Ruik je wiet hard?

GanjaWout

Newbie
Hoi iedereen,

Ik was van plan een stuk of 5 wietplantjes in het bos achter in mijn tuin te zetten, het probleem is de afstand tussen een wandelpad waar regelmatig mensen met een losse hond wandelen en dat ligt zoiets 6-10 meter van de plaats waar ik het zou willen plaatsen..
zouden ze de geur opmerken? Of zouden ze het niet ruiken?
Ze hadden me verteld dat in open lucht het niet echt hard ruikt maar ik weet het niet goed.. ik wil niet dat ze gejat worden..

Tips?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De geur valt wel mee, zorg wel dat je echt een goede verstopplek hebt want anders worden ze gejat. Achter een bosje is niet voldoende, dan vinden liefhebbers ze wel :wink:

De stank is het ergst bij het drogen, maar dan hangen ze niet in het bos neem ik aan :grin:

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
De geur valt wel mee, zorg wel dat je echt een goede verstopplek hebt want anders worden ze gejat. Achter een bosje is niet voldoende, dan vinden liefhebbers ze wel :wink:

De stank is het ergst bij het drogen, maar dan hangen ze niet in het bos neem ik aan :grin:

Ik wou het drogen in een compostbak natuurlijk zonder compost in :P met isolatie steken.
Dan het in de grond steken, en een paar lakens erover leggen zodat de bovenkant ook wat warmte heeft..
ook op dezelfde spot.
Zou dat kunnen? Of hoe kan ik het beter drogen? :rockband:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je je wiet onder de grond wilt drogen zal het waarschijnlijk niet lukken. Je moet zorgen voor een droge omgeving om te drogen, dus niet onder de grond en ongeventileerd. Dan wordt het broeierig en vochtig en gaat het schimmelen.

Wiet kun je het beste op zijn kop ophangen bijvoorbeeld op zolder

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Als je je wiet onder de grond wilt drogen zal het waarschijnlijk niet lukken. Je moet zorgen voor een droge omgeving om te drogen, dus niet onder de grond en ongeventileerd. Dan wordt het broeierig en vochtig en gaat het schimmelen.

Wiet kun je het beste op zijn kop ophangen bijvoorbeeld op zolder

En als ik nu een klein chaletje ga kopen van 2meter op 3meter en hoogte 2meter (het zijn allemaal autoflower zaden die ik wil kweken, zouden die daar groeien? Ik had gehoord dat ze geen fuck om licht geven? Of een led lamp? Maar de ledlamp moet wel met batterijen zijn) en daar ook de toppen laat drogen dan? Zou dat niet gaan?
(Ik kan aan een vriendenprijs chaletje kopen voor 120€ MAX [isolatie, deur, slot, schuin dak, zelfs een raam kan ik erbij vragen maar een raam kunnen ze gewoon maar kapot kloppen en alles meepakken)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb vaker autoflowers thuis gehad en merk eigenlijk altijd dat licht het allerbelangrijkste is.

Waar wou je dat hokkie neerzetten dan? Gewoon in het bos? :tearsofjoy: Staat er geen week en dan is het gesloopt...

GanjaWout

Newbie
SmartieAndMe zei:
Ik heb vaker autoflowers thuis gehad en merk eigenlijk altijd dat licht het allerbelangrijkste is.

Waar wou je dat hokkie neerzetten dan? Gewoon in het bos? :tearsofjoy: Staat er geen week en dan is het gesloopt...

Ik heb gevraagd aan een maat of die het kan laten drogen, dat gaat gelukkig wel. Hij wil wel wat lenen maar dat mag hij.
Maar het kweken daar zal ik straks een foto van opzetten waar het ongeveer is :)

Bovenaan