rush?

dzN

Belezen gebruiker
Vraagje over de rush.

De rush heb ik nog maar 1 keer gehad, van de 3 keer dat ik al xtc gebruikt heb.

Weet iemand hoe dit komt? Hij slaat gwn in.. een soort klap in men kop en dan merk is het effect gwn.

Lauu

Badass junkie
dzN zei:
Vraagje over de rush.

De rush heb ik nog maar 1 keer gehad, van de 3 keer dat ik al xtc gebruikt heb.

Weet iemand hoe dit komt? Hij slaat gwn in.. een soort klap in men kop en dan merk is het effect gwn.

misschien heb je die andere 2x hardgedrukte pillen gehad?...dan gaat het langzamer sinds je maagzuur dan meer moeite doen met afbreken

zacht gedrukte pillen slaan idd iets harder in bij mij...maar ze vallen snel uit elkaar in het zakje enzo

Complicity

Belezen gebruiker
Het viel mij ook op inderdaad. Ik heb een tijdje geleden een paar pillen geslikt en werd overspoeld door het effect. Gisteravond bommetje van kristallen en dat kwam heel geleidelijk op. Ik denk dat het met de hoeveelheid mdma in je pil (of vloeitje) die je de eerste keer (op de avond) neemt te maken heeft.

dzN

Belezen gebruiker
Complicity zei:
Het viel mij ook op inderdaad. Ik heb een tijdje geleden een paar pillen geslikt en werd overspoeld door het effect. Gisteravond bommetje van kristallen en dat kwam heel geleidelijk op. Ik denk dat het met de hoeveelheid mdma in je pil (of vloeitje) die je de eerste keer (op de avond) neemt te maken heeft.

denk ik niet wat heb pil in een keer gestoke was 120 mg mdma , dus weinig mdma is het niet hé :tongueout:

J0rrit

Badass junkie
dzN zei:
Complicity zei:

denk ik niet wat heb pil in een keer gestoke was 120 mg mdma , dus weinig mdma is het niet hé :tongueout:

Het heeft te maken met het aantal bindmiddel in de pil, is dit zeer weinig, dan za;l ie zeer snel uit elkaar vallen in je maag en heb je meer die echte rush, is dit veel dan komt het heel geleidelijk op. Zelfde met mdma, zijn het nog echte kristallen, dan zul je minder die rush hebben dan als je ze tot zeer fijn poeder vermaalt.

dzN

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
dzN zei:
Complicity zei:

Het heeft te maken met het aantal bindmiddel in de pil, is dit zeer weinig, dan za;l ie zeer snel uit elkaar vallen in je maag en heb je meer die echte rush, is dit veel dan komt het heel geleidelijk op. Zelfde met mdma, zijn het nog echte kristallen, dan zul je minder die rush hebben dan als je ze tot zeer fijn poeder vermaalt.

thx! :grin:

volgende week test ik ze :)

x

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb ook altijd dat ik overspoeld word met het effect van een pilletje als hij inslaat, dit weekend ook, ik had al redelijk wat pep op, toen een pilletje geklapt, en opeens vloog ik egt gewoon!! te relaxed :sunglasses: mn 1e x dacht ik fftjes dat ik dood ging,, volgende x ga ik tog cristalletjes proberen:grin: :wave:

Bovenaan