rusteloze en enge LSD trip

hiimacid

Belezen gebruiker
Hallo iedereen. Ik wil een vreemd incident met je delen dat ik gisteravond had. Omdat ik over dit onderwerp moet praten.

Ik heb gisteravond een trip gemaakt met 1P lsd 150 mcg. alles begon zoals het hoort en verliep voorspoedig. Ik voelde me goed en alles leek in orde. Ik nam de lsd in pilvorm. Ik had verwacht dat het langzamer zou werken, maar het werkte vrij snel.

Ik dronk 2 wiets in 3 uur voor de reis (amnesia haze)

alles was prettig, het verliep zoals het hoort, ik had 1 sigaret die ik van te voren had klaargemaakt en ik begon hem te roken zoals ik altijd doe. Ik ging naar het balkon en haalde 1-2 keer adem. Ik ging naar mijn kamer en alles ging nog zoals het hoort. Na een tijdje ging ik terug naar het balkon om nog wat gras te roken. Het was koud en ik denk dat mijn kleren dun waren. Dus deed ik iets wat ik niet had moeten doen.

Ik wilde niet te lang op het balkon blijven omdat het koud was. Ik nam snel 3-4 trekjes van de sigaret en ging terug naar mijn kamer.

er begon iets mis te gaan. Ik begon me ongemakkelijk te voelen, maar dacht dat ik wat eerder zou kalmeren.

Ik begon me nog onrustiger en misselijker te voelen. Van muziek veranderen en ademhalen hielp niet veel. Ik begon het echt warm te krijgen. Ik begon misselijk te worden van de beelden. Ik had last van een coördinatiestoornis en een wazig bewustzijn. Het was alsof ik een psychose had, geen trip meer, er was geen benzo en ik nam een atarax. dat kalmeerde een beetje. en ik concentreerde me op de video's zonder mijn ogen van de telefoon af te wenden totdat het effect voorbij was, omdat ik absoluut niet in staat was om met een hallucinatie of iets dergelijks om te gaan.
misselijkheid, onbalans, verwardheid en bijna brandende hitte.

Op zo'n dunne lijn zitten terwijl ik psychedelica gebruik, maakt me erg bang. 10 minuten geleden zijn de effecten zo leuk, 10 minuten later bidden om niet gek te worden

Als je dit leest, let dan even op. Alleen omdat je het eerder hebt gebruikt, ben je nog niet voorbereid. Eerder dezelfde dosis lsd hebben geeft geen garantie dat het deze keer goed gaat. Als je 2 keer achter elkaar wiet rookt, zou je willen dat je niet rookte. Als het mis begint te gaan, is het te laat.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hallo iedereen. Ik wil een vreemd incident met je delen dat ik gisteravond had. Omdat ik over dit onderwerp moet praten.

Ik heb gisteravond een trip gemaakt met 1P lsd 150 mcg. alles begon zoals het hoort en verliep voorspoedig. Ik voelde me goed en alles leek in orde. Ik nam de lsd in pilvorm. Ik had verwacht dat het langzamer zou werken, maar het werkte vrij snel.

Ik dronk 2 wiets in 3 uur voor de reis (amnesia haze)

alles was prettig, het verliep zoals het hoort, ik had 1 sigaret die ik van te voren had klaargemaakt en ik begon hem te roken zoals ik altijd doe. Ik ging naar het balkon en haalde 1-2 keer adem. Ik ging naar mijn kamer en alles ging nog zoals het hoort. Na een tijdje ging ik terug naar het balkon om nog wat gras te roken. Het was koud en ik denk dat mijn kleren dun waren. Dus deed ik iets wat ik niet had moeten doen.

Ik wilde niet te lang op het balkon blijven omdat het koud was. Ik nam snel 3-4 trekjes van de sigaret en ging terug naar mijn kamer.

er begon iets mis te gaan. Ik begon me ongemakkelijk te voelen, maar dacht dat ik wat eerder zou kalmeren.

Ik begon me nog onrustiger en misselijker te voelen. Van muziek veranderen en ademhalen hielp niet veel. Ik begon het echt warm te krijgen. Ik begon misselijk te worden van de beelden. Ik had last van een coördinatiestoornis en een wazig bewustzijn. Het was alsof ik een psychose had, geen trip meer, er was geen benzo en ik nam een atarax. dat kalmeerde een beetje. en ik concentreerde me op de video's zonder mijn ogen van de telefoon af te wenden totdat het effect voorbij was, omdat ik absoluut niet in staat was om met een hallucinatie of iets dergelijks om te gaan.
misselijkheid, onbalans, verwardheid en bijna brandende hitte.

Op zo'n dunne lijn zitten terwijl ik psychedelica gebruik, maakt me erg bang. 10 minuten geleden zijn de effecten zo leuk, 10 minuten later bidden om niet gek te worden

Als je dit leest, let dan even op. Alleen omdat je het eerder hebt gebruikt, ben je nog niet voorbereid. Eerder dezelfde dosis lsd hebben geeft geen garantie dat het deze keer goed gaat. Als je 2 keer achter elkaar wiet rookt, zou je willen dat je niet rookte. Als het mis begint te gaan, is het te laat.
De mindset is super belangrijk bij psychedelica, was dat wel in orde ?
Heb zelf misschien 1x een 'unieke ' trip gehad van de honderden. Tegenwoordig gebruik ik het zelfs om beter bij mijn emoties te komen door medicijnen wordt dat normaal altijd afgevlakt.

Maar met 1x-LSD of LSD-25 wordt ik heerlijk mellow met ballonnen erbij en wiet.

Ik denk dat iets aan je knaagde misschien onbewust.

Heb zelf nooit dit probleem sinds jaaren gebruik minstens 1 of 2x in de maand. Met soms doseringen tot circa 450-500mcg.

LSD is voor mij een prachtig middel wat ook een self limited drug is. Aangezien het zeker 2 weken niet werkt na 1x gebruik.

Funfact

Belezen gebruiker
Gebruik je Google translate ?.
Je trips altijd nuchter beginnen , niet blowen tot je over de piek bent (of helemaal niet) de hype over amne doe ik niet aan mee want als je het zelf niet kweekt (van een echte og moederplant) kunnen ze je gelijk welke weed geven…

en ten slote hoeft bad gaan niet altijd iets slechts te betekenen , de trips waar ik bad ging heb ik tenslote het meeste van “geleerd”.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Wiet roken tijdens het trippen kan de trip zo omgooien naar een bad trip.
Ik zelf kan helemaal niet tegen wiet en als ik zou roken tijdens 't trippen dan ben ik een en al paranoia en gedachten gaan eigen leven lijden enzo.

Kortom wiet roken tijdens trip kan je flink in de war van worden.

hiimacid

Belezen gebruiker
De mindset is super belangrijk bij psychedelica, was dat wel in orde ?
Heb zelf misschien 1x een 'unieke ' trip gehad van de honderden. Tegenwoordig gebruik ik het zelfs om beter bij mijn emoties te komen door medicijnen wordt dat normaal altijd afgevlakt.

Maar met 1x-LSD of LSD-25 wordt ik heerlijk mellow met ballonnen erbij en wiet.

Ik denk dat iets aan je knaagde misschien onbewust.

Heb zelf nooit dit probleem sinds jaaren gebruik minstens 1 of 2x in de maand. Met soms doseringen tot circa 450-500mcg.

LSD is voor mij een prachtig middel wat ook een self limited drug is. Aangezien het zeker 2 weken niet werkt na 1x gebruik.
Wiet roken tijdens het trippen kan de trip zo omgooien naar een bad trip.
Ik zelf kan helemaal niet tegen wiet en als ik zou roken tijdens 't trippen dan ben ik een en al paranoia en gedachten gaan eigen leven lijden enzo.

Kortom wiet roken tijdens trip kan je flink in de war van worden.
bij mij was het ook zo. Er waren tijden dat ik marihuana combineerde met doses hoger dan 150 en veel plezier had. Ik had zo'n effect niet verwacht. maar als resultaat deed het dat wel. ik bedoel, er kunnen echt dingen misgaan met lsd. Als ik dit zelf niet had meegemaakt en je zou me vragen wat LSD is, zou ik zeggen de lekkerste drug.

hiimacid

Belezen gebruiker
Er zijn altijd mensen die lsd en hasj combineren, en ik was een van hen. Ik ben het eens met wat je zei, maar ik probeer uit te leggen dat hier geen echte reden voor is. Ik heb de hele reis marihuana gerookt met 200 mcg. Ik had gewoon een sterke rit en had veel plezier.

nu combineerde ik 150 mcg met minder kruiden en kreeg ik een psychische aanval. Het enige waar ik zeker van ben, is dat als ik geen kalmerend middel had, ik niet zo gemakkelijk weg zou kunnen komen.
Wiet combineren met LSD kan vreemde dingen met je trip doen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Een bad trip kan altijd gebeuren, maar het probleem zit ‘m hier waarschijnlijk toch in die combinatie met cannabis. Het is niet voor niets dat er voor deze combinatie (tijdens de piek althans) door velen zo sterk gewaarschuwd wordt op dit forum. Ik heb deze waarschuwingen in ieder geval zeer ter harte genomen na het lezen van een aantal horrortripreports. Hoogstens een jointje in de latere na-uren van de trip, dan is er meer controle en voel je vaak ook beter aan ‘of het kan’. In dat laatste geval kan het relaxt en ook echt leuk zijn en het LSD-effect ook echt even goed terughalen. Maar er komt voorzichtigheid bij kijken. Cannabis kan een angstige/paranoïde rand geven als je het op een onjuist moment introduceert.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het heeft bij mij zeker tien jaar geduurd voordat ik erachter kwam dat blowen tijdens het trippen eigenlijk helemaal niet chill is.

Ik deed dat wel altijd. Blowen hoorde er gewoon bij.

Maar uiteindelijk ontdekte ik dat als je niet blowt tijdens het trippen dat je dan veel helderder bent. Zo ontdekte ik ook dat ik toch wel (eigenlijk ongemerkt) paranoïde en in mezelf gekeerd raakte van het blowen tijdens het trippen. Zoiets kan dus zeker bijdragen aan het krijgen van een bad trip.

Als de trip begint uit te werken kan het wel heel lekker zijn om te blowen. Dan merk je verder ook niet meer zoveel van het effect. Maar tijdens de piekeffecten of ervoor kun je beter even niet blowen dus.

witte270

Bewuste gebruiker
Inderdaad al meerdere keren aangegeven, maar ik zou niet blowen / roken voor of tijdens de piek van de trip. Daarnaast kan het ook zo zijn dat je ergens mee zit natuurlijk. ik weet uit eigen ervaring dat ik een keer een best wel traumatische trip heb gehad, een tijd daarna heb ik weer een keer LSD genomen en merkte dat ik daar helemaal niet klaar voor was. Ik kreeg het warm, was verward en zat eigenlijk te wachten tot het over was. Vervelende ervaring in ieder geval. Ik hoop niet dat dit je beeld van LSD verandert.

Wellicht is het een idee over een tijd als je daar klaar voor bent 100 mcg te nemen en niet te blowen. Hierdoor is de dosis wat lichter, mocht je je weer niet prettig voelen is het makkelijker te handelen. Daarnaast zou ik blowen bewaren voor na een uurtje of tien in de trip.

Fisherman's friend

Badass junkie
Dan misschien lsd proberen zonder wiets.

De ene keer heb ik contenu een joint aan tijdens een trip , een andere keer blijft het bij een paar trekjes.
Maar eerlijk gezegd kom ik meestal nieteens aan blowen toe.
Ook gewoon roken of vapen niet.

Boyman

Bewuste gebruiker
Inmiddels spuit elf maar ook ik kan persoonlijk benadrukken dat cannabis voor mij op elk moment een fijne trip kan doen omslaan, en ik het daarom ook niet meer rook tot ik in het laatste deeltje van de piek zit :)

Bovenaan