoned van te worden. Ik heb een aantal sites gevonden waar ik het kan krijgen idd, maar zou graag meer willen horen van iemand die niet perse gelinkt is aan zo'n site en het innameschema van 90 dagen heeft gevolgd.

Over welke
gaat dit?

Het is erg lastig om aan betrouwbare gebruikerservaringen te komen, daarom wilde ik ook hier een poging wagen.

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb zelf ervaring met full spectrum hasj pasta van een stichting die de pasta van hasj en/of Marokkaanse planten produceert.

Ik heb een hele hoge tolerantie voor THC, dus ook bij hoge doseringen van meer dan 500 mg, merk ik psychisch niet heel veel.

Als je een kuur van 90 dagen doet, kun je de dosis elke dag geleidelijk opvoeren, zodat je kan voorkomen 'te high' te worden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan