rusteloze benen

angie123

Bewuste gebruiker
Wie heeft er ook vaak last van rusteloze benen als je na een lekker space avondje wil gaan slapen??? Ik kan dan mijn benen maar niet stil houden en das erg irritant als je wil slapen!. Iemand tips???? zodat ik mijn ventje niet steeds een rot schop geef??? :confused:

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb onrustige benen als ik LSD heb gebruikt.

Ze blijven maar bewegen.. kan lastig inschatten of dit hallucinaties zijn!

Freaky!

Jeller

Badass junkie
idd lsd is niet zo een chilldrug, je benen vragen gewoon om beweging dan!

gewoon feesten dus :beer:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik merk de invloed van drugs altijd als eerste in mijn benen, wat ik ook doe, het eerste waar ik een tinteling in krijg zijn mijn benen.

Een veel gebruikt spreekwoord in mijn kringen is dan ook

ICH VEUL MIEN BEIN NEET MIE AUW KUT NJEET

ik voel mijn benen niet meer, zo heej!

angie123

Bewuste gebruiker
Ik spreek geen limburgs, dus geeeeeeeen idee waar je over spreekt!!! :confused: Zal ik anders even in het plat zeeuws goan proate???? Maar leuk om te horen dat ik lot-genoten heb! Alleen tijden de trip heb ik nergens last van, het begint juist bij het uitwerken ervan.

Freezing

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Ik merk de invloed van drugs altijd als eerste in mijn benen, wat ik ook doe, het eerste waar ik een tinteling in krijg zijn mijn benen.

Een veel gebruikt spreekwoord in mijn kringen is dan ook

ICH VEUL MIEN BEIN NEET MIE AUW KUT NJEET

ik voel mijn benen niet meer, zo heej!

hahah :P

Meehjong

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
mestreech is té geak maan sajs dich inein op de boulevaard, haw menne pa op zien bakkes en veeg mien mam op der snoets jang!

nicole1973

Belezen gebruiker
angie123 zei:
Wie heeft er ook vaak last van rusteloze benen als je na een lekker space avondje wil gaan slapen??? Ik kan dan mijn benen maar niet stil houden en das erg irritant als je wil slapen!. Iemand tips???? zodat ik mijn ventje niet steeds een rot schop geef??? :confused:

ken het wel maar dan meer in de zin van spierstuipen

nicole

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bij mij is t meer een stijvig gevoel en de drang om ze steeds even aan te spannen, heeft denk ik iets met spierspanning te maken.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Bij mij is t meer een stijvig gevoel en de drang om ze steeds even aan te spannen, heeft denk ik iets met spierspanning te maken.

Heb het ook wel eens gehad, maar alleen maar bij 1 soort die vond ik ook niet echt heel goed. (en die onrustige benen zijn na afloop dan he)

Bovenaan